file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #201626 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Amper vergeet ek, ons werkgewer betaal net soveel vir die medies as wat ons betaal, behalwe die selfpayment gap.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #201623 by Kwaaitjie
Jip Bollie ek dink ook hulle mors vreeslik doeke! Ek gebruik oor naweke 2/3 doeke deur die dag en dan een vir die nag. Ek dink hulle gebruik 6-8 doeke 'n dag. Dis verskriklik! En hy het nog nooit brandboude gehad van 'n natdoek nie. Wel van tandekry poef. Maar dan is dit reg by die anus (skuus vir die baie info!). Die wange van sy boudjies makeer absoluut niks. Ai tog ons sal nie wen nie! Dis seker soos jy se, hulle hou op daardie manier tred van die doeke ruil. "Kom kleintjies, staan gou in 'n ry dat ons julle doeke kan ruil". B) :laugh: :whistle:

Ons betaal R2953 vir die medies en dan gaan jy in selfpayment gap(myne R3414, dh R2670) wanneer jou spaarplan (myne R7560, dh R5904) op is. Ek en boeta is op myne en pappa op sy eie, voordele is beter. Dan eers skop die res van die voordele in! So dis 'n duur storie, MAAR hulle het volle hospitaal dekking en as daar 'n ongeluk is, word ons onmiddelik gehelp! So ek sal maar oe toeknyp en die medies betaal. Ons werkgewer vereis in elk geval dat jy aan 'n goeie medies moet behoort vanwee die goed waarmee ons werk. Ja, tot ek het al op hierdie groot masjiene rondgeklouter om goed te gaan kyk. :laugh:

O ja HV, amper het ek alweer vergeet van julle lentefees! Moet nog vir dh se dat ons gaan. Het verlede jaar gedreig en toe nooit daar uitgekom nie. Dis mos die laaste naweek van Augustus. Ek glo mense sal op bestellings koop. Onthou hulle gaan ander prentjies soek en so. Ek hoop julle eerste skou is 'n reuse sukses! :woohoo: :silly: :rock:

15 years 1 month ago #201612 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo almal.

Sjoe ek print dat dit klap om my teels en goed reg te kry vir die skou. Ek is net bevrees ek gaan nie genoeg voorraad he nie. Hoop maar die mense sal op bestellings ook koop. Dis darem bietjie exposure. :whistle:

Hasie het ju al jou boek gekry, jy moet sommer se dat ons help soek. ;)

Grenaat ja praat van siek kinders dis niks lekker nie, hoop hulle is gou weer op en chop. :dry:

Kwaatjie ai sterkte met daai kleuterskool. Ek moet se wow ek gebruik so 2 doeke 'n dag vir Andre tensy hy 'n vuil doek het. En hy het niks brandboutjies nie. En dis hoekom ons ons medies gestop het en net hospitaal plan het. Dit wat jy spaar 'n maand is minder as die dokters en medisyne. (ok nie seker hoe dit met 3 mense sal werk teenoor 7 nie. :ohmy: )

Bollie nou wat het jy nou weer gese, wel hoop jy het 'n ekstra lekker dag, my brein het nou begin rook. :lol:

Ok julle sal sien of ek weer vinnig kan oe wys later.
B)

15 years 1 month ago #201607 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Lekker om weer van jou te hoor!!!! Ag shamepies, ek kan net dink dis goor as julle kantore nie lekker is nie! :(

Ek is erg jaloers op julle lekker Sondela naweek weg! Bly julle het dit geniet!

Kwaaitjie, aai ek hoop vreeslik hard dat die vrou julle kan help!!

Net om jou gerus te stel: ons kleuterskool ruil ook elke uur die doeke, en moet my nie verkeerd verstaan nie, ek wil nie he my kind moet brandboude kry nie, maar jy kan dink deur hoeveel doeke mens gaan ;n maand onnodig. Ek ruil nie naastenby Riley se doeke so gereeld oor naweke nie.

Ek verstaan ook dis maar 'n megainsime wat hulle in plek sit, want ek dink daar is amma's daar buite wat 'n skool sal dagvaar as hulle kind per ongeluk brandboud kry, maar nogsteeds, dis 'n mors van doeke.

Ons betaal volgens my ook redelike hoe premie vir ons medies, maar jou spaarplan is mos net 10% van jou premie, so ons eindig met R4000.00 'n jaar op vir spaar en as julle kan net dink hoe vinnig raak dit op as mens eers antiobiotika en daai goed koop.

Ons betaal R3250.00 'n maand aan medies, kan wragtag nie meer as dit betaal nie!

15 years 1 month ago #201580 by Kwaaitjie
More julle!

Grenaat bly jul naweek was so lekker! Jammer die ou seuntjies is siek! Ag en dis so goor as hulle neuse so toe is! Hoop regtig altwee voel sommer gou beter! Ek het ook eenmaal so van perseel verskuif by een plek wat ek gewerk het. Ons moes self die trek hanteer ook (5 vrouens), so ons rue was af daarna! In elk geval die plek waarheen ons toe geskuif is was so donker hool! Dit was voorheen 'n "nagklub" vir onder 18's. Die plek was nie baie oud nie, maar dit het my skoon die ritteltit gegee en dit was boon-op vensterloos, behalwe heel voor by ontvangs. En toe ek mooi gatvol is vir die omstandighede en die bestuurder wat in die kantore rook (die rookwet het toe net in werking getree), gaan werk ek as bestuurder by 'n restaurant. Lekker roekelose besluit, want toe het ek geen medies of pensioen, maar ek was minstens gelukkig! So sterkte vir die aaklige kantore en verkeer en ons gaan bid dat jy spoedig iets kry waarvan jy hou! Ons mis jou gesels, kom loer asseblief weer in! :rock:

Bollie, ja ek is in "selfpayment gap"! Sien ek het so net meer as 'n derde oor en dan gaan ek die medies bietjie roer! Ons betaal 'n hoe premie en dan is daar nou nog die gap ook! Sal seker oorleef! Dit vreet net my ou spaargeldjie so vinnig op! :cry: Die gautreinrit klink heerlik! Kaartjies klink ook nie so duur nie. En toe steel hulle die kabels Dinsdagnag! En daar staan die gautrein! Eg Suid-Afrikaans! :angry: Mensig maar jy ry vreeslik baie! Sjoe 'n tank 'n week! Ons is regtig bevoorreg om 'n firma voertuig te he! :P

Hasie ek hoop jy kry al jou boeke opgespoor! 2de hands is darem nie sleg nie, behalwe as dit mense is wat bo-oor die boeke eet en so. Party het mos geen respek nie! ;)

Ai HV, steek die kleingoed mekaar nou so op 'n ry aan? Ek hoop hulle word almal sommer gou beter! Veral met die wildtuin as vooruitsig! Hulle sal dit so geniet! :woohoo:

Ons verander van dagsorg. Het nou net mooi genoeg gehad van mense wat vir my wil vertel hoe om my kind groot te maak en dat hy brand boude kry as mens nie die doek elke uur ruil nie! :blink: :( Ek was briesend! Maar sal my nie verwerdig om daarop te reageer nie. Hier is 'n vrou wat net so 3 kinders vat en dan kyk sy alleen na hulle. Ek glo sy sal 'n huishulp he, maar dis okay met my. Gaan haar more sien. Julle moet asseblief saam met my bid dat sy ons kan help! My ander opsie is 'n dagsorg met 29 kinders en dan gaan die vrou nou nog 'n nasorg vir graad R tot graad 3 ook begin. :ohmy: Omdat ons ou seuntjie nie sy aandag opeis nie, sal hy wegraak in so opset. En hoe gaan sy kyk dat die kinders nie mekaar seermaak nie? Ai al die kommers van ma-wees! :huh:

Genoeg gekla! Lekker dag!

15 years 1 month ago #201560 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo vroutjies!!!

Bly dit gaan goed met almal! Kon die fotos ongelukkig nie sien maar kan net daai smiley face picture! :)

My sinus is maar nog hier :( dis sleg maar ek voel nie meer so heeltyd siek en seer nie so dis n pluspunt! My nek is ook baie beter!!!
Ons was die nwk in sondela en die weer was pragtig! Ons het geswem (warm water swembad) en lekker diere gekyk. Die nyalas is so mak die kids het hul heel naweek op die stoep gevoer :)

Maar lyk my ons was bietjie nalatig met die weer want altwee kids is siek :( henko is oraait maar rubies het erg snotsiekte. Die oe loop en neusie,hy kry omtrent nie asem nie. Shame ek kry hom so jammer hy huil so hartseer. Hy slaap nou hier in die kar stoeltjie waarin ons hom sommer gesus het nou is hy so rustig en sy neus heel oop. Hy slaap vanaand by my so ek sal hom lig dat hy kan slaap. Ek hoop hy voel more beter.

Verder karring ons aan. Nog nie geconnect nie :( . Almal is maar erg depro by die werk oor die aaklige kantore,omgewing en sleg verkeer wat ons nou het :( (tussen ons...ek,soos baie ander,sien myself nie meer baie lank daar nie :( )

Ag ek mis julle chats. Hoop ek kan gou weer saam gesels.

Lovies

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 1 month ago #201508 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Kwaaitjie, shame ek verstaan jou pyn heeltemal :cry:

Ek betaal en betaal net aan mediese kostes huidiglik, dit hou net nie op nie!!!!! Vervlakste spaarplan!!!! :angry: Letterlik duisende rande wat ek ook al betaal het. Ugh....

Ek hoop julle kan gou uitvind wat die chroniese moegheid veroorsaak??

Hasie, ons het gister vir die pret gery vanaf Centurion na Rosebank en dit was R76 retoer per persoon. Dis amazing hoe vinnig dit gaan, dis letterlik 15 min of minder, ek dink dalk 12, dan is jy by Rosebank. Jy koop by enige van die stasies 'n Gautrain Gold card, waaroop jy geld laai, en dan kan jy dit gebruik vir terinritte en die parkering ook. Jy swipe net die geld. Daar is maandelikse kaarte ook te koop, nie seker wat die prys is nie, maar dis ook natuurlik goedkoper om dit per maand te koop in bulk.

Dit sou ongelukkig nie sin vir my maak om die trein gebruik nie, dis jammer, want my petrol kos my BAIE 'n maand, ry 'n tank 'n week uit!!, maar om al die pad Centurion stasie toe te ry, om dan by Hatfield af te klim en die bus terug te vang na Menlyn is nie ideaal nie.

Baie van ons konsultante begin nou die trein gebruik en almal se dit bespaar mens verseker baie geld, want buiten dat dit goegkoper as brandstof is, spaar jy ook gelp op dienste, bande ens. ens.