file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #201930 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Jy sal verseker die doeke vuil terug kry. Maar as jy 25 doeke het, gooi jy die poef liners inni toilet, en die doeke in 'n emmer en jy was 1 keer 'n week. Ek was so 3 keer 'n week en ek het 24 doeke vir 2 kids en hulle dra net lap doeke en dubbel doeke in die aande.

Ja, lyk my die mense begin belangstel in doulas en hypnobirthing. Ek is baie opgewonde!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #201920 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie baie geluk met jou GROOT 3! Hoop julle geniet jou 80's party en jy word lekker bederf Sondag!

Ja, meeste van julle word vir die derde keer 10 en ek doen dit sommer vir die vierde keer! :whistle: :pinch:

Baie geluk met jou eerste twee hypnobirthing klante! So die bal is aan die rol! Ek is bly jou dinge begin so mooi in plek val!

Die lapdoeke is nie 'n slegte idee nie, maar dit sal my aande nog voller maak om al die doeke te moet was! Hulle was nie eers sy kosbakkies of bottels uit nie! Ek kry alles vuil terug. En dan word die bottels met bietjies melk in se doppie nie onder die skroefprop ingesit nie, so alles is bemors! Skoon stel klere, ekstra spoegdoek en sy kombers! Ai ou control freak wat alles perfek reg moet he! Ek kan dit nie help nie, ek is so gebore! :dry: ;)

Wonder waar is Bollie nou?

15 years 1 month ago #201892 by Hasie.
Hi daar!

Skuus man eks vrek besig deesdae, kry nie tyd nie...

Kwaaitjie, daai gesiggie is kostelik!!!! M het defnitief 'n gesonde stout streep as ek dit so kyk.

Ek glo ook alles sal uitwerk met my werkery. En net nou dat ek begin panick, stuur God vir my rustigheid. 2 mense het my gevra vir hypnobirthing kursusse en ook dat ek hulle doula sal wees. Hulle is nou nog nie ver swanger nie, so teen die tyd wat hulle babies kom is ek klaar met my opleiding en kan ek 'n geldjie vra vir my dienste. So dinge gaan uitwerk, ek weet dit!!

Sjoe! 25 doeke net deur die dag in 'n week! Dis belaglik, mens sou sweer hulle verkoop die goed vir ekstra geld. Dink net hoeveel besoedeling hulle veroorsaak!! Al daai doeke wat nie kan biodegrade nie en meeste van hulle is seker nog skoon as hulle afkom. Julle moet lap doeke stuur :P hulle sal gou gou ophou doeke mors...

Jy is reg, FB is nie huweliksprobleme werd nie. Baie van my pelle het glad nie fb nie en hulle weet nie wat hulle mis nie, so hulle mis dit nie!

Bollie, mens moet net daai selfdisipline he om die geld weg te sit, dan spaar mens regtig baie.

Lekker naweek vir almal!! Ek word vir die 3de keer 10 Sondag!! :woohoo: En ek hou Saterdag aand 'n 80's party, so hopelik het ek nie te erg hangover op my verjaarsdag nie...

15 years 1 month ago #201872 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Sorry Bollie! Ek's sommer slegte geselskap en moanerig, nou bly ek eerder stil. :blink:

Shame Hasie ek sal glo jy raak gespanne oor die ophou werk! Mens wonder pal of jy dit finansieel gaan maak en wat sal ek kan opgee om dit te probeer maak! Sterkte! Maar ek weet God het met 'n doel hierdie pad met jou gestap en Hy sal dit tot aan die einde met jou stap! Vasbyt en glo net! :)

As 'n reel ruil ek M se doeke elke 5 uur, tensy sy maag gewerk het. Dan word dit dadelik gedoen, anders brand sy boudjies. En ek smeer permanent Fissan paste aan. Nie Bum cream nie, die dik paste. Dis uitstekend vir boudjies! So GEEN brand boude. Ek stuur 'n vol pak (gewoonlik 50)(goedkoop = Cuddlers / Pampers Sleep & Play(geel pak) of Huggies Dry(rooi) saam. Dan word daar in minder as 2 weke weer doeke gevra! Dis 25 doeke minimum per week wat uit 5 dae bestaan! En dis net van 08:00 tot 17:00! Ek sit elke oggend 'n droe doek aan en na bad 'n Pampers Active (blou) doek. Dus 7 doeke per dag! :ohmy: Belaglik! En ons kan niks daaraan doen nie.

Dankie Bollie, ek hoop ook so! Die oulike vrou hier in wollies kan my eers volgende jaar help. Sy vat net 5 kids. 2 gaan vlg jaar kleuterskool toe en ek is eerste op haar lys! Ek skat haar so tussen 35 en 40, :woohoo: Nou gaan ek maar by 'n tannie in Klerksdorp hoor om tydelik te help. As sy nie kan nie, bedank ek sommer en maak self my kind groot! (HAhahahahahaha Wishful thinking!!!!!!) :(

Ons het gisteraand sommer melkkos ge-eet. Toe kry M ook en hy was mal daaroor! Ek het net so lekseltjie kaneelsuiker vir hom oorgegooi. Hy het omtrent gesmul en met sulke groot oe die bakkie dopgehou om seker te maak daar is genoeg! Te dierbaar!

Ek is nie meer op fb nie. Manlief het nog altyd issues met die privaatheid daarvan gehad en toe iemand nou die dag by die werk iets oor my en fb vir hom se, was hy woedend. En toe besluit ek net fb is nie so belangrik in my lewe nie. Ek sal dit met 'n smile vir my huwelik opgee. Dus sal julle maar so nou en dan hier 'n foto moet kom opsit dat ek darem ook die kleingoed kan sien asseblief! En vir julle!

En hoe lyk julle verjaardag planne vir die kleingoed al? Ek weet nog nie wat ek wil doen nie, is net seker dat ek 'n "1" koek gaan bak. Sal nog maar sien verder. Van ons klompie wat heir oor is, is M mos eerste in die ry en dan A van HV. En verder? Het iemand dalk nog 'n lysie van die geboorte datums?

Lekker dag en Lekker naweek ook vir almal!

Net reg vir kattekwaad!
Attachments:

15 years 1 month ago #201838 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Aaai, waar is almal? Hierdie week was almal vreeslik stil? :unsure:

15 years 1 month ago #201716 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Ek is baie happy met ons medies want die hospitaalplan is great en dek 200%. Ons is op Momentum Incentive plan.

Maar ons gaan ook einde van die jaar, net oorgaan op hospitaalpaln en self die res spaar vir dag tot dag. Hasie, ja nee, ons kry maar R4000 'n jaar vir ons aldrie saam, ek sal dubbel dit kan wegsit 'n jaar as ek self die verskil spaar wat ons nou betaal teenoor net 'n hospitaalplan. So ons gaan dit maar doen Desember. Jip, mens moet net wel daai geld spaar, ne! :laugh: :whistle:

Kwaaitjie, ja nee, ek ruil Riley se doek ook max 3 keer, nie eers nie, 'n dag en dan moet elke dag 6-7 doeke saamstuur kleuterskool toe, dit maak my so kwaad, maar wat kan ek doen??

Gaan deur 'n magdom doeke 'n maand onnodig!

Ag maar ek is darem gelukkig verder met die skool, ek hoop so jy kry die regte plekkie vir Mare :heart:

15 years 1 month ago #201654 by Hasie.
Hi julle

Ons medies is mos 'n netwerk opsie van Medihelp. Dis 'n baie basiese medies maar die hospitaal dekking is darem redelik goed. Ons betaal darem net R2172 pm vir ons 4 saam. Ons spaar dan nog R1000 pm in 'n aparte rekening wat ons gebruik vir goed waarvoor hulle nie betaal nie. Dit werk goed vir ons, behalwe dat ons nie elke maand die R1000 spaar nie en dat ons partykeer daai spaargeld vir goed soos kar bande ens gebruik. Maar ten minste het ons dit, dit le nie in 'n mediese fonds se rekening nie en dit werk uit op baie meer as enige spaar rekening wat ons by 'n mediese fonds kan he. Ek probeer sorg dat daar so R3000 in daai rekening bly, sodat ons dit het vir noodgevalle. Met meer selfbeheersing sal dit seker beter werk, maar met my inkomste wat nou gaan wegval, sal daar nie meer 'n R1000pm wees om daarin te sit nie.

Kwaaitjie, ek bid dat jy gehelp kan word deur daai vrou. Ja sjoe, die doek per uur klink rof. Nie eers my lap doeke word so gereeld geruil nie!! Oor naweke ruil ek dit so elke 3 ure in die dag en gebruik 'n dubbeldoek in die nag en hulle kry nie brand boude van nat doeke nie, brandboude is agv poef nie piepie nie. Dit kan van die kombinasie van poef en piepie wees, maar nie maklik van pie pie self as jy die boude mooi skoonmaak tussen doeke nie. My kids met hulle sensitiewe velle se boude brand meer met weggooi doeke (al ruil ek steeds elke 3 ure), die chemikaliee in die doeke werk nie so lekker saam met hulle nie. Hulle is seker ook nie gewoond aan die hitte binne in die doek nie, want die lap doeke haal mos asem so hulle boudjies word nie so warm nie.

Grenaat, ek voel vir jou!! Dit is aaklig om in sulke omstandighede te werk. Jy sal moet laat waai met daai brei werk sodat jy kan ophou werk jong!! Kom nou, ek willi alleen die "jump" vat nie, join my!!

Hoe nader ons aan September kom, hoe meer nervous raak ek oor die ophou werk storie. Ek raak sommer bewerig en stres myself dood oor die min geld. Maar ek glo vas dat dit is wat God wil he ek moet doen. So ek moet maar vasbyt en inspring.