Hi girlies
Nee ek sal nooit jul verlaat nie,sal voort sukkel met my bb maar sal tik
Ons is steeds offline, ons kan darem op ons werk sisteme werk. So ons stoot voort! Dis nogal weird , ek wil heeltyd my email check en op die net gaan dan onthou ek its not gonna work!
Dit gaan goed mnet die kids. Wil net vir ruben opVREET

ja hy is nogsteeds my baba,kruip nog nie! Maar ek sien hy begin so vooroor gaan as hy sit so dit wil lyk of hy naby is om agter te kom daar is meer exciting goed in die lewe as sit. Hy loop nog net agteruit met sy loopring. Maar waai darem tata en klap handjies en na-aap ons vreeslike as ons hoes of keel skoonmaak
Geluk met al die vordering,die kids groei so gou.
My man verjaar more,so ons het verlof ingesit. Gaan na sy werk se vakansie huis toe in sondela en kom eers maandag terug. Dink die kids gaan dit vreeslik geniet want dis in die bos. My swaar gaan ook met sy 2 dogtertjies en my ma en my skoonpa! Sien baie uit.
Jammer ek gaan nou nie personals doen nie maar ek dink aan julle almal,mis al die kids en hoop hukle is gesond en gelukkig!
Oja,wat dink jul hiervan, ons het n quote gekry vir die verf van ons huis (net buite) R50 000 wtf. Die ou dink seker ons is miljoeners. So my swaar wat in nelspruit bly en sy eie bou besigheid het het ons gequote vir R15 000 dan kom doen hy dit vir ons! Baie beter.
Hoop almal het lekr nbaweek. Liefde en groete