file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #199852 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
More Hasie

Bly jy is beter. Ja nee ek dink die kleintjies kan baie meer doen as wat hul ons wys. Daai op en afspring sien ek sommer so, dit klink te oulik. Lekker woelwaters.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #199849 by Handjievol
Ai maar julle is stil vandag! :unsure:

15 years 1 month ago #199843 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Ek is bietjie beter, en honger!! Terug by die skool vandag, so ek is weer hard aan die werk.

Handjievol, ou Andre klink oulik. Hy sal seker een van die dae werkspring en loop. Claudia wil niks meer weet van staan nie, sy wil net spring. As ek haar neersit om te staan spring sy op en af. Maar sy staan nog teen al die meubels op en coast lekker, loop ook tussen meubels maar los nie haar hand nie. As sy teen my bene staan kan ek voel sy hou eintlik glad nie meer vas nie, sit net die handjie daar vir bietjie balans, verder staan sy eintlik self.

Grenaat, hoe lyk daai kantoor vanoggend?

En hoe gaan dit met die res van julle?

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 1 month ago #199772 by Handjievol
Hi almal

Ai Fragonfly, en dit is sooo frustrerend om alles oor te tik.

Bollie ek wonder wat hul oor die volgende kleuterskool gaan se? Ai mens kan darem lekker lag vir party mense. Wag tot een van die kleintjies hulle kleintjie byt of iets!! Gaos. :ohmy:

Oe nog net 'n paar uur dans die steke uit. :woohoo:

Hasie hoop jy voel beter more - (Of vandag) hang af van wanneer jy hier lees. ;)

Kwaadjie ek hou ook van die kat idee. Ek's mos ook mal oor katte. Pasop net vir Siamees. Ek het een gehad en toe Suzaan kom het sy letterlik haar kombersies stukkend gebyt en ook bo-op haar gaan le. Sy was so jaloers ons moes haar weggee. Tog was sy fine met Ludwig? Seker gesien dis nog 'n dogtertjie. :P

Grenaat daai bokke klink heel lekker. Ons het self bietjie biltong en droe wors wat hang van 'n blesbok. Die kinders veral Rachelle kom se elke dag vir my: Mamma die biltong lyk vir my droog. :)

Ai julle ou Andre kruip nou al vir 'n week rond. Behoorlik nie meer sy leopardscrawl stile nie. Te oulik. Loop ook nog om alles en gee so tree of wat tussen goed. Ek dink hy kan eintlik loop, maar vat maar sy tyd. Hy sal sommer in die middel van nowhere opstaan en iets doen of mee speel in sy hande en dan na 'n hele ruk gaan sit. Of om iets loop en staan dan en gaan sit of so. Hy staan op en gaan sit sonder om aan iets vas te hou. Ek sink hys skelm. ;) Maar wat sy lewe le voor wat hy gaan loop. Dan is dit net meer agter hom aanhardloop.

Mens vergeet soms awt hul eintlik doen op watter stadiums. Nou ja Bollie na jy vertel het van Riley wat so oulik handjiesklap en waai het ek vir Andre ook gewys. Nou klap hy handjies as enige iemand op tv of enige plek hande klap dan klap hy saam, en orals waar ons ry se hy bye en waai vir hulle. Te oulik. Nou toe wats volgende? Wat moet hy nou leer? ;)

Toedels my man het nou Superrugby klaar gekyk so ek gaan nou ophou tik en toedels se.

15 years 1 month ago #199756 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Die moomie monster het my post gesteel!

15 years 1 month ago #199691 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ja nee Bollie, hulle sal seker deur 100 kleuterskole gaan! Sterkte vir hulle!! Mens kan nie jou kind in watte toedraai nie, in die regte wereld is daar nie plek vir sissies nie.

Bly jou steke kom more uit!! Kan jy darem al die neus blaas? Hoop dit is 500% beter!!

Een van die dae hardloop daai girl van jou rond. Claudia wil ook nie meer staan nie, maar dit pla my nie, sy sal loop as sy reg is en om eerlik te wees gee ek glad nie om as sy bietjie langer vat nie. Hulle raak erg besig as hulle loop, en ja ek weet jy dink nie sy kan meer besig wees nie, maar glo my sy kan!!!

Grenaat, jy moet maar 'n potplant of twee vat en 'n mooi GROOT foto van jou kids op die muur hang. Dan is die kantoor dalk meer leefbaar.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 1 month ago #199667 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Skies bietjie dol by die werk!

Stella, eina vir Xander se ogie :(

Hasie, ag lekker, bly die skooluitstappie was lekker.

Nou steek Riley weer die tree weg. Nou val sy heeltyd om na een tree. :laugh: Aaai, die een dag doen hulle iets en dan doen hulle dit nie :P

Haai julle, moet julle gou vertel.

Ek is baie baie happy by ons kleuterskool, dis regtig 'n great plek.

Beste vriende van ons se broer en sy vrou se seuntjie is nou 4, 5 maande oud en moes ook kleuterskool toe gaan want albei bel. Ons ken hulle baie goed, baie oulike mense. Maar die nuwe mamma is bitejie vol tjol, sy skryf bv. nog vir haar skoonma wat al 2 kinders grootgemaak het wat al oor die 30 is, nog lysies van hoeveel melk en wanneer moet Eben se doek geruil word :laugh:

Anyway, sy is bietjie overboard, maar mens dink jy sal oor dit kom. Ek stel toe Doxa Deo kleuterskool voor en hulle sit toe vir klein Eben in die babaklas.

Eben was skaars 2 weke daar, toe kry hy 'n ogie wat geel maak, nou kyk Riley se oe maak 90% van die tyd geel crusties, en daar haal hulle hom summier uit die kleuterskool, want hy raak siek daar???

Ok, mense, kinders raak siek en ja, by 'n kleuterskool raak hulle seker meer gereeld siek, maar die snaakste van alles is: Hulle gaan hom nou in'n ander kleuterskool sit :laugh: ASOF die klueterskool nou iets verkeers gedoen het?? Dis belaglik.

Wat ek eintlik wil se is ek is baie dankbaar ek is nie so tov. my kind nie, regtig, dit gaan gebeur, maak nie saak waar nie??

Shame, die jusffrou is nogal ontsteld, hulle maak asof dit hulle skuld is :(

Anyway....my neus loop vir 'n vale en ek moet more my steke laat uithaal.

Lekker middag xxx