file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #200310 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek sien almal is missing vandag!

Bollie dit klink maar redelik grouse, maar ek dink die oopneus het 100% opgemaak vir die gesuig! Bactroban is puik salf, jou oogbank sal sommer gou gesond wees. Lag te lekker vir die ander mense wat daarna moet kyk! Sulke goed pla my mos niks nie.

Ek hoop die neussproei en antihistamiene help dat alles opklaar en regkom. Dan moet jy nog deur al die allergie toetse gaan.

Gelukkig is die steke binne jou neus, anders was jy dalk mamma frankenstein! (net 'n grappie!)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #200147 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Aitsa vir Kayla!! Maar su is 'n klein busybody!!! Ag ek love haar smile en haar bolwangetjies so baie!!

Hasie, ek sou my pap gelag het vir daai tannie! Mense is ok maar lekker simpel goeters partykeer.

Was toe gister by die dr.

Hy se die slym en alles is heeltemal normaal, dis maar die liggaam se manier om skoon te probeer maak. En toe suig hy my breins uit!! Hulle vat so suction pypie en dan suig hulle goo en rowe en dinge hier uit, dis die weirdste geveol op aarde!

Toe is my neus vreeslik oop!!

Hy is weer bietjie stuffy vanoggend, maar nou ja.

Nou is ek vir die vlg 3 maande op 'n kortisoon neussproei een keer 'n dag en 'n antihistamien pilletjie ook.

Ons moet nou kyk of dit verbeter en hoe my sinusse reageer.

Die s2 stekies bo my oog het wragtag gesweer! Hy se dis 'n tipiese stafollococcus og whatever infeksie, smeer nou bactroban aan tot dit opklaar. behoort nie lank te vat nie. maar ek sit met so 'n heerlike kors roof bo my oog en dis so geel. lekker GROSS vir ander mense om na te kyk :laugh:

Daar is steke binne my neus maar dit sal oplos met tyd.

15 years 1 month ago #200114 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Dragonfly Kayla is 'n regte klein patroon! Mensig maar sy het gewikkel met die vordering van jy ons laas ge-update het! Duidelik kry sy lekker baie stimulasie by ouma en mamma! Sy is so gelukkig om by haar ouma te kan bly bedags!

Bollie ek hoop die steke is nou uit en dat jy sommer beter voel! Wat se die dokter oor die erge loopneus? Is dit weer ontsteking? Of 'n ernstige allergie dalk? Ag ek hoop hy kon jou help met die baie benoude toeneus! Ek dink Hasie is reg dat die steke pla en daarom sweer. My keiser wond het dit mos gedoen. Die oomblik as dit uit is , voel die wond sommer beter! Nou hoekom sal Riley skielik nie wil eet nie? Dalk is haar mond baie seer. Gee maar die joghurt, gelukkig is dit darem baie gesond.

Hasie ek moes lag vir Claudia wat die vrou so verras het! Mense kan tog so belaglik jaloers raak op ander. Bly Stefan se lippie is weer gesond! Dit klink na 'n goeie idee wat julle beet het om een jaar partytjie te hou en een jaar 'n groot geskenk te gee. Hy gaan beslis die duplo geniet! (ek moes eers gaan kyk wat dit is :blush: ) Hoe gaan dit met jou ekseem? Is jy nog op die spesialis se behandeling of is jy al terug homeopaat toe? Terloops wat kos afsprake by homeopate daar by julle?

Grenaat hoe gaan dit? Jy is baie stil, ons mis jou hier! Lyk die kantoor al soos 'n kantoor? Hoe gaan dit met jou sinusse? Word dit darem beter van die dokter se behandeling? Hoe gaan dit met die kids? Is Ruben al een die beweeg? Of het hy nog lui boudjies? ;)

Sjoe HV jy het voorwaar 'n dol skedule! Tussen perdry, viool en kindermuziek en dan nog jou fotografie-kursus ook weet ek nie hoe jy nog by huis en skool hou ook uitkom nie?! Ek stem saam, die belangrikste is dat die kinders hulle aktiwiteite geniet, maak nie saak wat dit is nie!

Ek het 'n goor sinus-ontsteking! Wil eintlik net in die bed wees en slaap! Kan die dokter eers more sien, so ek sal maar bietjie vasbyt. :pinch:

Stella hoe gaan dit met Xander se ogie? Hy het seker al vergeet dat hy seergekry het! Is dit nog steeds so dol besig by julle?

Lekker dag! :)

15 years 1 month ago #200060 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
My woorde was skaars koud en daar klap Kayla handjies toe ek handjies klap sing tydens aandete- o, ekt vergeet om te noem sy waai hello en tatta!

15 years 1 month ago #200058 by Dragonfly
My woorde was skaars koud en daar klap Kayla handjies toe ek handjies klap sing tydens aandete- o, ekt vergeet om te noem sy waai hello en tatta!

15 years 1 month ago #200026 by Dragonfly
:angry: KOM NOU MOOMIE MONSTER - dare MET my SUKKEL

B) sO Bollie ek hoop jou steke is nou al uit en dat jy stukke beter voel.
Dis oulik how Riley dans- daai girl van jou is te ougat! Regte klein rabedoe!

En joune HAsie is reg daar - ook n flinkertjie....eks bly sy het die nare vrou gewys - daars geen need vir jelousy, mens is mos lief vie jou kind hoe hy of sy is......
die gespring is oulik.
Bly jy voel darm nou beter! en jammer oor daai mense wat jou so druk vir die werk - jy moet maar net mooi nee se volgende keur.

HV - ek stem - mal oor die rooi hare...at least jy is seker dis rooi - Kayla het beslis n rooi skynsel maar ek kan seker wees hoe dit gaan opeindig nie...
Hoe gaan dit met die besigheid?

Stella - daai ou ogie lyk seer - hoop dit word gou gou beter! dis ongelukkig deel van groot word en ek dink ons mammas vind dit erger as die klein mensies (dis natuurlik na die geskree opphou....lol

Kwaatjie - ek is voorwaar n kat mens - en stem 100% saam met die ou gemmer enetjies - my gemmer kat was die appel van my oog - my arme man het amper 2de gekom - ons het nou so n snaakse gryse - ook oulik maar compare nie met Garfield nie. Kayla is natuurlik baie lief vir Dobbey - en soentjie hom so ver as wat sy gaan. Hy hou daarvan om langs haar te slapies ook...wel so half op haar met sty koppie!

:dry: Verder sal ek maar gou update op kleine Kayla:
Sy kruip nou mooi fliks, trek haar op teen enige ding en loop solank sy vas hou. Sy balanseer mooi as sy liggies vas hou maar val as sy probeer loop - wat gereeld is!

Sy klap nie handjies nie al probeer ek - sy het dit nog net 1 of 2 keur gedoen.
Sy is BAIE lief vir mesiek en dans altyd - wel meer van n vorentoe en agtertoe wiegel...lol
Sy spring as jy haar vas hou en haar voet raak die grond - mens se rug kan natuurlik nie by hou nie...
Sy wys na alles - eerste ding wat sy doen as sy wakker word is she Hoe en point - tog te oulik!
Sy point na n paar dinge as n mens vra "where is ......" onderandere die clock, mommy, daddy, teddy bear,oumie, oupie, dobbey,die paintings in ons kamer, my ma se hond en n paar ander dinge....maar ek dink dis al...o sy point ook na iets en kyk na jou met groot ogies dan moet jy haar daarnatoe vat en se wat dit is. shoe dis n mond vol. Soos granaat se n baie oulike ouderdom waarvan julle almal weet wat ek bedoel - kan hulle net mooi oppeet.

laat ek copy paste voor ek submit!

15 years 1 month ago #199995 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Bollie, ek is seker daai neus sal weer oop. Hoop vir jou part dis gou! Die steke kan begin sweer as dit te lank in is, dan probeer jou lyf daarvan ontslae raak. Ek het al inwendige oplosbare steke gehad wat uitgesweer het, letterlik deur die vel gedruk! Maar toe kom ons agter die oplosbare steke bevat gluten so dit kan nie in my lyf oplos nie.

Kwaaitjie, Stefan se lippie was darem binne 'n paar dae gesond. En ons sou sy partytjie gehou het die naweek toe ek op daai doula kursus was, toe sê Johan ons kan nie aanhou uitstel nie en dis beter as ons elke 2de jaar partytjies hou. So nou kry die kids partytjies vir al die ongelyke verjaarsdae en groter persente op die gelyke verjaarsdae. Ons het vir hom vrek duur duplo gekoop.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za