file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #196651 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek dink tuisgeboorte is die beste.
Vriendinne wat dit gedoen het se dis baie meer ontspanne. Veral seker ook omdat dinge dan meer natuurlik verloop. Ek is net nie seker of ek my ander kinders sou toegelaat het om dit te aanskou soos baie mense doen nie. 'n Kind kan nog nie emosioneel dit handteer nie. As ek sien hoe my man die eerste keer na kraam gelyk het.... Bly hy het nie uigepass nie. En hy is 'n boer so hy is sulke dinge gewoond. Ek dink dis meer die magteloosheid om niks te kan doen nie. So ek weet nie mooi wat maak mense met die kids dan nie? Seker na ouma en oupa toe?
Vir my persoonlik ek is nie 'n skaam mens nie, - ek weet dit klink dalk snaaks of kom dalk nou nie reg oor nie - maar die ondersoeke om te kyk hoe ver mens ontsluit het en so is nie 'n probleem nie. :ohmy:
Seker die dat ek sommer in die mall loop en borsvoed. :lol: Het darem 'n kombersie oor so niemand weet dit regtig nie. :silly:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #196647 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Whahahahahaha Hasie! Ek lag my 'n papie! Ons weet jy wil nie judge nie, maar met almal se alewige gevegte daaroor, vra jy sommer al klaar verskoning! Bogger hullein elk geval! :woohoo:

Die dag toe ek hoor ek is swanger (en dit was totaal onverwags en ongelooflik en onmoontlik!!!) het die dokter gevra en my eerste reaksie was "normaal". Terug by die huis en na die nuus / skok ingesink het, het ek mooi oor die hele ding begin dink. Al die voor en nadele opgeweeg, het ek toe op 'n keiser besluit. Ek het my dokter gevra en sy voorstel was 'n keiser agv my ouderdom. Met die 22 weke sonar by die analis, het sy gese ek waag my en die baba se lewe om normaal te wil kraam. Haar redes het my finaal laat besluit. Daar was vir haar geen gewin in as ek op 'n keiser besluit nie, sy het regtig bekommerd geklink oor my ouderdom vir 'n eerste kind. En ek is glad nie spyt daaroor nie. As ek nog kinders wou he, sou ek dieselfde gedoen het. Hoe ek agterna gevoel het? Ek weet nie. Alles was vir my bitterlik onwerklik. Toe die dokter oopmaak, het Mare se kop heeltemal verkeerd gele. Verder sou my stuitjie wat ek nog tot op daardie stadium probeer ignoreer het, ook probleme veroorsaak het. So genadiglik was my besluit die regte een vir my en vir Mare.

Sjoe Grenaat die koppe afsit is darem bietjie drasties! Waar gaan ons dan 'n ander Bollie en Grenaat kry?!

Daar was 'n paar verwikkelinge by die dagsorg. Die juffrou wat hulle gehad het, is bipoler. Ek het dit gehoor nadat sy weg is. As dit voor dit was, het ek my kind weggevat. Ek was getroud met 'n man wat as bipoler gediagnoseer is, 3 maande voor ons geskei is. Ek was byna dood. Gaan nie verder daaroor uitbrei nie. Julle kan oor bipolar mood disorder gaan oplees. Sulke mense is skrikwekkend en lewensbedreigend vir jou en hulleself. Hulle verander van mood in honderdstes van sekondes. En ek jok nie en dik ook nie aan nie. In elk geval, nadat sy weg is, was daar sommer 'n algehele attitude change gewees. Almal lag weer. Ek kry weer sms'e van my seuntjie wat lag en speel.

Ek het nog steeds vrek lae bloedyster. Dokter behandel my bykomend vir depressie, maar ek twyfel of dit die probleem is, want ek word nie beter nie. Bly tot die dood toe moeg. Moet hom juis nou-nou bel vir jongste uitslae van toetse. Dan sal ons nou sien wat verder. Intussen is my medies in selfpayment gap, so dit gaan baie lekker!

Sien dis hoekom ek net kommentaar lewer op julle posts, want myne is net een lang gesanik. Hoe boring! :dry:

15 years 2 months ago #196645 by Handjievol
Wil net se ek is nie teen keiser vir mediese redes nie. As dit nie vir keisers was nie, was ek nie vandag hier nie. ;)
Weet van jul verkies keiser, ek voel net persoonlik dat keisers tot mediese redes beperk word, maar respekteer elkeen se keuse. :)
En natuurlik glo ek aan geen pynstillers of medikasie tydens geboorte nie, maar het self met een van myne daai inspuiting gevat, kan nie eens die naam onthou nie. :P
Maar ja, kraam is seker een ding waaroor mens baie idees vooraf kan he en dan werk dinge heeltemal anders uit.
Geniet die kursus!! :woohoo:

15 years 2 months ago #196643 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
HV, jy kan net 1 keer in 6 ure iemand se karma vermeerder of verminder. Dit het ek vanoggend uitgevind na ek Grenaat sin vermeerder het en toe nie weer iemand anders sin kon druk nie.

Nog 'n vragie: Wat is jou siening oor tuis geboorte? Soos in, wat dink jy daarvan en hoekom? Eerlik asb, ek dink dis die ultimate, maar ek sal glad nie offence vat as ander dink dis crazy en onverantwoordelik nie.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #196636 by Handjievol
Nou ja het nou almal se posts deurgelees en sommer almal se karma knoppies gedruk, maar ek sien niks bykom nie. Is ek te haastig? :huh:

Wel ek se natuurlike geboorte, en ja,ja,ja weer net dit. Seker omdat dit vir my so maklik gaan. Eintlik wou ek nog altyd 'n tuisgeboorte gehad het, maar moet erken al is dit nou net vir 1 aandjie is dit lekker om so bietjie alleen te wees. Ag en iemand wat kos aandra. My man werk altyd so as ek nie oor 'n naweek sou kraam nie sou ek self vir alles moes sorg. ;)

Dis nogals iets wat ek ook sou wou doen die Doula ding, maar vir nou moet my kids eers groot. :cheer:

Ai ek wil nog char, maar Andre is NOU honger!

15 years 2 months ago #196628 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ja nee Grenaat, defnitief ou vrou stories... was net snaaks dat die ou tandjie waaroor ek so opgewonde was toe nou verdwyn het. Maar ek glo hy sal een van die dae uitklim.

Kwaaitjie, jy kuier deesdae baie eensydig. Jy comment op al ons chats maar vertel nie meer hoe dit met JOU gaan nie. Kom jong, ons wil hoor hoe gaan dit!

Ek is seker ek sal alles gedoen kry voor September, nie noodwendig al die geboortes nie, maar darem die res. Die geboortes sal maar afhang van hoeveel mense bereid is om my saam te sleep of as trainee doula aan te stel. Maar ek hoop ek sal darem voor die einde van die jaar klaar wees daarmee.

Net so vir interessantheid, vertel my bietjie van julle geboorte keuses. Ons het mos nou die hele range hier, van keisers tot natuurlik met 'n midwife (Lily). Wat het jou laat besluit om dit te doen soos jy dit gedoen het? Hoe het jy daaroor gevoel na die tyd? Het dit 'n invloed op of jy nog kinders sal he? Hoe sou jy verkies om volgende keer geboorte te gee as jy weer sou swanger raak.

Verstaan my asb reg, ek wil niemand judge vir hulle besluite nie!!! Dis suiwer vir navorsings doeleindes.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #196600 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ha ha hasie, regina het my net nou die dag vertel van die loer storie LOL Sy het my sommer geskel toe ek loer. wel 2 dae later was die tande daar so sorry vir haar ouvrou stories :)

Ja Kwaatjie, klink my ek en Bollie moet maar ons koppe laat afsit :)
hoe gaan dinge nou by M se dagsorg?

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: