file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #196590 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
LOL! Jy hoop so!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #196587 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Nou is dit beter! Het nou weer 2 kinders... hopelik is daar nie 'n pregnancy ticker om te add een van die dae nie.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #196583 by Hasie.
Oops :sick: , ek sal dit gou regmaak...

15 years 2 months ago #196582 by Kwaaitjie
Sjoe Hasie, dis nogal 'n storie! Dit gaan heelwat van jou tyd in beslag neem om alles so vinnig as moontlik af te handel. Gelukkig is die oumas en oupas naby en kan hulle help as julle vasbrand! Jy moet dit geniet! Toemaar die tand speel net bietjie wegkruipertjie. Jy het nou twee tickers vir Stefan en Claudia sin is verduister! Lol! Missing, net soos haar tand! Stefan is nou twee jaar en Twee jaar en 'n paar weke oud. :silly: :evil: Lyk my jy is toe meer vergeetagtig as wat jy dink! :laugh: :whistle: :woohoo:

15 years 2 months ago #196565 by Hasie.
More julle,

Weer naar gewees vanoggend... maar darem nie meer so vergeetagtig nie.

Claudia was blykbaar gister vrek moeilik die heel dag. Toe ek gisteraand in haar mondjie kyk is dit duidelik 'n tand wat probeer deur kom. Daar sit al 'n gaatjie waar die tandjie moet uitkom, Stefan se voor tande het ook so gemaak, eers die gat dan die tand. Maar toe is dit vanoggend WEG!! Niks meer tand nie, net mooi niks. Die swartmense glo mos as jy kyk dan verdwyn die tand, miskien is daar waarheid in :blink:

Grenaat, ek het jou terug gekazam met 'n karma!

Kwaaitjie, ek moet nog 'n paar goed doen voor ek gesertifiseer word as 'n doula. Die naweek was die 1ste helfte van die kursus. Nou moet ek allerhande goed uitvind oor my geboorte, my man se geboorte en ons boeties en sussies se geboortes, ook dinge oor toe ons ma's swanger was met ons. Dan moet ek ook 'n boek lees oor geboorte en 'n boek report skryf daaroor. 'n Voorgeboorte kursus bywoon (verkieslik meer as een by verskillende tipes instansies) en ek moet 'n borsvoedings kursus bywoon. Dan doen ek die 2de helfte vd kursus in Augustus en dan eers mag ek begin geboortes bywoon. Dan gaan ek saam met 'n mentor doula na geboortes toe en kan as trainee doula op my eie geboortes bywoon. As ek tussen 6 en 10 geboortes gedoen het (afhangend van of almal dieselfde soort geboortes of verskillend was) kan ek sertifiseer en begin praktiseer. Hopelik kan ek alles gedoen kry voor einde September sodat ek van Oktober af op my eie geboortes kan doen en geld vra daarvoor.

Let wel, 'n doula is nie 'n midwife nie. As ek se op my eie geboortes doen beteken dit dit is nog saam met 'n midwife of gynie, net sonder 'n ander doula.

Lekker daggie!!!

15 years 2 months ago #196536 by Kwaaitjie
:huh: En daar vreet die moomie monster my hele post op!

More

Hasie jy het duidelik 'n baie dol eerste werksdag na die vakansie gehad! Ek dink nie jy moet nou al panic nie. ;) En as jy swanger is, sal julle dit maak, al dink jy nou nie so nie. Bly jy het jou doula kursus so geniet! Wanneer kan jy begin praktiseer? Gaan jy eers 'n tipe praktiese "eksamen" doen voor jy begin?

Bollie jou sinusse klink erg! Ek het nie gedink dit kan so erg ontsteek en verstop nie! Is jou kop nie baie seer nie? Dit moet 'n geweldige drukking veroorsaak! My sus het dieselfde operasie gehad en sy se dis vir haar 100% verbetering op hoe dit was. Dit was so 3 jaar terug en so ver ek weet gaan dit nog steeds goed. Riley lyk reg om groceries te gaan koop! Sy is so cute ou dingetjie! Wat het met haar neus gebeur?

Grenaat dis darem die lekkerste om hulle so vroeg in die oggend so te vry! Ek het net so "ouma" kamera! Dis soms so frustrerend! Ai dat jy nou ook so met jou sinusse mpet sukkel! Dalk moet jy en Bollie sommer saam gaan! ;)

Hoop julle het almal 'n lekker dag!

15 years 2 months ago #196523 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie, ek het vir jou gekazam met 'n karma net omdat jy so mooi vir my verduidelik het !

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: