Hi julle
Skies julle, ek was nou so ver agter, ek het net vlugtig hier en daar gelees, so jammer as ek baie nb goed gemis het!!
Hasie, ek kon NIE jou post mis van die stout wees nie, wulps jy!!!!!
Bly julle het die troue so baie geniet!!
Ag ek was Vrydag mos by die spesialis en het dit my toe amper die hele dag gekos. Maar ek is bly dis darem nou gedoen.
Let wel, ons spaarplan is begin Julie officially uitgeput, so Vrydag het my R1500 op my kredietkaart gekos, en lyk my mens betaal nou standaard R850 bybetaling by mediese fondse vir opersasies, so daar moet ek weer die kaart swipe!! EK HUIL SOMMER!!
Maar anyway....hier is die storie:
Ek moes CT scan gaan doen en toe is ek na die spesialis, btw, hy is een van die beste dr's wat ek al by was, jy voel sommer net gerus en jy weet sommer net hy weet waarvan hy praat. Hy het ook sy tyd gevat om my vrae te vra, gald nie haastig voorgekom nie, (julle weet mos hoe kan spesialiste mos wees) en het soveel verduidelik wat hy kan. So as julle ooit oor, neus en keel spesialis soek, besoek gerus Kobus Venter by Unitas!!
Hy moes toe kamera in albei my neusgate opdruk en dis die weirdste gevoel, dit gaan tot bo in jou sinusse. Die CT scan en sy ondersoek is baie duidelik, my sinusse is op kritiese punt septies en verstop, geen medikasie gaan nou help nie.
Ek gaan vir operasie volgende Maandag dan gaan hy die vlg doen:
My sinusse alles skraap en skoonmaak binne. Al my sinusse is verstop, frontaal, maksiler, jou name it, daar waar 'n holte moet wees, het ek septiese etter!! Sorry dis gross, maar dis die realiteit!
Dan gaan hy die sinusholtes en kanale vergroot vir beter dreinering in die toekoms.
Dan gaan hy my neus septum regmaak, die ding is vreeslik skeef na links?? Geen idee hoekom nie, maar hy maak my een neusgat amper toe.
MAAR die operasie is een ding.
Dit gaan oor om uit te vind waarvoor ek allergies is wat hierdie reaksie veroorsaak.
Ons het die veltoets gedoen vir Inhalate, maar ek ek het bietjie regaeer op goed, maar niks noemenswaardig nie. Volgende gaan ons moet kyk watter kos ek eet wat dalk die chroniese sinusitis veroorsaak.
So dis 'n lang lang proses!!
Sal bietjie kiekies van Riley opsit binnekort!