file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #195837 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Handjievol, ek lag my pap vir jou "buite egtelike vetjies" :woohoo: :woohoo: nog nooit so 'n beskrywing gehoor nie, dis hillarious!!!!!

Daai rooikop laaitie van jou is erg oulik hoor! Ons sal moet keer vir ons girls se wickets met sulke sexy seuntjies in die groepie.

Nou ja, ons gaan vannaand na 'n braai toe... sal ek dit maak??? 'n dop in die hand gaan so lekker saam met 'n sigaret in die ander hand... ek sal julle more kom vertel of ek dit gemaak het, ek belowe niks. Maar op die oomblik dink ek net aan 'n sigaret dan raak ek lighoofdig! Kan mens so lus wees vir iets dat jy selfs die headrush antisipeer al is jy nie besig om te rook nie?

Lekker aand almal!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #195834 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ha ha ek like daai saying, eet baie en wees vrolik . dit werk vir my !!!

Bollie, nee ek spot net, ek is darem nie fyn gevoelig nie. dis nie 'n geheim nie, ek hou van 'n wyntjie :lol:
ek het altyd richelieuh en coke saam my man gedrink en vandat ek kids het kan ek nie eers 1 glas drink nie, so dis nou maar wyn vir die pyn vir my !
LOL Riley is beslis bang jy los haar iewers of alleen. hoop dit waai gou oor. sit haar op die rug man :) dit werk die maklikste! Ek haal my hoed af vir jou wat so alleen is hoor.

Kwaatjie, ongelukkig kom en gaan daai klouerige maniertjies. henko was onlangs so en ons moes langs hom op die bank gesit het - hy het tot geskree as ons toilet toe wil gaan LOL so dis eintlik 'n visious circle! Ons moet mekaar maar sane hou!

Hasie,,,grrrrrrrrrr jy wat so kan tjoklits vreet
hoop regtig vir jou nig dis 'n dogtertjie!

Andre is gorgeous, kyk hoe mooi staan hy! kan nie glo jy borsvoed nogsteeds nie, shoe vrou jy is goed hoor

Ek is stokvlou vanaand, gaan vroeg inkruip.

lekker aandjie almal

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #195831 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Hier is Andre se info: 9 maande 10,4 kg, 74cm

En 'n foto:
Attachments:

15 years 2 months ago #195830 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek stem, eet en wees VROLIK!!! hehe

Toemaar Hasie, hulle albei sal jou vergewe! ;)

Ek gaan nou amper oppak, julle moet 'n lekker aand he en groete aan al die baba's!!

15 years 2 months ago #195810 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo almal

Sterkte met die rokers!
Ek onthou nog nie so lekker jul nuwe name nie, so ek praat vir eers in die algemeen tot ek gewoond is wie is wie. Geen tyd vir notas nie. :blink:

Ek sal later bietjie 'n foto van Andre opsit/

Bly almal is darem meestal gesond nou. En die kantore wat uitgesorteer is. Ek sou darem lekker dikbek gewees het. Die dat ek nie werk nie. Ek sou my baas presies vertel wat om met sy kantoor te doen. Darem is dit nou uitgesorteer ;)

Bly vir jou niggie wat swanger is, hou duime vas dan vir pienk.

Ai my vriendin moes 'n historektomie kry Maandag. Sy het darem 3 kinders, maar wou so graag nog 'n ou dogtertjie gehad net.

El moet se ek kan ook doen met 'n chocolate. Het darem net nou bietjie koek geeet. Ek het nou maar die dieet by die venster uit gegooi. Ek kan net eenvoudig nie daarby hou nie. My man moet maar tevrede wees met sy buite egtelike deel ook nou. Ek weet hy het nie met die vetjies getrou nie, maar as ons president soveel vrouens kan he, moet hy maar my vetjies ook vat. :P

Ek moet Andre ook seker nou bietjie probeer van die bors afkry snags. Bedags drink hy net party dae, ander gaan hy deur sonder om te drink, maar snags slaap hy nie meer deur nie en wil nou sommer 4 of 5 keer per aand drink. Nogals 'n probleem. Maar wat die ander 4 is gespeen en slaap, so daar is seker lig aan die einde van die tonnel, weet nie hoe ver die lig is nie. :lol:

Ag julle moet jul dag geniet. Eet baie en wees vrolik!! :woohoo: :woohoo:

15 years 2 months ago #195776 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek voel nou sleg hoor.

Ek was so kwaai met Stefan nou net. Onredelik kwaai. En ek besef toe dat ek ook baie onbeskof was met Johan 'n paar keer gisteraand. Dis nou natuurlik die nikotien tekort wat my so vrek kort af maak. Ek sal vanmiddag mooi moet explain en wit voetjie soek. En dan hoop ek hy hou dit met my uit vir nog 'n rukkie...

My niggie was nou net by die gyni. Sy is 12 weke. Dit lyk of dit dalk 'n dogtertjie kan wees, maar hy kan obviously nie met sekerheid se nie. Yippeee, ek sal soo bly wees vir haar as dit 'n dogtertjie is!! Haar man se al van die begin af dis weer 'n seuntjie en hy is kwansuis met die helm gebore so sy glo dit, maar ek is iewers binne my vir die een of ander rede weer oortuig dis 'n dogtertjie. En sy se heeltyd nee, dit sal beter wees as dit 'n seuntjie is ens ens ens. Maar toe sy my nou vertel dis dalk 'n dogtertjie, toe weet ek dis wat sy eintlik wil he, sy is soooo opgewonde!!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #195738 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
O ja Grenaat, wou nog se ek is bly die baas het weer besin! ;) Dit maak mos nou baie meer sin!

Mens voel mos maar altyd bietjie sleg na die tyd as jy bietjie onbeskof raak, maar dis nodig partykeer. :blush:

Kwaaitjie, ag toemaar ekke kry ook net nie my kop reg met die reg eet nie... :huh: sug sug...dis net 'n ewige stryd!!

Ek wissel maar altyd tussen semi vet...na baie vet...na vreeslik vet...ag daar is nooit uitkom kans nie! :P