file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #195696 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie ek is lekker jaloers! Smul maar namens my ook asseblief! Ek kyk net vir die goed, dan sit dit op my heupe! Urgh!!! Goeie idee om aan die ophou rook as jou "dieet" te dink!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #195691 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Kwaaitjie en Bollie, klink vir my na skeidings angs... sterkte! This to shall pass!!!

Ja, Grenaat, ek sou myself pap gelag het vir Henko as dit in my huis gebeur het. Ek kan net imagine as Stefan vir sussie moes se bly stil en doedoe... Daai mannetjie van jou is baie kosbaar.

Ek smul lekker aan chocolate! Kan gelukkig na hierdie maag virus bekostig om ten minste 5 kg op te tel, eks vel en been... so ek sal maar eet ipv rook.

Bollie, jy gee my nou goeie raad met die dieet vergelyking, dit kan werk as ek aan die ophou rook dink soos aan dieet. Dis tien teen een die enigste dieet waarop ek ooit sal wees...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #195673 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo

Hasie ek moes lag vir jou "ek is NOU lus", maar baie sterkte! Eerlik haat ek rook, maar ek is beslis nie daar om enige een te judge nie! My ma rook en my pa het ook gerook (baie lank terug, maar hy het), my boetie rook en my sus het as student gerook. Toe sy trou het haar man gese dis nou klaar. Toe hou sy op. Regtig alle sterkte! Ek dink dis 'n bitter moeilike gewoonte om te los. En as ek reg verstaan is dit veral moeilik wanneer mens sosiaal verkeer. Lol vir Claudia wat so lekker in die nag by die bedliggie sit en speel!

Grenaat dit klink so cute as Henko so met Ruben raas! Baie bly jou baas het tot sy sinne gekom wat jul kantoor betref! Die vloek en skel was nodig, anders sou jy ontplof! Hoop jy het die pizza en wyn geniet! Ai ek is so lus vir 'n glas (bottel) goeie rooi wyn! 'n Lekker Merlot!

Bollie dit klink of julle baie beter is! Ek stem saam, dit moet regtig erg wees om 'n enkelma/ouer te wees! Mare het dieselfde nukke as Riley! Ek het hom ook al bietjie laat huil, want mens kan nie eens net gaan piepie nie! :huh: Ek is saam met jou met die verkeerd eet en vet wees! :blush: En soos met alle slegte gewoontes, moet mens 'n kopskuif maak anders werk dit nie! :blink:

Lekker dag!

15 years 2 months ago #195660 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Hasie ek stem, hou vir jouself op en moenie laat iemand jou udge nie, en as jy bietjie struikel dan probeer jy maar net weer. Dis mos maar presies dieselfde as dieet, mens probeer en dan gee jy maar partykeer in. Nie dat jy ooit dieet nie :P

Grenaat, nee het ek jou regtig laat sleg voel??? OMW, nee ek myself kan 'n lekker drankie waardeer hoor :P Ek het net sooo lanklaas ietsie gedrink, ek weet nie wat het met my gebeur nie, was baie lanklaas uit of iets, want ek dink ek het 3 maande laas enige iets alkoholies gedrink...dis ABSURD! Ek sal moet bietjie inhaal :laugh:

Ag die ophou rook was darem redelik maklik vir my, en ek weet nie eintlik hoekom dit so maklik was nie, want al my ander slegte gewoontes in my lewe, nl. verkeerd eet en vet wees en my naels kou, kan ek nie afskud nie??? En ek het lank gerook, ek het in St 7 begin rook.

Riley gaan nou regtig deur 'n fase. Julle ek kan nie vir 'n minuut my gat draai nie, dan hang sy aan my broekspype en wil opgetel word. Ek moet haar partykeer net los laat sy skree net sidat ek letterlik kan my tanne borsel ens. anders sal ek nooit klaarkry nie.

Vanoggend moes ek selfs staan en my make-up doen terwyl ek madam vashou. Daar word krokkediltrane gehuil, en snikke gaan groot, maar sodra jy optel dan smile sy en beloer sy alles van bo, dan is sy baie chaffed??? Aaai, dis bietjie moeilik om alleen te wees, ek haal my hoed af vir enkel ma's!

Ek het net weer besef, ek dink nie ek is gebou vir 2 kinders nie :dry:

15 years 2 months ago #195641 by Hasie.
Grenaat, baie bly jou baas het julle geskuif. Dit maak baie meer sin!! Moenie worry oor die vloek en skel nie, mens moet iewers stoom afblaas!!!

Dankie vir die ondersteuning. Hopelik kan ek uithou... Johan sal seker ophou, maar het nie beplan om nou op te hou nie, ek ook nie, dit het nou net so gebeur.

15 years 2 months ago #195626 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
hi almal

ek het gisteraand eers besef elke keer as ek opstaan en ruben huil is seker skeidingsangs LOL ek het dit nooit besef nie. ag maar hy was weer so cute gisteraand, hy drink sy bottel en as hy half pad is dan begin hy met hom speel en dan druk en trek hy aan die tiet tot die ding either uit is of binne die bottel is en die melk, oor hom! so nou vat ek dit weg. maar gisteraand in bed het hy die melk klaar gedrink dan vat hy die bottel en slat hom teen die kot en gil soos hy lag en jy hoor net heeltyd vir henko: Luben, moenie, Boetie, doedoes nou. :) Boetie is baie kwaai as hy wil slaap maar tog te oulik!

EN toe ek vanoggend inkom toe roep my baas my in en hy het ons geskuif na 'n ander kantoor. haai ek het so sleg gevoel dat ek so vloek en skel hier op die net en hy try sy bes vir ons. hulle het die voorste kantoor nou die boardroom gemaak (wat mos nou meer sin maak) en ons agtertoe geskuif waar die boardroom was.

Hasie, NO PRESSURE van ons af nie, net ondersteuning. Ek weet hoe dit voel as jy dink almal kyk jou met valkoe aan en jy kan vir niemand se as jy opgeslip het nie, wel jy kan maar vir my vertel! as jy 'n rokie gevang het of nie ! sterkte vir jou, ek weet dit is nie maklik nie. sal jou man nie saam jou ophou nie?

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #195611 by Hasie.
Ek het nie gerook nie!!!!!!!!!!!

More julle,

Eks baie chuffed met myself hoor! Maar dit voel of die pressure nou aan is omdat julle almal weet ek probeer ophou rook. Ek het juis stilgebly oor dit makliker is om dit te doen as ek nie regtig erken dat ek probeer ophou nie, net kyk hoe lank ek kan uithou. Maar dan is daar ook niemand wat teleurgesteld is as ek dit nie regkry nie, so dan is dit makliker om in te gee.

Net Voetjies het geweet ek hou op. Dit was haar idee en ek het sommer so sonder om dit te oordink by die troue Saterdag gese reg so, you're on! Ek sal saam met haar ophou rook. Maar natuurlik was ek nie so seker of ek sal nie. Toe raak ek siek en het nie 'n keuse nie, en toe besluit ek wel nou het ek "opgehou" kan net sowel langer uithou en kyk of ek dit heeltemal kan drop.

Johan rook nog, so dit maak dit baie moeilik, maar hy rook buite inni koue en mag nie naby my kom na hy gerook het nie. Hy se hy rook baie minder vandat ek nie rook nie, hy doen nou so 7 sigarette 'n dag. So hopelik kan hy ook een van die dae die gewoonte inni gat skop. Solank ek net vasbyt...

Claudia het gistermiddag eers so half 4 gaan slaap, weer 4 uur baie ongelukkig wakker geword. Toe gee ek haar bietjie oatspap want ek het gedink sy is honger, maar sy hou aan skree, toe gee ek haar tee en sy is stil terwyl sy dit drink en skree dan weer. Toe besluit ek skree babatjies moet doe-doe. Ek het haar inni bed gesit, toegemaak en sy het dadelik geslaap. Toe slaap die bogger tot 12 uur!!!!!!! Drink 'n bottie, en slaap tot 3 uur. Toe is sy natuurlik wa wyd wakker en wil speel. Toe sit ek haar in die spaar kot in my kamer met toys en 'n bedlampie aan, toe speel sy. Toe sy weer begin kerm, gee ek haar nog 'n bottel en toe slaap sy weer tot 6uur.

Ouma het my roetines omgekrap, ek gaan sukkel om dit nou weer reg te kry. Maar so kan dit nie werk nie...

Hoop dit gaan goed met almal!!!