file *** Maart/April 2009 Mammas***

15 years 6 months ago #162167 by junita
Stem saam hy daai tipiese 2 jarige tantrums, maar hy was net nog altyd vir my veeleisende kindjie en gedog dit sal dalk beter raak met die ouderdom, menende dat ek hom sal verstaan, of ten minste 'n bond bou....dat ek weet as hy e dan bedoel hy dit, maar dit wil nie so gebeur nie :) . Vandag was dit vrek warm hier en hy hanteer hitte ook nie so goed nie :( , slaap tenminste nou.

Ons nou weer 'n ander probleempie, so tydjie terug is hy omtrent 1 keer 'n week deur 'n maatjie gebyt en ek op die stadium vir juffrou gese om tog maar 'n ogie te hou want my man is glad nie "impress" nie, so toe gebeur dit weer en toe het my man so effense "scene" opgesit ens. Laas week toe kry ek weer 'n briefie Luan het 'n maatjie gebyt :ohmy: , vandag weer !!!! Nou wat nou gemaak, geweet my man moes nie so ding daarvan gemaak het nie, want dit is nou ongelukkig iets wat hulle mos nie altyd kan verhelp nie, het hulle maar mooi gevra dat as hy dit doen en hulle sien moet hulle hom maar dadelik bewus maak dat hy verkeerd was ens. Hy doen dit nooit by die huis nie, skaam my dood :blush:

Delucey Bobby is soooo sexy....ja wonder wat maak hy so baie in die apteek :lol: , hy mos nou getroud ? Ag hy bly pragtig !!!!

Nou gaan eers bietjie brag...Telitha se skool deelgeneem aan 'n kompetisie wat aangebied was deur superspar, hulle mos 'n storie skryf oor hoekom hulle juffrou super cool is en 'n prentjie teken, als in skooltyd, nie geweet daarvan nie en toe kies hulle haar :cheer: , haar hele klas 'n uitstappie gewen na faircape en sy klomp yogurts en sappies ens gekry. Mamma so trots ;) .

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #162162 by Delucey
Ai Kimika dis sad... so kyk die pa darem na hom of dink jy die kind gaan dalk by iemand anders bly? Sulke ouers maak my eintlik kwaad.. dis baie selfsugtig. Ja ek verstaan sy het 'n probleem gehad maar nogsteeds - is 'n kind nie 'n groot motivering om jouself reg te ruk nie?

Bobby se show was great ek het dit regtig baie geniet. en ja hy is nogal baie aantreklik in lewende lywe hehe

Wanneer word julle kiddies twee? B se verjaarsdag is 25 Maart. ek moet seker bietjie begin kyk watse koek ek die keer kan probeer bak. Ek geniet dit nogal om die koeke te bak vir die kiddies. Dis nou nie regtig works of art nie maar dis lekker as hulle so opgewonde is om dit te sien. Ek moet net mooi leer hoe om die versiersuiker reg aan te maak... dis altyd of te slap of te styf :blush:

Kimika hoe gaan dit met Rueben? Slaap hy goed en hoe is boetie met hom? Ek onthou 'n ander vriendin het gese haar kind het haar altyd geskop as sy die baba geborsvoed het. Daar was ek nogal gelukkig, my twee is baie lief vir mekaar (en ja hulle kan goed baklei ook!)

15 years 6 months ago #161972 by Kimika
Junita, ja dit kan vreeslik uitputtend wees as hulle so huil en kerm.. maar dit wat jy van Luan verduidelik klink maar soos tipiese 2jarige maniertjies :) Hullw weet self partykeer nie wat hulle wil he nie en die kommunikasie maak dit ook vrek moeilik, dan raak hulle gefrustreerd omdat jy hom nie verstaan nie. Probeer dat hy jou wys met sy vingertjie wat hy wil he? As pietertjie ook so in die kombuis kerm vir iets dan tel ek hom in die koskas in sodat hy my kan wys. Hy het noudiedag toe die boks pasta uitgewys :) Toe eventually kon ek hom wys dis "noodles" , maak dit toe gaar want toe huil hy al vir noodles... en raai wat? Hy wou dit nie eet nie!! grrrrr....

My sussie se peetkindjie het eers op so 3 1/2 begin praat en toe gaan dit so vinnig!! Ek het hom seker 3wke nie gesien nie en toe praat hy sommer sinne :) Shame, gepraat van die outjie, het netnou 'n sms gekry om te se sy ma is oorlede.. dis 'n baie lang en hartseer storie maar sy ma was aan dwelms verslaaf so sy pa is sy enigste "ouer". Dis so hartseer.. sy het nooit rerig met hom tyd spandeer nie en hy sal haar nou verder nooit leer ken nie, hy weet van my mamma want hy praat so nou en dan van haar.. shame, party kinders moet so baie hartseer deurmaak al is hulle so klein en onskuldig!

Delucey, ek dink nie jy is harteloos nie!! :) Dis seker beter dat jy uithou.. as jy nou ingee gaan jy haar nie sommer weer kan terugvat nie! Dis goed dat jy nie probeer wegslip nie.. mens is partykeer baie lus om dit te doen eerder as die huilbui as jy wil ry, maar dis blykbaar beter om dit vir hulle te verduidelik dat jy netnou terugkom, dan verstaan hulle die konsep vinniger.

Bly jy het bietjie me-time gekry!! Bobby bly in Irene en ek en my man het hom al 2 keer in die Clicks daar gekry :) Hy is vreeslik aantreklik in real life ;) My man het nogal gespot en gese hy wil vir hom vra hoekom hy so baie in die apteek is ;)

15 years 6 months ago #161699 by Delucey
Kimika ek dink sy wil nie daar agterbly nie. Sy is so as ek ry en haar by my man wil los ook!! Gil en skree en klou. Maar ek wil ook nie uitsluip nie. Sy moet weet ek ry en kom terug. In die middae is sy ok. Sy het ook 'n hele ruk lank in die middae ook gehuil as ek hulle gaan haal maar vir die afgelope 2 weke (dalk meer) huil sy nie in die middae nie. Die juffrou se daar was 'n ander ma wat na 3 dae die kind weer uitgehaal het omdat sy so skree en die ma kon dit nie handle nie. Hmm dalk is ek harteloos dat ek so lank aanhou :blush:

Boetie was net so ma vas toe hy klein was. Hy wou voor omtrent 2 nie eers na oumas en oupas toe gaan nie! Hy het net lekker begin bond met my skoonpa en toe is hy dood. Ai... dit was vir my nogal hartseer. En nou met my pa ook. Bianca het nou mooi oupa begin se en bietjie meer by hom gesit en als... Kan partykeer regtig nie die doel van dit als verstaan nie.

Junita, het sussie hom dalk nie op 'n stadium toe hy kleiner was een keer seergemaak nie en nou onthou hy dit dalk en is bang sy doen dit weer? Anders dalk maar soos jy se 'n aandag ding. Of hy wil he sussie moet raas kry ;)

Moet se Bianca het nou sommer net skielik begin losstrek met die woordjies. Dalk moet jy kyk of hy self die koekie wil vat? Ai maar kyk dit is nogal erg frustrerend as mens hulle nie verstaan nie. Bianca is nou ERG op die tantrum stadium. Sy kan goed 'n vloermoer gooi. ek is in die aande gedaan. Het hulle mos in die middae by die huis en dis emosioneel en fisies nogal uitputtend om heeltyd 'n gemoan, gehuil, bakleiery ens te hoor en dan nog heen en weer te loop kombuis toe en terug.

Ek gaan more bietjie vir Bobby van Jaarsveld kyk *drool* manlief kyk na die kids dan gaan ek alleen bietjie dit geniet! Sien baie uit!!! Het amper nooit me time nie so ek dink ek mag maar hehe

15 years 6 months ago #161680 by junita
Destyds het hul nooit iets gese oor sy spraak dalk sal agter wees nie, so weet nie of dit dalk daarmee te doen het nie, was mos maar die growwe motories ? as ek reg onthou.

Het mooi geluister as hy babbel, klink tog of hy paar woordjies probeer se, sekere woorde wat hy oor en oor se wat ons nie kan uitmaak nie, maar vir alles wat hy wil he se hy tannie of dit klink so ?
As sussie met hom speel dan huil hy altyd, so sy kry die heeltyd skel, so bang hy huil om aandag te trek, want sy kan skaars aan hom raak of so en dan skree hy, dink meestal dit is 'n aandag ding, maar weet nie ? Dus asof hy 'n baie sterk willetjie het, as hy iets wil he en ek reageer nie vinnig genoeg nie dan raak hy so en meeste van die tyd weet ek nie wat hy wil he nie, so dit is waar die kommunikasie ding weer inkom.
Ag ek weet nie, wens net ek hom beter verstaan, weet nie of ek moet streng wees en of ek moet gee wat hy wil he nie (as ek weet wat), maar dit maak my nogal moeg en frustreerd !

Hy sal bv na kas toe stap waar koekies in is en dan dink ek hy wil koekie he dan gee ek hom en as ek vir hom koekie gee dan klap hy dit uit my hand....so wat wil hy dan he ?

Skuus julle, maar ek wonder net, dit laat my partykeer na slegte mamma voel, dat hy my so frusteer :unsure: .

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 6 months ago #161526 by Kimika
Hey Kitty!! Lekker om weer van jou te hoor.. gedink dit gaan maar dol by jou :) Hoe gaan dit met die besigheid? En het julle nog planne of Thailand toe te trek?

Delucey, ag nee ek lees op FB dat B nogsteeds huil in die oggende.. shame man.. dis nogal waarvoor ek bang is ook.. dink nie ek sal dit 2wke kan uithou nie :( Dink jy die huil is deel van haar roetine of is dit rerig vir haar so erg om daar agter te bly? Hoe is sy in die middae as jy haar optel? Siestog... sy slaap dalk beter maar sy is def meer ma-vas as boetie :)

Junita, Pietertjie is def nie so soenerige liefdevolle kind nie!! Mens moet hom omtrent smeek vir 'n soentjie, drukkies is net nie die moeite werd nie :) Hy sal so nou en dan uit sy eie uit my been kom soen maar dis dit. Sy niggie en tannies soen hy natuurlik makliker maar hulle moet def vra, dit kom nie self nie! Ek spot lekker en se ek gaan hom lekker manupileer as sy boetie ouer is deur vir hom te se dat Reuben my wil soentjies, dan sal hy dalk vinniger kom :kiss:

My birthstory is onder the Birthstories thread.

15 years 6 months ago #161475 by Delucey
Ek het jou birth story gemis, Kimika, waaar is dit? Ek het na Eben se geboorte 'n brief aan 'n baba tydskrif geskryf oor hoe ek sukkel ens en dis toe gepubliseer... was baie chuffed hehe

Ek kan nie sien dat tande gaan maak dat hy 24/7 skree nie? Kan dalk maagpyn wees of net plein aandag soek. Sien jy kans vir 'n nommer 3? hahaha Nee dankie, ek is nou klaar.

Junita toe jy hom laat toets het daai keer toe hulle gese het hy is bietjie agter met sy ontwikkeling - het hulle nie toe dalk gese of hy gaan later praat ook nie?

Moet se Bianca gaan ook nou deur 'n moan stadium. Huil en skree en gaan te kere heeldag lank. En gister toe boetie nou dink hy sit ook bietjie by my toe trek sy sy hare en wil nie laat los nie.

Bianca gee drukkies as mens mooi vra :P Sy is baie lief vir boetie (wanneer hulle nie baklei nie :blush: ;) ). Sal hom druk elke kans wat sy kry maar ek en pappa moet partykeer smeek.

Vanoggend toe hou my man my vas en toe se sy nee en frons en gryp sy hande van my af hehe Sy dink seker ek is hare en hare alleen... ai... en hulle wil net heeldag lank eet. My twee ruspetjies. Probeer nou dink watse gesonde snacks ek als kan maak of gee. So enige idees? Iets wat dalk soos koekies of sweets lyk maar wat gesond is :P