file *** Maart/April 2009 Mammas***

15 years 10 months ago #126698 by Delucey
Kimika weet nie of dit my hormone is nie maar dis seker moontlik. My siklusse is weer terug na gereeld elke 28 dae toe so hmmm nou weet ek nie. Maar ek het nog nie daaraan gedink as dalk 'n rede vir my op en af (meer af as op!) moods nie.

Kitty ek moet heelwat verloor. Die Wii se ek is obese :huh: Maar ek wil maar eers kyk hoe lyk ek as ek so 10 verloor het. Ek het jare terug die gewig geweeg wat ek veronderstel is om te weeg volgens my BMI ens - maar ek was toe eintlik te maer, het nie baie goed gelyk nie. Maar ek sal seker ten minste 15kg moet verloor en dit le soos 'n berg voor my, ai...

ek was vandag by 'n vriendin in Alberton om te gaan babatjie kyk en ek moet se ek is skoon onhandig so met die klein lyfie! Bianca was ook nogal erg geinteresseerd in die klein dingetjie wat haar ma so vashou en toe hy begin skree wil sy vir hom 'n drukkie gee hehe 'n regte moedertjie lyk dit my :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 10 months ago #126360 by kittycat
Helllo julle
Ek is darem toe nie ge"ban" nie, ek sien net ek moet nou behoorlik insign voordat ek kan post..!

Jammer dat ek so stil is.
Hier gaan dit rof....die skoonfamilie ignoreer my flat, so dit pas my baie goed, en ek het vrede die afgelope 2 weke, my man kom oor 3 weke terug, Alexander was so siek soos tien die afgelope 10 dae. Keel infeksie, borsinfeksie snotneus en oorinfeksie... sjoe...,
en dan het 'n ou partner van my van my vorige besigheid my gevra of ek hom sal help my sy nuwe safari besigheid. So, eks nou besig om pryse by lodges in Botswana, Namibia en Zambia te kry, dan weer die hele proses van company registreer, bank rekeninge, kredietkaart masjiene, websites, stationary bla bla bla...
Gelukkig is my werk net op die pakette bymekaar te sit vir die webwerf, en dan sal ek deal met die internet bookings. So, ek kan van die huis af werk, en darem weer bietjie my eie geld maak.. jippie! :)
Ek het darem nou weer 'n nanny vir die oggende. Speelgroepies/creshe's/dagmoeders werk net nie vir my mannetjie nie. Die dr reken sy imuunstelsel is nogsteeds redelik agter met die res van sy ontwikkeling, dis hoekom hy so maklik siek word (altyd in die oortreffende trap) tussen ander kinders.
Anders kinders kry 'n snotneus, Alex kry Bronchitis.....
SO, ons gaan hom nou vir 6 mde op 'n imune boost sit. Dit behels maar net spesifieke vitamiene, en singulair om te keer dat 'n verkoue elke keer na sy bors toe gaan.
Dan ook Vit D druppels en Zinplex. Ek hoop dit help. Alex is NOOIT siek by die huis nie, maar sodra hy 'n ander kind sien wat net bietjie lyk asof hy miskien 'n loop neus gaan kry, dan het Alex al klaar een moewiese infeksie.
Delucey, hoeveel gewig wil jy verloor? Ek het die afgelope 3 weke 3kilogram verloor. Ek het julle mos gese ek gaan diet. Ek is baie bly.. nog 7 om te gaan...
Ek het net opgehou om rubbish te eet, en forseer water in my keelgat af..... kry nie regtig tyd vir oefen nie.
Ek gaan vir Alex volgende week vat vir sy inspuiting. Die Dr se hy moet eers oor al hierdie infeksies kom.
Ek gaan hom ook volgende week weer laat toets vir Eiers en Melk - om te sien of dit al weg/beter is. Ek weet nie meer WAT om vir die arme kind te gee om te eet nie, want alles het bleddie eiers of melk in, en ek is moeg daarvoor om R30 se soya yogurt by Woolies te koop...
Ek sal regtig probeer om nie weer so agter te raak met die posts nie!!!!

15 years 10 months ago #126293 by Kimika
Junita, sy het gese die simptome van die inspuiting kan tussen 5 en 15 dae begin NA die inspuiting.. hou hom maar mooi dop.. hoop nie dis waterpokkies nie :( Vrek.. 44 is darem vreeslik erg!

Delucey, dit kan hormone ook wees!!! Jy het lank geborsvoed en dit vat nogal 'n tydjie vir jou hormone om te herstel. My gynae het gese dit kan tot 14mdne vat na jy opgehou het vir jou hormone om weer normaal te wees. Toe ek ophou borsvoed het ek so erg gewig opgetel, my vel het uitgeslaan en my siklusse was deurmekaar so ek het geweet dis wat dit is! Maar sy het als inelkgeval laat toets.

Die idees gaan seker nou nie veel vir julle beteken nie want julle kids eet dalk inelkgeval als :) Sy het gese ek moenie meer vir hom pap gee in die oggend nie. Hy MOET elke dag 'n eier eet sodat hy meer proteine kry. Dan se sy ek moet sommer lewersmeer of kaas in die roereier en goete inwerk. Ook kan ek slappap maak met marmite, fyn biltong en kaas en dit vir hom gee. Dan as ek wil kan ek sommer sy groente daarin meng.

15 years 10 months ago #125986 by Delucey
o ja Kimika watse idees het sy vir kos gegee?

15 years 10 months ago #125985 by Delucey
dis nou vreemd dat jy 'n voorskrif nodig het. Dalk 'n foefie om vir die hospitaal se apteek meer geld te maak. :blink: Ek het nou net vir bianca mos inspuitings gegee en niks voorskrif nodig gehad nie...

Ai tog Junita hoop Luan is vinnig beter. Kan nie dink dat die inspuiting of waterpokkies hom sal laat opgooi nie? Sjoe 44 is baie.

Ek wens ek kon idols kyk want ek hou baie van sulke programme maar ons het nie DSTV of mnet nie. Kry nie tyd vir tv kyk nie!

Kiimka ek het gedink ek gaan myself so twee of drie weke gee om beter te eet en dalk meer aktief te wees en as ek dan nog nie 'n verbetering in my moegheid sien nie sal ek dokter toe gaan. Dalk maar 'n biejtie depressief ook... my gemoedstoestand nie wat dit moet wees nie. :blush:

15 years 10 months ago #125965 by junita
Ag julle Luan weer nie lekker nie, weet nie of dit nie inspuiting is en of dit waterpokkies is nie.
Eet sleg (hy eet mos altyd goed !), gisteraand opgegooi 2 keer en vanoggend in die verkeer !!! Moes my bakkie vir 'n valet vat :( .
Weer vroeg bed toe vanaand, koorsstropie gegee hopelik het ons 'n beter aand met hom.

Daar is nou 44 waterpokkies in die skool :( .

Julle Idols gekyk, so by Elvis het gewen, hou van Lloyd ok ;) .

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 10 months ago #125347 by Kimika
Delucey, miskien is dr toe nie 'n te slegte idee nie.. vir al wat jy weet is daar 'n mediese rede soos 'n tiroied probleem? Ek weet my gewig is van (buiten swangerskap) EET!! LOL

Ek het toe vroeg gister gebel en die suster se toe sy het 'n fout gemaak hy moet eers die MMR kry en volgende maand die ander twee. En vir hulle moet jy 'n voorskrif he, behalwe as ek dit by die hospitaal se apteek koop!? So MMR is nou gedoen.. hy het vreeslik gehuil maar nie vir die inspuiting nie maar vir die weeg en meet!! :( Sy het my 'n paar nice idees gegee vir kossies vir hom so kom ons kyk hoe dit gaan.