Hello Julle
Ja, ek leef darem nog.. maar sjoe , die laaste maand was BAie besig hier. Jammer dat ek nou net oor myself gaan praat, maar ek moet eers 'n kans kry om al julle posts te gaan lees, dan kan ek daarop reply!
Net gou bietjie feedback van my kant af:
Die website (en besigheid) is al amper aaan die gang. Ek het my gaai af gewerk die afgelope maand. Tussendeur Alex en die website het ek tyd vir niks nie. Sal vir julle die link stuur sodra dit klaar is. Ons het besluit op die naam "Mapane air safari's". Het die nuwe besigheid nou die dag geregistreer, nou volg al die ander admin..
Met Alex gaan dit goed. Darem nie weer siek nie.. Julle , ek het 'n vragie. Alex se twee voortandjies (bo) sien ek is so bietjie donker hier naby die gums. Ek borsel elke dag sy tandjies, nou wonder ek of dit die antibiotika kan wees, of dalk te veel sap???? Mmmmm.....
Ek sal vanaand al die posts gaan lees, maar sal graag wil hoor wat julle almal beplan vir die Des vakansie.
My man is terug. Ons gaan Sondag Paternoster toe vir 'n paar dae. Sien baie uit!
Alex praat nog nie veel nie.. of se eerder, hy praat heeldag, maar maak sy eie woorde op vir goeters...! Ek wonder wanneer gaan hy die regte woordjies begin se? Hy se bv vir 'n "eina" nanna, of vir enige iets eetbaars "mum mum", of 'n vis 'n "vvvv", en 'n "gggg" vir 'n gogga... "wam" vir warm. Dis darem bietjie nader...
Ek raak bietjie bekommerd dat hy nog nie eintlik die regte woordjies gebruik nie, en lees heeltyd vir hom boekies as ek 'n kans kry.
Ek het hierdie maand 4kg verloor met my diet.. Ek is baie bly. Nog 4kg om te gaan...
Soos ek se, jammer dat ek net oor myself praat, maar ek moet eers tyd kry om al die laaste posts te lees, dan kan ek reply.
xx