file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 2 months ago #76490 by Kimika
Junita, sorry ek het vandag eers gelees jy was siek! Waar op aarde het jy Masels gekry?? Die suster het my verlede jaar al gewaarsku hoe siek grootmense kan word en het my en my man toe al ingespuit!

Ek het vergeet om vir julle te se dat Pietertjie al 'n hele klomp kere lang stukke gestap het!! Hy sukkel nog bietjie met die balans maar hy is so trots op homself as hy dit regkry. Hy staan eers bietjie, dan kyk hy rond of almal in die vertrek na hom kyk en dan stap hy :) Dis vrek cute :) En hy het die nuwe ding dat as ons hom vrae vra soos "is jy lief vir mamma" of "wil jy weer see toe" dan se hy so 'n lang harde Jaaaaa!!

Kitty, hoe gaan dit daaikant met die au pair??

Delucey, bly om te hoor dit het maklik gegaan om haar van bors af te kry, ek dink dit kan vreeslik traumaties wees as hulle dit nie maklik en gou kan doen nie!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 2 months ago #76256 by junita
PS Luan is nog 'n babatjie hehe, bedoel toe hy nog kleiner was :-)

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 2 months ago #76252 by junita
Hi julle, skuus ek so skaars, seker gesien op FB ek was bietjie siekies :( , anyway op die herstelpad, nog nie myself nie en dit frustreer my maar glo binnekort is ek weer terug.

Kitty, ja hulle het destyds bloedtoetse gedoen op Luan en gesê sy immuuniteit is onderontwikkel dit hoekom hy so maklik virusse en bakteriee opgetel het, maar ek glo dit is iets van die verlede want dit gaan regtig goed met die outjie :cheer: en die skooltjie waarin hy is het ook nogal moeite gedoen met hom daardie tyd en hy was mos die hele Desember laas jaar uit die skool wat ek ook dink gehelp het op daardie stadium.
Maar ek wou jou nog vertel het, my vriendin se seuntjie het ook altyd maklik siek geraak, hy nou drie en toe hulle besluit genoeg is genoeg en vat hom toe na 'n pediater wat spesialiseer in immuniteit en allergiee ens, en toe ontdek hulle dat hy allergies is vir suiwel en eiers (as ek reg onthou Alex ook) en dat sy immuuniteit baie laag is, hy mag die hele jaar nie skool toe gaan nie...net gewonder of die allergie ding die immuuniteit dalk onderdruk ??? Luan was mos as babatjie ook sensitief vir die melk proteine...so ek wonder net ??

Hoop darm hy al beter ??

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 2 months ago #74963 by Delucey
Ai ek het nie updates in my mail gekry om te se daar is nuwe posts nie!!!! Urgh.. kon al lankal kom chat het hehe :P

Hehe kitty ek verstaan hoe jy voel.. ek het glad nie 'n bediende nie so ek lyk nooit soos 'n opgetofde huisvroutjie nie... hare is permanent in 'n poniestert vas en dis dit. Wens so ek kan bietjie opdres B)

OK Bianca is nou heeltemal van die bors af en ek is baie bly dit het so maklik gegaan. Sy het nog nie een keer keel opgesit of boob probeer gryp nie. So sy was beslis gereed (troos ek nou myself in my keuse om haar af te haal hehe) ek dink as sy nie so lief was vir haar dummy nie sou ek seker gesukkel het.

16 years 2 months ago #73751 by Kimika
Sorry outjies!! Ek is nou weer terug :)

Kitty, jammer dat die outjie nou weer sulke terrible virusse gekry het, maar klink my darem jy het nou reggekom met 'n plan! En ek is seker die girl gaan baie oulik wees! Sterkte met die huis-soekery!!

Delucey, 'n vriendin van my moes haar 11mnde oue dogtertjie ook nou afhaal want sy wil weer swanger word, en sy se ook dat sy vreeslik emosioneel daaroor was toe haar dogtertjie skielik nie meer vra vir boobie nie! Ek kon ook onthou toe Pietertjie wou ophou hoe erg dit was! Dis baie normaal en emosionele ding.. en ek dink tog die hormone speel ook 'n rol! Sterkte xxx

16 years 2 months ago - 16 years 2 months ago #72552 by kittycat
Hello Julle

Delucey, Alex is nog nie 100% nie, maar hy is al amper weer reg!! :laugh:
Ek het mos toe 'n stool-sample van hom laat toets, net om te sien wat het hy gehad -- Rotavirus!!! aai ja jaai....
Geen daycare/creshe/speelgroepie gaan my weer vinnig sien nie..

Ek het nou maar besluit om 'n au pair twee keer 'n week te kry. Sy begin volgende week! Ek het een deur Educare gekry. Ek kon van 4 kies, maar julle, ek kon enige een van die 4 kies, hulle almal was regtig baie nice gewees!

Delucey, blykbaar kan ek niks regtig doen om sy imuunstelsel te verbeter nie... hy is gebore met 'n onderontwikkelde imuunstelsel, en die paed se al wat dit sal verbeter, is as hy ouer word, en sy imuunstelsel kans kry om "op te vang" - en natuurlik so min as moontlik blootstelling aan ander kinders/mense wat siek is. :(

Ag shame Delucey, nou nie dat ek sal weet nie, maar ek kan dink die borsvoed-ding kan nogal redelik emosioneel wees. Ek was emosioneel daaroor toe ek moes ophou om vir Alex op 8 weke te borsvoed..!!! :blink:

Julle, ons househunting is in volle swang.. Ek, my man en my mannetjie het vandag Paarl toe gery. Ek het my DROOMHUIS daar gesien!! Maar die eienaar klink na 'n regte ****.... Hy is GLAD nie tegemoetkomend nie.. dis jammer, want ek like sy huis ontsettend baie! (junita, Paarl is mos jou valley, is dit nie??? :side: )
Ons gaan volgende week Durbanville toe. Daar is ook twee huise wat ek wil sien, maar ek is regtig nogal suur oor vandag se huis, want alles was perfek...!
Ek kan nie wag om uit hierdie bordeel-huis uit te trek waar ons nou bly nie..

Kimi, hoe gaan dit daar by jou? Lyk my jy hou lekker vakansie??!?! :) Dis maar stil sonder jou, ek dink jy moet nou terugkom!!! :laugh:

Junita, hoe gaan dit met Luan? Het hy nie ook een of ander Imuunprobleem gehad nie (toe hy jonger was nie?) Ek onthou so iets..??!?!

Ek gaan nou stort.. my hare is al amper dreadlocks van vuilheid,en ek kry net nie kans om dit te was nie!! My ousie is ook nog op 2 weke verlof, so tussen Alex en bleddie huis skoonmaak, het ek niks tyd vir hairdo's en dinge nie...!!

16 years 2 months ago #71343 by Delucey
Kitty hoe is Alex nou? Wat se die dokter kan jy vir hom gee om sy immuunstelsel so bietjie sterker te maak? Wat van as jy vir hom daai Viral Guard gee? Ek probeer nou dink wat daar dalk nog is...

Julle ek is sommer emosioneel vanaand. Bianca borsvoed mos nou 'n hele ruk nog net in die aand en vanaand was nou die eerste aand wat ek haar nie aan my laat drink het nie. Ek het sommer gesit en huil terwyl ek haar aan die slaap gemaak het! Het regtig nie gedink dit gaan my so tref nie. Maar ek wil nie te lank gewag het voor ek haar afhaal nie. Hoe groter hoe moeiliker gaan dit wees...