Hello Julle
Kimi, hoe gaan dit met die loopneus?

En die vakansie?
Delucey, is Bianca al beter?
Julle, baie dankie vir die gelukwense. Dit was nogal 'n lekker dag, behalwe dat ek so baie GEVREET het...
Ek is vandag baie raadop en voel sommer om 'n gat buite te gaan grou (die hond sal my help) en my kop daarin te druk...

Alex is ALWEER siek. Hy was nou presies vir 2 dae by die halfdag speelgroepie/daycare bedryf, en hy is so siek soos tien... Vreeslike erge koors en diarree en hy word heeltyd naar!!!! Ek en my man het gister amper hom hospitaal toe gevat, want sy koors was 39.29. Hy ruk ook die heeltyd so omdat hy wil naar word, maar daar is niks meer oor sy maag nie...
JULLE EK VOEL SO SLEG!! Wat moet ek doen??????
Ek moet weer begin werk. Hy is baie soet, maar ek kan niks gedoen kry deur die dag nie, want hy is BAIE woelig! Al my kliente is al moerig vir my. Ek het net 3 ure 'n dag nodig om my werk te doen. Ek soek nie 'n voltydse nanny nie. Ek wil ook tyd saam met hom spandeer!!!
Ek weet ook nie hoe gaan dit werk met iemand hier in my huis wat na hom kyk as ek ook hier is nie... ek sien alweer hoe gaan ek die heeltyd wil oorneem..
Enige voorstelle?
Ek is SO kwaad, eks nie eers lus om hom weer terug te vat na daai speelgroepie toe nie, en hy gaan maar net 3 ure 'n dag.... en ek het klaar vir die hele julie betaal, maar wragtag, ek kry my kind te jammer....!!!!!!