Hi daar almal!
Bytjie BAIE GELUK!!!
My update...
Maak julself bewus van HPV!
(Human Papillomavirus)
Dit kan servikale kanker veroorsaak en toon geen simptome! Jy kan dit he en nie eers weet nie. Mans is draers en jy kan deur 'n soengroet die virus kry nie net deur seksuele kontak nie. Die beste is om vir behandeling te gaan en dan weet jy dat jy beskerming het teen die virus en servikale kanker vir 20 jaar!! Vat julle dogters ook vir die behandeling!! Deur die Here se genade is dit vroeg by my gekry en hopelik kan ek servikale kanker voorkom met my behandeling wat ek nou kry. Dit kan opgetel word deur 'n papsmeer. Hierdie virus raak baie meer algemeen en jong meisies en beslis ouer vrouens kry dit.
Hulle begin nou inentings inbring vir dogtertjies in skole. Soos suster aan my verduidelik het vat jou dogter as sy in die hoerskool is want dan is sy veilig in die "prime" van haar lewe wat gewoonlik tienerjare tot ini 20's is.
Ek mag vir die volgende 9 maande glad nie swanger raak nie want dit kan abnormaliteite in die baba veroorsaak.
Gaan oor 2 maande weer vir 'n papsmeer dan sal ek eers kan weet of die eerste inspuiting die virus verminder het en of dit kanker veroorsaak het. Ons hoop en bid vir die beste. Jy kry 3 inspuitings. 1 dan oor 2 maande die 2de een en dan oor 4 maande die 3de een en dan moet jy 3 maande wag voor jy swanger mag raak. Maar soos ek se dit beskerm jou teen die virus en servikale kanker vir die volgende 20 jaar.
Sal op hoogte hou. Groete en sterkte met jul tww