More dames
ek is super confused. help my uit asb. het gister die suster ook gebel,mar ai het ni baie tyd v my gehad om te verduidelik.
Ek moes volg 28 dag silkus begin het met AF op 22.02 (SAT)
Vrydag deur loop van die dag toe begin ek spot. Sat ogg nogsteeds gespot,mar baie min en toe middag oppad iewers heen gedink dis wys om tampon (jammer TMI) te gebruik. wel needless to say dit was toe nie eintlik nodig en jul kon dink wt die resultaat was. (eina

). baie min.
Toe sondag ogg oggend pieps...NIKS! Nuwe hoop dat die spotting dalk IB was,maar nope 2de keer die dag se pieps...en daar kom dit volstoom.
Dit is nogsteeds volstoom en suster het gister gese ek moet inkom v ovulasie induksie op dag 3 sodat meds begin kan word dag 4 tot 8 en dan weer dag 9 moet inkom v scan om te sien of ek ovuleer
Nou hier is my vragie: sy se ons vat CD3 vanaf Sondag (verstaanbaar),wat dan vandag CD3 maak. Ek kan ni afspraak kry v vandag nie,s;egs more.
wat as CD1 eintlik vrydag was en ek more gaan (CD5) en dan begin met pille ens ens. Gan dr nogsteeds kan sien of ek ovuleer of nie. ek is super confused of ek eerder net dit moet los v nou en gaan v gewone ondersoek omrede my AF's so deurmekaar en ongereeld is, of moet ek dit eerder net als los,hoop niks is verkeerd nie en kyk wat gebeur in die volg silkus. DH se gan v gewone scan net om seker te maak als is reg daar. Ek was einde Des v check up na kraam en als was soortvan fine.
Nog net 1 vragie. die stokkie wat toets v ovulasie,kan mens dit slegs by FS kry of by apteek ook?
Lagogies - sterkte met die wag,glo sommer al 2tjies gan sterk en gesond wees en mooi groei.
PikkewynQ - fx
Nellak - het sommer 'n goeie gevoel dit gan 'n BFP wees en so ook vir al die dames !
Dankie vir almal se ondersteuning en hulp en jammer as te veel details hierbo
Mag almal 'n wonderlike daggie he!