× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 10 months ago #244435 by Lagogies
Nella en daar los ek jou heeltemal uit - sorry. Jy was ook lekker skaars. Laat weet waar jy nou trek

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 10 months ago #244433 by Lagogies
Hallo almal!

Hopeful lekker eie huisie! :woohoo:

Stella klink of jy haastig is v vakansie wat oppad is :cheer:

Debs. Gaan jy nooit vir die moomies laat weet van jou uitslae nie!? As jy langer uitstel gaan dit uitborrel!

Baby voel jy al :sick: ? Ek hoop jy skip daai een :P

Chrissie Des is om die draai. Ek weet sommer die FET gaan vir n kerspakkie verantwoordelik wees :laugh:

Bea, Naomi, Zarah en Engela maak ons Januarie weer ivf treintjie?

Dellie wat is dr strikdas se pva met jou?

Yolindi groot drukkie of jy 24 of 40 is bly AF maar nare antie wat mens se moed breek.

Zettie jy is baie stil. Wat is jou vlge pva? Nog ivf of iui?

Sexy hexy. Ek sal nog pta akademies bel. Net dol by die werk. Jou seun is gorgeous.

Lizzie Bell waar trek julle nou?

Kayla. Hoop julle het baie pret die week.

Miggie welkom welkom

Strikkie, Jooste Andie. Ons mis julle kom loer in!

Amandatjie jy het ook eeue laas kom hallo se.

Blommie. Hoe gaan dit met poppie Anja? Join jy ons met ttc 2014

Afm: vrydag afspraak. My broek bewe. Hoop dr voel dinge lyk positief.

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 10 months ago #244430 by sexy~hexy
Hi almal!!

Sjoe, moet nou eers gewoond raak aan die nuwe Moomie :)

Yolindi...jammer oor AF jong...

Hi aan al die dames :lol: Ek nog nie so up to date met al die nicks nie hehe

kayla...gaan vir goud met die BDing :evil:

Voel so effe beter, stem net hees haha. Dankie vir almal se komplimente, ja nee, hy gaan 'n hartebreker wees...maar vir nou moet hy nog op my skoot sit en gesig trek as ek hom soen :laugh:

Wie van julle het toe gisteraand Carte Blanche gekyk? Ek is sommer vies en ontsteld!

Wel, lekker aandjie en daggie en week...ek loer maar so in die aande in en kom vang op!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

12 years 10 months ago #244428 by kayla
Hi julle

SJOE ek mis julle. Was vrek dol die laaste ruk. Ek gaan nou vannaand n bietjie opvang met almal se lewens en more personals doen. Wou net se voor huis toe gaan tyd, hello en ek lewe nog.

AFM: die week behoort ek te ovuleer, ek begin more te toets met die ovulasie stokkies. (hubby se happy week) :evil:

12 years 10 months ago #244425 by YolindyJ
Hi Julle

AF het toe gister gekom :cry: ageeeee neeeeee. Ek het gister sommer begin huil toe manlief my vra of ek toe begin het. En tjank ook vandag my oogies uit. Dit is so moeilik.
Ek wil rerag al moed opgee. Ek is oor die algemeen nie 'n baie geduldige mens nie. Ek weet ons probeer nou eers 'n jaar en daar is vrouens wat 10 jaar probeer, maar ek kan nie dink dat dit enigsins makliker word nie, maar wel moeiliker. Elke maand waneer ek uitvind ek is nie swanger nie, vra ek vir Liewe Jesus of ek nie goed genoeg is om 'n mamma te wees nie. Ek weet ek is nou maar net 24 jaar oud, maar dit word moeiliker om swanger te raak hoe ouer jy word, en as ek dan nou so sukkel, hoe gaan dit nie wees oor 4 jaar nie? Ek weet ek ovulate defnitief elke maand, so wat anders kan fout wees? Ek is ook oor die algemeen is baie happy persoon vol lewe ens, maar die is besig om my in te haal, en dit voel eintlik of ek in depressie ingaan. Ek ken myself nie so nie. Ek begin huil sommer oor enige iets. EK WIL NIE MEER SO VOEL NIE!!!

sjoe, nou voel ek sommer baie beter dat ek bietjie afgepak het! JAMMER DAAROOR. maar hierdie is die enigste plekkie waar niemand jou judge nie.

GOEIE NUUS: My niggie en haar man was vandag vir hulle eerste scan, en babatjie is nou 8.4mm groot. So ek sal maar saam hulle excited wees. Hulle het mos vir haar gese sy sal nooit kan kinders he nie (en sy is maar 21 jaar oud), en kyk nou net daar. Sy het trombose, en 'n vergroote hartklep, asook PCOS en iets met haar bloeddruk. Sy is by die selfde Gynae waantoe ek volgende week gaan. En hy het haar gehelp en sy het binne 'n maand swanger geword. So dit help my darm 'n bietjie meer gerus voel.

Hoop almal het 'n lekker daggie xxx
liefies

xxx Liefies Y xxx

ME: 24
DH: 25

TTC : SINCE SEPT 2012

JULY 2013: FERTOMID
AUG 2013: FERTOMID
SEPT 2013: FERTOMID

DEC 17 2013: BFP X 3 (CLEARBLUE DIGITAL) 4 WEEKS

7 JAN 2014: BLOOD TEST 7 WEEKS

20 JAN 2014: FIRST SCAN 9 WEEKS
2.3 cm lank en heart rate 163bpm

17 FEB 2014: SECOND SCAN 13 WEEKS

12 years 10 months ago #244424 by Hopeful
hi julle,

Ek is ook nog hier stalk elke dag die bald het net nie altyd iets om te se nie LOL

Naomi ek is bitter jammer ek so gehoop jy sal antwoorde kry. Stuiwe drukkie vir jou en geniet nou ten volle jou fees seisoen en dan pak mens die bull by horings in January

Hexy, Bea, Stella, Bell, Zarah en al die ander wees gegroet :)

Daar was iemand wat oor die naweek moes POAS nie waar nie?????

Engela, ek is jammer jy het ook nie meer antwoorde gekry nie. Skuus man ek weet nie veel van donner eggs nie maar try om jou fertility clinic direct te bel hulle behoort meer info te her

Miggie welkom hier by ons. Ek is bly jy het do go ahead gekry en ek hoop dat hierdie paatjie vir jou sommer vinning en maklik sal wees

AFM: Ek het nie veel nuus nie. Ons het finally vandag afgeteken en kry more due sluitesl so die naweek trek ons in ons huisie in ( en uit my skoon ouers se huis ) julle ek kan nie vir julle vertell wat n verligting dit is nie. Ek het n besonderse verhouding met my skoon ouers maar ek weet regitg nie hoeveel langer ek dit sou kon uit hou nie. Ek het al nagmeries gehaad van hoe ek inkraam gaan en ons steeds nien huissie van ons eie het nie. hahaha ek spotnou ewe met ML dat ons was so lank laas aleen in een huis ek dink ek weet meer wat om met hom te doen nie hahaha!!!!!!!
Oe en ek was gister bedref en DH het vir my n skottlegoedwas machine gekoop :woohoo: :woohoo: anders gaan dit goed met my en die poppe ek sien weer volgende week die dok.
Voorspoed met almal se week!!!!

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

12 years 10 months ago #244423 by Twinkle
Hallo Almal

Almal is so stil - hoe gaan dit

YolandiJ het jy toe getoets vanogend? EN ??

AFM nie veel nuus aan my kant nie dink vreeslik baie aan elke een van julle... mooi dag en week verder

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June