Sjoe julle ek het so baie gemis, maar het tyd by my baas gesteel en als gelees. Hier is paar personals. Sal dit so kort as moontlik hou. WARNING, IT IS LONG.
Stellak – Geluk met boetie se mooi gewig. Gerhard is n baie mooi naam, ek kan sien dit gaan n boerseun wees. Jy het n mooi boepie, ek sien nie n vet rol nie.
YolindyJ – Ek raak ook baie mismoedig, en lyk my almal om my word swanger behalwe ek. Gynea ondersoek is seker nou al om die draai. Dis nie erg nie, net soos naomi se, dit is meer van skaam kry. Jammer oor jou onlangse BFN
Zarah – Ek weet dit is ou nuus, maar ek is maar altyd agter die tyd. Geluk met jou huweliksherdenking en ook met jou broer hulle se kleinding. Dit is seker hartseer vir jou, maar terselfdetyd ook baie vreugdevol. Jy en Naomi maak my altyd lag met julle makro gaanery

.
Hopeful – Sterkte met die trekkery. Als darm al in bokse? Nou kan jy Ane en Danika se kamer mooi inrig. Ek voel jou pyn met die lang wag vir die transfer. Ons het ook onlangs n huis gekoop, en dit is n laaaaaang wag vir als om deur te gaan. Hoe ver is jy nou? Wanneer is die twins se due date? EEEEK n skottelgoed wasser is die beste ding ooit! Brownie punte vir ML
Bella – Ek join jou op die homeplan, en 2014 moet maar regstaan, want dan gebeur daar groot dinge. Waar is jy nou in jou siklus? Ons is mos naby. Ek is nou CD 11.
Jooste – Ek weet dis ook ou nuus, maar sterkte met die ophou borsvoed. Ek het n abnormale prolaktien afskyding, so ek weet hoe laag is jou kanse om swanger te word met daardie hoe prolaktien vlakke.
Nella – Sien jy join ons op die homeplan. Sterkte met jou gemoed so as jy sien almal om jou is swanger.
Bea – Hoe is jou gemoed? Ek is bly jy kan darm nou langer die pille drink om meer follies te verseker. Het jy al jou opvolg afspraak gehad na IVF? Dis mos nou enige tyd as dit nie al verby is nie.
Lizzie – Welkom by ons. Hier is baie google dokters wat raad gee.
Naomie – Kon jy al iets uitrig met pathcare en die huge rekening, dit was mos in-hospital? Look out Chuck Norris, here comes NAOMI. Ek help jou om daardie koekeloerbroer doktertjie te moer. Hy kon jou mos bel. Ek weet dis seker n “goeie” ding dat hulle niks fout gevind het nie, maar mens kan nie help om te hoop vir n fout wat gefix kan word nie.
Lagogies – Hoe voel jy? Ek is bly jy kan die dokter darm nou een van die dae sien.
Debs – Bly jy is terug, ons het geworry jong. Jammer om te hoor van jou ma. Dementia gebeur darm nie oornag nie, so sy sal nog baie goeie dae ook he.
Chrizzie – Sterkte met FET. FX vir daardie frosties.
Zettie – Ek dink so baie aan jou. Geniet jou laaste “rus” maand, en 2014 gaan ons almal vir goud. Sterkte met die pleegsorg besluit wat julle oorweeg. Ek weet God le n begeerte in sekere mense se hartjies en as dit joune is gaan vir dit. Dankie vir die link vir fertility booster.
SexyHexy – Welkom terug. Sterkte met julle aanneming pad wat julle wil stap en dankie dat jy jou storie met ons gedeel het. Jou snot neusie al beter? Hoe was jou seun se inseening? Ek weet hoe jy voel oor die doop vs inseening. Ek kry dit by my familie ook, maar dit is n besluit wat JY moet maak en vrede mee he.
Dellie – FXFXFX vir Desember se KI. Ek glo dokter strikdas sal julle help bloot omdat hy nie sal opgee nie.
Engel – Welkom! Jammer oor die BFN. Is dit nie snaaks hoe meeste ontvangsdames sulke Bi

is nie? Don’t they have any compassion?
Baby – BFP YEAH!!!!!

Net toe ek heeltemal hoop verloor het vir 2013. Don’t stress
Miggie – Welkom hier by ons.
Snoekie, MMCC, Lallie, Strikkie, Andie, Amandatjie en al die ander wat ek uit mis. HELLO JULLE.
AFM: Dit is veronderstel om my "fertile" week te wees. Ek moet more OPK begin. Sal sien of ek ovulate.