Nella lyk my jy was gisteraand so besig dat jy nie eers kom inloer het nie
Kayla so bly die antie het gekom nou kan jy ook begin probeer. Sort daai hormone sommer gou.
Andie, so jammer. Nou moet jy maar net fokus op die troue vir eers. Lekker beplan
Zettie, Lalie en Naomi hoop dit gaan al beter.
Chrizzels soos al gese het is ons paar ivfs die maand. Zarah aspireer Sondag. Ek check follies sondag en neem aan ER sal Dinsdag of Woensdag wees. Jy en Bea is weer altwee omtrent 3 dae na my. Ek hoop dat ons dan sommer 4 BFP inryg terwyl ons op so roll is. Stoom treintjie!
Zarah. Sterkte vir Sondag.# big hug #
Amanda sterkte vir 2ww dit voel darem lank.
Bell - groei follies
Hopeful. So bly die twinnies deel mooi.
Debs die naam ding ai ai. Lang stories.
Naomi het jy al bakstene gestel? Lol het jou skoonma onthou om te se jy moet vir 12 weke op jou hand loop.? Ai as mense net besef hoe ongevoelig hulle hulp is. Groot drukkie v jou ek wens daar is iets wat ek kon se om jou beter te laat voel. Maar uit ondervinding weet ek daars niks. Ek deel jou seer.
Zettie my hart gaan uit na jou. Teleurstellings is nie lekker nie. En moeder natuur speel nie saam nie.
Lalie. Ook vir jou wil ek se: vat jou tyd met seer se verwerking. Niemand kan se hoe lank of kort dit vat nie. Hoop van harte die seer is gou beter.
Afm: met tye voel my eierstokke soos tennisballe. Maar gevoelig en seer. Laaste aandspuite nou klaar. Nou net cetrotide waat keer dat ek ovuleer. Ek is amper meer benoud vir follie scan as aspirasie. Maar follies moet nog goeie eiertjies ook he. So die vlge week is vir my van begin tot eind krities. En in die agtergrond hoor ek tiek tok van my biologiese klok.
Lekker naweek almal