Hallo julle!!
Ek's bly om te sien dit gaan darem oor die algemeen goed met almal.
Bea, baie sterkte met die lap. Ek hoop die verkoue is sommer gougou verby en alles verloop goed Donderdag.
Hopeful, dis wonderlike nuus dat julle nou al in Mei kan IVF doen!! Ek stem saam, die enigste manier hoe jy AF min of meer kan predict is as jy OPK's gebruik. Ek het maar altyd die Clicks een gebruik, maar Lalie se idee klink goed, veral omdat joune baie akkuraat sal moet wees.
Naomi, ek hoop die maand is jou maand. Veral omdat jy geen newe-effekte het nie. Hoop dis 'n goeie teken.
Al die res, Zarah, Strikkie, MMCC en almal wat ek nie nou kan mention nie, julle is gegroet!!
AFM, ek moes laas week heel week horisontaal verkeer met 'n vieslike griep wat nog steeds rondhang, maar ek's darem terug by die werk van gister af. Alle agterstallige werk is gelukkig gou ingehaal so nou kan ek weer loaf

As gevolg van die antibiotika is ek natuurlik uit die maand. Dink ek het Donderdag of Vrydag ge-ovulate, maar ek is nie seker nie want my temps is baie laag vir een of ander rede. Nie so hoog soos gewoonlik na ovulasie nie. So who knows. My volgende siklus behoort te begin om en by 27 April en dan die siklus daarna sien ek weer die FS!!