× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 4 weeks ago #251175 by Tinktinkie
Aggenee Meisiekind!!!! My hart breek sommer saam met jou :cry: :cry: :cry: dink aan jou!

Jamé, vrek Girl! My bloed KOOOOOK behoorlik vir jou part! Kan nie glo dat drs mens so baie geld laay mors oor hul nie behoorlik weet hoe om mens te help nie!!! Ek sou my toys so seriously uit die kot gegooi het!! Maar is ook bly saam met jou dat jy nou weet wat rerig aangaan en dat jou groot besluit vir 2de opinie die moeite werd was! :heart:

Nunu, so bly dit het goed gegaan gister!! My dr sê mens voel partykeer erger na ovulasie, want dan vul die follicles weer met ander hormone, en dit laat mens slegter voel. Hoop nie dis te erg nie! Bly jy gaan lekker besig wees die volgd 2weke!

Swartkat, bly jy is n vrou met n plan! Alles klink vir my goed!

Lekker daggie julle :heart:

Me: 30 lean pcos
DH: 33 male factor
Married 7yrs

Ttc since Oct 2011

DH had varicocelectomy Sept 13
Jan - May 14 - Femara =BFN
March 14 - Move to FS
May 14 - Hysteroscopy
June 14 - IUI 5mg Femara = Canceled
July 14 - IUI 5mg Femara, menopur and ovitrelle = BFN
Aug -Sept 14 - IVF with IMSI and ICSI - Hyperstimulated - no transfer.
6 frozen blastocysts
30 Oct 14 transfer 1 5BA blastocyst
6 Nov - 1st Beta 55
8 Nov -2nd beta 130!
We are so thankful

Daughter born at 33 weeks

File Attachment:

.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 4 weeks ago #251173 by Nunukie
Jame, dit is absolute wonderlike nuus :woohoo: Wow, sien die 2de opinie was so nodig en kyk nou net....nou weet jul hoekom jul so gesukkel het. Ek kry sommer hoendervleis.....ek is so so bly vir julle. Ek hou nou duimvas dat die jodium sommer die scartissue sal wegneem fxfxfxfx

Meisiekind.... :heart: :heart: :heart:
Ek kry so stekie in my hart elke keer as daar 'n BFN is. Dit bly aaklig en ek wens dit vir niemand toe nie....eet nou maar sommer die hele blarry slab Lindt chocolate op en sommer 'n bak roomys ook a jy lus is....Dink aan jou

Tintinkie, dit is baie goei nuus en ek glo als gaan mooi uitwerk. Sterkte vir more se terugplasing....so laat ons hierdie 2ww kan saam tackle :woohoo:

Nella, dankie dat jy met ons kom deel het...dit motiveer mens net om nie op te gee nie en te onthou dat als eventually die moeite werd gaan wees.

Swartkat, shoe wys jou hoe kan die monitor help om te kyk wanneer jy OV...mens se liggaam is mos maar uniek en doen sy eie ding....

Ok, so KI het goed verloop. ML se sperm lyk beter as laas. Gistermiddag het ek behoorlik soos 'n lêhoender gevoel (Tintinkie weet nie hoe voel jy met al JOU follies nie). Shoe, dit was huper sensitief en eintlik gepyn..FS se dit is 'n goeie teken....

Nou begin die 2ww.....

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

12 years 4 weeks ago #251169 by Jame
Helloooo jullle!!!

Eerstens, meisiekind, so bitter jammer oor jou BFN!! Dis gagga, bly aaklig. Dink aan jou. :heart:

Tinktinkie, sterkte vir more oggend. Hoop als verloop goed, glo dit sal. :heart:

Swartkat, tyd vlieg so voor jy weet is dit die 26ste. Oefen maar solank ;)

Nunukie, Lagogies ons dink ok spesiaal aan ons 2ww maaikies. Lagogies wanneer toets jy? Nunukie, ek saam jou baie positief oor die rondte.

Right kom ek verveel jul gou. Was vir my HSG scan (baarmoeder scan). En ek wil bitter graag my vorige FS en my gynae met 'n pan oor die kop moker. :evil: ! Jodium ingespuit en mens kon duidelik die lidtekens in my baarmoeder sien. Ander FS het my gescan, wat 'n sweet ou kerel, mal oor hom. Hy sê hul kry ongelooflik bai evrouens wat maklik eerste kind gekry het, c-section gehad het en dan opeindig met scar tissue en dus nie weer swanger raak nie. Ek gaan Dinsdag weer in vir een of ander prosedure. Dan gaan hul sommer in spreekkamer kyk of die scar tissue dalk deur jodium verwyder is, wat ons natuurlik voor bid, of andersins is dit narkose vir my en gaan hul dit moet af laser. Vir my FS gevra gistermiddag is dit hoekom ek nie weer swanger raak nie en hy het gese BESLIS. On skon al hoeveel eiertjie suksesvol bevrug het maar die eiertjie sal nooit heg aan so baarmoeder nie.

Ek sou IVF op IVF gedoen het en niks sou gewerk het nie, want dis toe al die tyd , die ou huisie, ;) , wat die probleem is en nie die inwoners nie.

As my baarmoeder gefis ix sal ons so siklus tyd gee en dan FET doen. FS se ek kan nog self swanger raak na die prosedure. Sal maar wag en sien wat Dinsdag oplewer!
Al my bloedtoetse is fine.

Lekker daggie julle!!

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

12 years 4 weeks ago #251166 by Meisiekind
Laat mens nou net so iets post dan steek AF mos haar lelike gesig binne 'n uur of so uit sonder enige waarskuwing. :headbang: :cry: Ten minste is die gewag en mal gedagtes nou oor. Hierdie week was net te veel van 'n emotional roller coaster - moet nou my gedagtes op iets anders kry.

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

12 years 4 weeks ago #251164 by Meisiekind
Dankie Tinktinkie, jy het my laat besef mens moenie te gou tou opgooi nie. Solank as wat AF nie opdaag nie, is daar nog 'n kans. Ek hoop en bid regtig dat dit die geval is en dat 'n BFP môre (15dpo) op my wag.

Jou follies se grootes klink of dit voor die wind gaan met jou siklus. Sterkte vir die volgende paar dae. Bid vir 'n BTP! :heart:

Nunukie, ek vertrou dat alles goed afgeloop het vanmiddag en dat God sy hand oor julle hou om aan julle jul eie wonderwerkie te gee. :heart:

:lol: SwartKat, ek vrek oor Lindt chocolates. Stem saam dat dit mens definitief beter kan laat voel. Het juis vannaad so bietjie van die 70% geëet.

Goed om te hoor dat jy wel OV, want dit maak dinge al klaar makliker vir julle volgende maand.

Nella, dis so spesiaal om die eerste keer jou kleintjie se hartkloppie te hoor en dit maak alles net soveel meer 'n realiteit. Ek vertrou dat jy 'n baie gesonde swangerskap gaan hê. :heart:

Dames, maak nie saak watter nuus ek môre kry nie, ek is saam met elkeen van julle opgewonde oor die vordering wat gemaak word en die goeie vooruitsigte vir ons almal. Dis regtig awesome om so baie ondersteuning te hê op hierdie pad wat ons stap. :) :heart:

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

12 years 4 weeks ago #251163 by Tinktinkie
Nunukie! Dink al heelmiddag aan jou! Hoe het dit gegaan? Bid rerig vir n maklike 2 weke en vinnige bevrugting! Fxfxfx

Nella, sjoe, kan net dink vandag was baie spesiaal vir julle! So, so bly alles lyk goed sover, mag dit al die pad net goeie nuus wees vir die res vd swangerskap.. Geniet elke oomblik!

Dink aan jou ook Meisiekind :heart:

Jame, wanneer sal jy weet of jul kan voortgaan met die FET?

My follies het lekker bygekom, daar is so 8 bo 20mm en n paar tussen 16 en 20mm. So trigger met Lucrin vnaand en more oggend weer om OHSS te voorkom. Aspireer dan Vrydagoggend! Baie excited!!!

Me: 30 lean pcos
DH: 33 male factor
Married 7yrs

Ttc since Oct 2011

DH had varicocelectomy Sept 13
Jan - May 14 - Femara =BFN
March 14 - Move to FS
May 14 - Hysteroscopy
June 14 - IUI 5mg Femara = Canceled
July 14 - IUI 5mg Femara, menopur and ovitrelle = BFN
Aug -Sept 14 - IVF with IMSI and ICSI - Hyperstimulated - no transfer.
6 frozen blastocysts
30 Oct 14 transfer 1 5BA blastocyst
6 Nov - 1st Beta 55
8 Nov -2nd beta 130!
We are so thankful

Daughter born at 33 weeks

File Attachment:

.

12 years 4 weeks ago #251160 by NellKea
Hi julle pragtige dames

Ek wou gou vinnig inloer en se dankie vir al julle gelukwensings. Dit beteken so baie vir my. Ons het gister ons boontjie se hartkloppie gehoor en dit was so fantasties. Maak die afgelope 2jaar se sukkel die moeite werd. Ons bly nog by die by ons RE ( Aevitas) tot so 13weke dan skuif ons oor na n gynea. Hy het my op cyclogest gesit net vir veiligheid.

Nunukie! Wow vir daai follies en by sterkte met die tww. Dink an jou!

Jame, jou nuwe dokter klink of hy weet wat hy doen. Baie sterkte

Lagogies, hoe gan dit met jou Tww?

Tinktinkie , groei follies!!!!

Die swart kat , Dom vragie seker, maar ovuleer n mens dan met die nova in?