× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 1 month ago #251019 by Meisiekind
Middag dames!

Lagogies, hoop alles het goed gegaan gister? Nou vir die lekker 2ww. :P

Nunukie, bly om te hoor jou follies groei so mooi. Hoop jy voel gou beter! Vat dit maar rustig. :)

Jame, so bly jy't gegaan vir 2de opinie en dat julle van die FS hou - dis baie belangrik om vertroue in jou dokter te hê. Dit is verbasend wat alles kan fout gaan met 'n keiser waarvan dokters jou nie vertel nie. My FS het bv gesê as ek vir langer as 6 maande ov elke keer siklus, maar geen BFP, moet ons dink daaraan om te kyk of die keiser wat ek gehad het nie dalk my buise of iets beskadig het nie (kan glo nie so iets sien op sonar nie). Hy't gesê selfs iets soos 'n spons wat hulle tydens die operasie gebruik kan problem veroorsaak. So ek is nou baie meer skepties van keisers alhoewel ek nie myne kon verhoed nie.

Ja, die stats oor sukses met verskillende opsies is nogal intersant. IVF het die beste kans op 35%. Vir 'n paartjie met geen issues is die kans 25%. Die persentasies verhoog wel as jy oor 'n periode van tyd meet. Praat nou onder korreksie, maar ek dink dis iets soos 67% vir paartjies met geen issues gemeet oor 3 - 6 maande. Nunukie het ook al iets soortgelyk genoem omtrent IUI as ek reg onthou.

Omtrent jou lang siklus, ek is verbaas dat hy nie vir jou Provera voorskryf om AF aan te help nie? Of is daar 'n rede hoekom hy wil hê jy moet so lank wag?

Amper naweek julle! :)

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 1 month ago #251015 by Jame
Middag julle!

Wat 'n dag ek is gedaan. Ek het wel raad,, moenie twyfel nie...2DE OPNINIE, 2DE OPINIE. Al is dit net om weer hoop en vertroue in jou huidige FS te kry.

Ek is so bitter bly ons het gega. Daar is fout my baarmoeder na my keiser. Hy het binnetoe vasgegroei, dus dam die bloed op, en word hy nie gereining na my period nie. On skon dit so duidelik sien toe hy dit vr ons wys, nou vra ek met trane in my oe hoe mis 'n gynae en FS dit???? Verder het hy my gestuur maar vir normale bloedtoetse (helse lot) en gaan ek vir HSG van my baarmoeder sodra ek weer begin. Net om te kyk of daar nie agter die "gap" iets snaaks gebroei het nie. Verder is hy baie geskok dat hul wel voortgegaan het om my ivf te doen selfs nadat ek so baie eiers gehad het en so seer gehad het. Interessant hul doen net lang protokol siklusse. Elkgeval ons het baie om oor te dink. Hy het vir ons gese dis risiko om jou eiertjies by een lab te vat en na ander te bring omdat hul metodes kan verskil, so ons moet bewus wees daarvan. Maar as ons wel besluit ons vat die kans sal hy FET vir ons doen. Wat ek baie van hom ghou het hy het defnitiewe plan vir my en nei algemene standaard ene nie, spesifiek vir my. Hy het my mooi verduidelik wat ek kan vewrag met so siklus by hul en hoekom ens ens.

ML is mal oor hom. Ek hou ok van hom, maar dink ML nog meer. Dalk omdat hy so reguit was met statistieke ens. IVF = 35% kans vir sukses. NOgal eye opener.

O en hy se ek moet rustig wees ek gaan nog wag vir AF, hy gat 'n lange word. :evil:

Lekker aandjie julle. Dankie vir die omgee, ek gaan nou huis toe, is kapoet. :heart: :heart: :heart:

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

12 years 1 month ago #251010 by DieSwartKat
Hallo julle, woelige dag by die werk vir my :S

jame, wat's die update???

Nunukie, dit lyk alles so positief, jinne. Sulke opwindende goed om die draai vir julle. Pas jouself tog mooi op. Baie belangrike paar weke wat voorlê.

'n Vroutjie by my werk het verlede maand na IVF swanger geraak (na 4 jaar se TTC), sy is nou ongeveer 6 weke en so HOND siek. Blegh. Ek is bietjie jaloers op haar, maar daai naarheid is ook 'n ander storie. Ek was non-stop siek vir 6 maande met my babsie en voel nou nog getraumatiseer. Maar nogsteeds, dis lekker om rondom iemand te wees wat swanger is, daar is so lekker opgewonde gevoel in my hart as ek dink dat ons oor 'n klompie maande ook daar kan wees. Kersfees, hopelik.

xoxox

12 years 1 month ago #251004 by Nunukie
more more

Jame jou afspraak is vandag. Sterkte en kom update!!!

Lagogies...sterkte met die 2ww :heart:

Ok, so ek het 4 follies. 3 x mooi follies van so 13mm. FS baie happy. Ek gaan Saterdag weer vir Sonar en KI behoort volgende week Woensdag/Donderdag te gebeur :) .....so lyk my als gaan in tyd gebeur voor ek die land invaar. Gelukkig gaan die 2ww vir my baie gou gaan, want ek gaan op die pad wees vir die volle 2 weke...

Ek is by die huis vandag..Voel maar nogsteeds nie lekker nie. FS se hy glo nie dis die Gonal F nie..maar ek moet maar dophou en Panado drink :sick:
Hy vermoed ek het dalk 'n ou tummy bug opgetel...of besig om verkoue te kry...so ek is leker in die bed nou besig om Come Dine with me te kyk (ou recordings) en mails te antwoord van werk... :silly:

Lekker daggie vir almal :)

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

12 years 1 month ago #250979 by Meisiekind
Hello almal!

SwartKat, ek gebruik ook graag OPKs, maar saam met charting om die aantal dae wat ek dit gebruik minder te maak. Anders spandeer mens 'n fortuin. Ek het al gehoor van die spoeg-mikroskoop toetsie - sover ek weet toets dit net estrogeen en nie LH nie? Miskien is ek verkeerd? Maar ek stem saam, gee die dokter so veel inligting as moontlik.

Jame, moenie bekommer - ek is seker die FS kan jou lang siklusse reg kry. Ek het soortegelyke issue, maar die 100mg Fertomid werk regtig goed sover.

Nunukie, dis baie moontlik dat hormoon skommelinge 'n uitwerking op jou maag kan hê. Ek sukkel ook van CD3 - CD10 wanneer ek op meds is (en myne is nie eers die sterk goed nie). Byt vas, jy's amper verby die ergste!

Lagogies, dink aan jou! :heart:

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

12 years 1 month ago #250976 by Lagogies
So iui nou nou. Dan 2ww

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 1 month ago #250957 by DieSwartKat
Jame, 'n Nova is soos 'n Mirena, net sonder die hormone. Het ene laat insit na my babsie se geboorte in 2012, net vir ingeval. Ek ovuleer in elkgeval nie op my eie nie, so dis seker bietjie "overkill". Wou net nie 'n ongelukkie hê nie :)

Nunukie, so mooi quote, dink ek gaan dit gaps en vandagop my FB profile sit.