More almal, alweer Maandag
Meisiekind, dit is waarskynlik nog bietjie vroeg vir BFP, hou my vingers gekruis vir goeie nuus later in die week
Tinktinkie, laat weet wat se die dok? Klink alles baie belowend! Ek kry sommer so piepie-rillingtjie langs my rugraat van opgewondenheid vir jou.
Jame, bly jou tannie-met-die-rooi-kar het kom kuier. Ek weet wat jy bedoel van bly wees as AF opdaag, ek was ook destyds 'n Provera pasiënt omdat my siklusse belaglik lank was. En dan kerm ek weer die volgende 3 dae van maagpyn en rugpyn. Mens is ook nooit tevrede nie!
Nunukie en Lagogies, wat's nuus daar?
Ek het gister met 'n bang besef dat ek waarskynlik ovuleer, al die simptome is daar. Ek is nou eers 6 dae na laaste AF-dag, so dit was heel onverwags vir my. EK het vanoggend gegoogle en daar is so bae vrouens wat ovuleer in die eerste paar dae na AF, nooit gedink ek is een nie (ek was beslis nie voorheen nie, maar blykbaar kan 'n Nova/Mirena jou siklus opfoeter).
Ek het my spoeg-toetsie-mikroskoop-affere laas week bestel en dit is nog in die pos, maar ek gaan nou-nou in middagete Clicks toe stap en 'n OPK koop. Dis presies hoekom ek dinge bietjie wil monitor voor ons TTC begin volgende maand, ek gaan sommer elke dag my spoeg analiseer en kyk wat aangaan.