× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 1 month ago #250918 by Nunukie
Lagogies - WOW, dit is 'n SUPER vinnige siklus. Mooi size follies.
Sterkte vir more se IUI...en 2ww

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 1 month ago #250915 by Lagogies
Hey almal! Werk my simpel. Lees alles post net nie baie nie.

AFM CD9 vandag 2mooi follies 18 en 19mm het vanoggend na dr sommer getrigger en doen more iui. Hoes dit vir n super vinnige siklus.....

so van more af alweer 2ww

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 1 month ago #250910 by Jame
Hello julle!

Hehehe, meisiekind, jy net soos ek, ek sal beslis nie kan wag vir woensdag nie. Hou duim vas vir jou!!

Nunukie, ai ek ongelukkig nie by discovery nie. Ek het wel die laasste keer wat ek pille moes kry by die apteek gehoor dat hul kan afslag gee as dit vir fertiliteit is. Nie geweet nie, was redelike afslag gewees. So onthou om te vra!

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

12 years 1 month ago #250907 by Nunukie
Meisiekind - WAT? Alweer sulke tyd? Wat het julle nou weer gedoen die siklus?

Jame, sterkte met jou FS afspraak. Ek hoop regtig die FS sien iets raak en kan julle help.

Swartkat, sterkte met jou PVA en hoop als werk vir jou volgens plan. :)

Julle, ek het op die volgende website afgekom, per toeval. Ek weet nie of julle iets hiervan weet en of julle op Discovery medies is nie. Gaan kyk bietjie:

www.ifaasa.co.za/medaids_dhms_claims_process/

Ek het die dame by ifaasa nou ge-email vir meer inligting, maar nog niks van haar terug gehoor nie. Dalk is daar net 'n bietjie finansiele verligting vir ons klomp (Op Discovery)...of dalk slaap ek net en weet julle almal klaar hiervan?

Lekker dag vir almal :)

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

12 years 1 month ago #250895 by Meisiekind
Middag almal!

Eerstens, welkom hier by ons SwartKat. :) Ek is seker jy sal sommer gou tuis voel. Lyk my ons kinders is amper ewe oud - myne was in Feb 2 jaar oud (en Jame s'n kort daarna). Ek kan heeltemal relate aan alles wat jy vertel het rondom jou eerste ervarings as ma. Self ook gesukkel met nageboorte depressie en 'n baba met silent reflux wat nie slaap nie. Maar mens kom daar deur en wil dit sowaar nog 'n keer doen. :P Soos almal altyd sê, ek hoop jou reis saam met ons is van korte duur en dat jy vinnig jou BFP kry!

Sjoe Tinktinkie, die prys van die meds klink vreeslik (as jy R6000 spaar). Sterkte vir julle! :heart:

Nunukie, hoop alles werk mooi uit vir julle die maand. Sterkte met die meds en veral met die gesond leef - ek begin mos elke week van voor af. :P ML het juis die naweek gesê ons moet ook Banting erenstiger toepas na ek hom vertel het van Nella-hulle.

Jame, Donderdag is om die draai! Hoop AF speel sover nog saam.

AFM, ek behoort volgende Woensdag te toets. Sover nog rustig, maar ek ken myself - gaan heel moontlik op hol gaan teen die naweek en dan Maandag oggend al pieps op die stokkie. :silly: :blush:

Lekker week dames!

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

12 years 1 month ago - 12 years 1 month ago #250867 by DieSwartKat
Hi Almal,

My storie is darem nie te lang-dradig nie. Het mild PCOS waarvoor ek detyds in 2011 behandeling gekry het (ons het 'n jaar lank self prober voor die diagnose). Ons is in Oktober 2011 geseën met 'n BFP na slegs 3 maande se behandling, en ons Babsie is in Junie 2012 gebore.

Sy is 'n ENGEL, maar sy was 'n klein reflux monstertjie wat not-te-damn wou slaap, nie bedags of snags. Ek was total van kinders af-gesit, was mal oor myne maar wou beslis nie 'n 2de ene hê nie. 'n Bietjie nageboorte-depressie gehad, maar was net tydelik en binne 4 maande verby.

So, tyd het genees, toe sy op 18 maande kom en selfstandig begin word het ek begin dink dat ons dit weer kan doen. Baie al geleer, baie dinge wil ek dieselfde doen, maar daar is net soveel wat ek anders wil doen. Intussen het ons ondersteunings-netwerk met 100 keer verbeter, so ek glo dinge moet net beter gaan as verlede keer.

Dis nou alweer 10 maande later en ek broei baie oor die gedagte van 'n 2de baba in die laaste 6 maande. Vandat ons 2 maande gelede die besluit gemaak het om wel nog enetjie te hê is dit asof 'n switch in my kop ge-flip het, en ek is nou baba-befoeterd.

My jaarlikste ondersoek by die gynae is op 26 Sept, waartydens my Nova-T verwyder sal word. Dan hoop ek vir 2 of 3 gesonde siklusse en 'n nuwe BFP kort daarna. Ek sal waarskynlik in Sept weer op my Clomid gaan, en met die Heer se genade sal die behandeling weer vining werk.

Dis my storie. En ek het noggal gesê dit is nie te lank nie. Oops ;)

12 years 1 month ago #250866 by Jame
More julle almal.

Nunukie, ek is doodseker jy gaan reg wees vir KI, met daai dosis van gonal - f gaan jy sien hoe vinniger jou follies gaan reageer. No worries, dit sal uitwerk, sal my nie eens minuut daaroor bekommer as ek jy is nie.

Lekker week julle!!!

My eerste afspraak by nuwe FS is Donderdag. Maand is alweer verby, sjoe tyd vlieg!!

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN