× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 1 month ago #250954 by Jame
Aaah dankie Nunukie, dis baie mooi woorde.

Ag more voel ek weer beter, vandag is ek maar net down. sterkte met jou maag. Dit kan seker die gonal f wees. NIKS is mos ontmoontlik met die tiepe meds nie.

xxx

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 1 month ago #250951 by Nunukie
Jame - stywe drukkie vir jou :heart:
Toema, my siklusse het al by 80 dae gedraai (sonder meds), dit is eintlik 'n goeie ding, want nou kan die nuwe FS sien dat iets nie lekker werk nie en presies sien wat binne aangaan (neem aan hy sal 'n sonar doen).

Ek het so 'n mooi liedjie gehoor van Casting Crown....die koortjie se:

"Your world's not falling apart, it's falling into place...HE's on the Thrown, stop holding on...just be held" :heart:

Dis sulke ware woorde. Dit voel dalk asof als net verkeerd gaan, maar eintlik is Jesus net besig om als vir ons "reg" te kry op SY Tyd....HY is in BEHEER...ons moet dit aan hom oorgee.....

My magie is nie lekker vandag nie...Weet nie of dit newe effkekte is van Gonal F nie...moet heeltyd toilet toe hardloop en ek voel maar papperig...
Oh well, I will survive :silly:

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

12 years 1 month ago #250947 by Jame
More julle!!!!

Nunukie, sterkte met jou scan more!! Tinktinkie jissie maar jy is 'n follie masjien! Lagogies sterkte met jou 2ww en meisiekind ek wag vir jou 2 strepies op die stokkie.

Swartkat sterkte ok vir jou en al jou dinge. Weet nie eens wat is 'n NOVA nie ek is my eie natuurlike voorbehoedmiddel :laugh:

Ja nunukie, ek is vreeslik nervous . My reproductive system het skynbaar besluit GNOEG IS GENOEG. Vandag CD41 geen AF nie, en nie eens 10% swanger nie. So aan my kant raak dinge net erger en erger. Skoon huilerig daaroor. KOm ons hoor maar wat se nuwe FS. hou duim vas asb!

Me: 33, DH:33

March 2012 healthy girl conceived naturally.

TTC#2 since Jan 2013

Laparoscopy Oct 2013, all fine

DH: SA motility bit low

IUI#1 Jan 2014 = BFN
TI Febr 2014 = BFN
IUI#2 March 2014 = BFN
TI April 2014 = BFN

12 years 1 month ago #250942 by Nunukie
More almal :)

Jame, jou afspraak is more ne? Voel jy beitjie nervous?

Swartkat, dit is 'n goeie idee. Ek dink hoe meer inligting jy die FS kan gee, hoe beter kan hy jou help.

Lagogies - hoe was die IUI toe gewees. Als goed afgegaan? Nou die aaklige 2ww.....sterkte

Tintinkie - wow! 10 follies aan elke kant....I WISH!!!! :woohoo: Hier kom 'n ding ;)

Ja, Tintinkie dit is goeie nuus oor die medies. Dames, blykbaar is dit van toepassing op baie mediese fondse. Julle moet hul bel en hoor. Ek het gister met die vrou van IFAASA gepraat en sy se ons moet ons MEDIESE FONDSE druk om die lys van gedekte PMB te betaal. Dit sluit ons sonars en sekere bloedtoetse in. In sekere gevalle van nie ovalasie, betaal hul tot die medikasie soos clomid ens. Ek is nou besig met Discovery.....Elke bietjie help. Sonars is minimum R1500 per siklus, so ek sal smile as ek net dit kan terugkry ;)

Ek is op CD7 en doen more die CD8 sonar. Ek hoop en bid daar is smr 'n hele paar follies en dat hul met die spoed van wit blitz groei...Ek voel gereeld steek pyntjies in my eierstokke, so ek glo daar is iets aan die gebeur...

Ek stem saam Tintinkie...die roof kykers moet kom gesels. Dit help om jou storie te deel en mens kry baie raad....KOM CHAT MET ONS :cheer:

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

12 years 1 month ago - 12 years 1 month ago #250934 by DieSwartKat
More almal *gaaaaap* Lekker vaak vandag :)

Ek lees al julle stories, het mos 2-minute gelede eers hier op die forum aangekom en probeer nog almal se stories volg. Ek volg darem meeste.

My AF het gister klaargemaak, het besluit ek gaan sommer van hierdie maand af my ovulasie toets, alhoewel my gynae check eers volgende maand is, en my Nova eers volgende maand uitkom. Ons beplan om eers teen Okt/Nov te probeer, so as ek so 2 of 3 maande se "data" het om mee te werk sal dit help. Ek weet nie eers of mens kan ovuleer met 'n Nova in nie, maar nouja.

Ek dink ek gaan belê in daardie spoeg-mikroskoop toetsie-affere. Ek lieg nie as ek sê dat ek in 2011 seker r2000 aan gewone OPK spandeer het nie. Hierdie outjie is dalk 'n goeie belegging vir my!

lekker dag vir julle almal.

12 years 1 month ago #250924 by Meisiekind
Lagogies, jy's darem maar vinnig! Sterkte vir die IUI more! :heart:

Ja Nunukie en Tinktinkie, met al die geklets rondom die aaklige IBS wat ek gehad het rondom ov tyd, het dit so half ongemerk gegaan dat die 2ww begin het. Dit was eintlik al CD19 teen daai tyd - ek vat mos maar langer as meeste mense om daar te kom. Teenoor Lagogies vat ek amper dubbel so lank. :P

En dankie vir die info oor Discovery, Nunukie. Dit mag dalk handig te pas kom.

Tinktinkie, bly om te hoor jou follies lyk goed sover - hoop daar's Vrydag goeie nuus! :) En lol vir jou laaste paragraaf. :D

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

12 years 1 month ago #250922 by Tinktinkie
Helloooo ladies!

Julle gesels darem ma lekker!!

Nunukie, ek het sommer happy dance gedoen vandag toe ek die link lees wat jy gepost het! Wowie! Gaan verseker n paar vormpies aanstuur! Elke bietjie help ne... Hoe gaan dit met jou siklus? Wanneer scan jy? Seker die gonal f sal jou sommer vinniger laat stim, jy sal niks mis nie fxfxfx

Meisiekind, kan nie glo jys klaar in tww nie! Eeeeek! Excited saam met jou, en geen raaf van my af om weg tebly van stokkies af nie... Ek voel altyd dit berei my voor vir as dit dalk n bfn sou wees - wat ons verseker hoop joune NIE is nie!

Jame, het jy toe gebel vir jou leêr? Sterkte vir Do. Hoop rerig jul kry n paar antwoorde, bly jul gaan!

Swartkat, sterkte met die wag - voor jy sien is die tyd hier en dan kan jy begin!

Lagogies! Well done vrou!! Dit is super duper vinnig! Hoop rerig dit is n maklike wag en n positiewe uitslag! Fxfxfx

Afm, was sondag vir dag 3 scan, het lekker baie potentiele follies, so min of meer 10 aan elke kant, so nou hoop ons net hul almal groei goed! Scan weer Vrydag - darem geen newe effekte vd menopur sover, net bietjie moegheid- maar dit kan ek handle!

Julle is vir my n lekker klomp mensies! :heart: :heart: :heart:

( en aan al die steel lesers wat nie die guts het om ons te join nie, - ons byt nie en is 'n oulike klomp girls wat ander se insette ook waardeer - kom gesels saam!! )
Hehe! Ek wou dit nog altyd gedoen het!! :P :P :P

Me: 30 lean pcos
DH: 33 male factor
Married 7yrs

Ttc since Oct 2011

DH had varicocelectomy Sept 13
Jan - May 14 - Femara =BFN
March 14 - Move to FS
May 14 - Hysteroscopy
June 14 - IUI 5mg Femara = Canceled
July 14 - IUI 5mg Femara, menopur and ovitrelle = BFN
Aug -Sept 14 - IVF with IMSI and ICSI - Hyperstimulated - no transfer.
6 frozen blastocysts
30 Oct 14 transfer 1 5BA blastocyst
6 Nov - 1st Beta 55
8 Nov -2nd beta 130!
We are so thankful

Daughter born at 33 weeks

File Attachment:

.
The following user(s) said Thank You: Nunukie