× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

12 years 6 months ago #247618 by Twinkle
Hallo julle... Long time no "response" ;-)

Klippie - so baie jammer oor hierdie groot teleurstelling van jou! Ek het eerlik waar nie woorde nie - mens spandeer so baie geld dan dit - sal daar ooit antwoorde wees op al die vrae?

Zarah .... :ohmy: :ohmy: :ohmy: Sjoe dit is nogals n stewige bedrag en dit by die Staat as ek reg onthou?

Nunuki - dalk moet jy meer beweeg - is dit nie dalk n wind wat vassit nie - as ek reg onthou het ek gelees dat hul jou ook opblaas ? Met my galblaas het hul my ook opgeblaas en ek was hopeloos te stil en te min beweeg toe kry ek n wind wat vas gesit het kon nie my arm beweeg nie so dat hul my vir xtrale laat gaan het net om te sit daar is niks fout nie dit was net die wind....

Welkom hier HOpe

Bea, Chrizzie, Zettie Bytjie HALLo - ek dink ek liewe dag aan elke dame hier - ek lees ook elke post.

AFM ek het geen idee waar ek is in hierdie siklus nie en weet ook nie of ek vlg maand weer gaan begin met my meds (wat ek reeds het nie) ML voel ons moet dit net los en dat dit wel sal gebeur as Liewe Jesus voel dis die regte tyd. Op die stadium is my kop glad nie my TTC nie en geniet ek dit net om weer soos myself te voel.... Ons het reeds een gesonde seuntjie en weet nie of ek kans sien om deur al hierdie dinge te gaan nie - dink nie ek is sterk genoeg nie - elke keer as ek slegte nuus hier lees "treur" ek saam en raak ek ook hartseer - ek lewe my totaal en al in in elke situasie - so dat ek al gedroom het ek kry ook n lap!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 6 months ago #247617 by Nunukie
Hi

Klippie, dankie vir die inligting. Ek ook nogal gedink ek moet dalk begin loop of iets...ek net te STIL en RUSTIG hier by die huis.
Ai, ek is so jammer om te hoor....jong, ek weet nooit regtig wat om te se nie, want ek weet niks wat mense my altyd se het gehelp nie....en ja hierdie padjie is 'n DUUR pad..... Stywe drukkie vir jou!!!

Welkom HOPE! Hier gaan jy baie hulp, raad en ondersteuning kry!
Mag die pad vorentoe vir jou BAIE KORT wees...

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

12 years 6 months ago #247616 by Zarah
hope, ek was ook by n privaat FS en moes staats hospitaal toe weens finansiele redes. Nou is ons baie gelukkig met ons FS. Dit klink vir my of IVF ook julle volgende opsie is.
Ek het al baie goeie dinge van Groote Schuur gehoor op ander forum en selfs in tydskrif gelees. Hou moed. Mei is om die draai.

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 6 months ago #247615 by hope83
Hi Klippie,

Ons het in die jaar wat verby het 2 keer probeer vir IUI ma beide kere het dr gesê die "follicles" is nie groot genoeg nie en dit met al daai medikasie. Dis n jaar waarvan ons maand na maand net sterker en strerker meds neem. Ek maak op n siklus net maksimum 2 follicles, waarvan een net oplos en die ander een net nie groot genoeg raak om te bevrug nie. Ek het ok net een werkende buis (links). Volgends di dr sal ons nie normaal kan swanger raak nie. En hy wou eers kyk of iui werk. Siende dat ons nie eers n iui reg kry nie het ons toema besluit om liewers reguit vir ivf te gaan. Maar ons kan nie daai bedrae bekostig wat n privaat dokter vra nie.

Me: 31
Hubby: 33
TTC since Sept 2009

2012 / 2013: Laparoscopy/Hysteroscopy/D&K -
Remove endometiosis

May 2013: IUI cancelled
Nov2013: IUI cancelled

Jun' 14: IVF - BFN
May'15: Ready for 2nd IVF....lets get started

12 years 6 months ago #247611 by klippie
Nunukie, ek het ook vreemde gevoelens gehad na my lap. Dit het gevoel of my ingewande "los" is, m.a.w. asof dit uitgehaal of rondgeskuif is, en nie op die regte plek teruggesit is nie :-) Ek was omtrent eers 2 weke na die lap weer my ou self. Wat wel vir my gehelp het, is om 'n ent te gaan stap en arms heen en weer te swaai. As jy baie bekommerd is, bel maar net die spreekkamer dat hulle by dokter hoor of dit wat jy ervaar normaal is!

12 years 6 months ago #247610 by klippie
Zarah, ek was
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Maar eers gaan ek moet uitfigure waar die geld en verlof vandaan gaan kom. Dis ongelukkig die realiteit.

Welkom Hope83. Baie sterkte! Moet glad nie bekommer om nou reeds medikasie te neem nie. Gaan spreek eers die FS, en hy sal al die nodige toetse doen en dan besluit op die pad vorentoe. Is daar 'n rede hoekom julle wil IVF? Baie dokters stel eers 'n paar IUI voor, voordat hulle oorbeweeg na IVF, maar dit hang af van wat die probleem is.

12 years 6 months ago #247607 by Zarah
Klippie

Hope 83, welkom hier by ons. Jy sal baie ondersteuning hier kry.

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.