× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Dames wat al lank hierdie paadjie stap

10 years 7 months ago - 10 years 7 months ago #270305 by Bea
Hallo julle, lekker om weer van almal te hoor! Hopeful, kan nie glo jou tweeling is al twee jaar oud nie, moeder ma!

Jooste, jammer oor jou miskraam, ek hoop jy kry vinnig jou BFP.

BYTJIE - sien nou eers jy is 10 weke swanger - baie geluk!!!

Stella, jou foto is pragtig!

AFM: Ek was verlede week vir 'n laparoskopie. My linkerbuis is verwyder en my regterbuis is oopgemaak wat verstop was. My endometriose is erg aggressief en groei al selfs in my vagina (TMI). Die twee FS'e het probeer om als te verwyder, maar dit is baie erg. Ek het 'n Zoladex inplanting gekry wat my in menopause sal sit vir drie maande om die endo te kalmeer. Die FS stel voor ons probeer nog een IVF later vanjaar. Ons sal maar sien - ons het al immers 11 IVF's agter die rug en alles moontlik probeer - maande se DHEA, ens.

Maar op die ou einde van die dag het ek so baie om voor dankbaar te wees. Ek het 'n pragtige dogtertjie in Graad R (!) en 'n wonderlike ondersteunende man. My infertiliteit-stryd het my nader aan God gebring en ek wil graag 'n beter mens wees. Ek weet nie wat die toekoms inhou nie - ek aanvaar dat daar waarskynlik nie nog 'n baba gaan wees nie. Die afgelope vier jaar het my lewe ingrypend verander, maar ek glo dit het van my 'n sterker en beter mens gemaak.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 years 8 months ago #270189 by Bytjie
Hallo Hopeful en Jooste en Stella, so lekker om weer van die ou dames te hoor. Hoop dit gaan goed met julle elkeen.

Hopeful sjoe die tyd het gevlieg kan nie glo jou tweetjies is alweer twee jaar oud nie. Gaan julle vir nog enetjie probeer. My mannetjie is al 15 maande en erens in Augustus kry hy 'n subbe.

Jooste, ek was so jammer om van jou miskraam te hoor. Ek het ook een gehad en 'n dnc op 23 Sept. en toe ek 'n toekry ek 'n natuurlike BFP op 13 Des. eks vandag 10 weke swanger. Ek hoop jy word sommer gou weer swanger.

Ek hoop julle almal het 'n lekker naweek.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

10 years 8 months ago #270043 by joo~ste
Hallo Stella!
Kan jy glo joune ook al oppad 2 jr toe!!! Tyd vlieg sowaar net te vinnig. En ...ek sien daar is nog 'n asjas na hom ook!!

Dankie - ons bid ook vir 'n kort en suksesvolle TTC padjie hierdie keer. Ek vind myself 3, 4, miskien 5 keer op 'n dag skietgebedjies opse.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

10 years 8 months ago #270025 by StellaK
so lekker om julle name weer te sien.
die groepie is so na aan my hart en ek bid steeds saam elkeen.

Hopehul, ons het so saam saam swanger geraak, kan nie glo dis al 2 jaar nie, my rakker word oor 3 maande 2.

Groot druk Jooste. hoop regtig dat baba nr 3 julle een van die dae sal verras.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

10 years 8 months ago #270024 by joo~ste
Hopeful
Ek kan nie glo nie!!! TWEE JAAR!!! Waarheen vlieg dit tyd dan heen.

Ja, alles so waar wat jy se. Ek onthou nog dat hy nie eens IVF wou doen aan die begin nie en dit eers eenkant geskuif het. En..as jy nou na jou 2ling kyk, dink jy seker dat jy 'n 100x weer daardeur sal gaan as jy geweet het dat daardie 2 dogtertjies vir jou wag teen die einde.

Dis die ding van infertiliteit - ons vrouens is sterker as wat ons dink. Ons hou net aan en uit, want ons weet (diep binne) dat die prys aan die einde soveel groter is as die seer en depressie terwl ons sukkel om swanger te raak. Dit laat ons amper (nie heeltemaal nie...maar amper) daarvan vergeet. (Ek onthou nog daardie onsettende sinkende gevoel as AF elke maand opdaag. Nou het ek darem my eie 2 wonderwerkies wat dit meer draagliker maak. En...dit is wat ons aanmoedig om weer te probeer.

Ek het ongelukkig geen nuus van al die ander dames nie. Ek hoop dat van hulle weer hier sal kom rondkuier sodat ons bietjie kan opvang.

ZARAH:
As jy daar erens buite is. Wil nie 'n ou koei vir jou opgrawe nie, maar het jy al gaan kyk na DHEA as aanvuller vir vrouens met swak eierselle of die wat swak stimuleer?? Daar is merkwaardige navorsing wat nou daaroor gedoen word. En, op 'n ander forum waar ek gesels het 'n vrou sopas natuurlik swanger geword na herhaaldelike mislukte IVF pogings en die boodskap dat sy van donor-eierselle sal moet gebruik maak. Sy was vir 3 maande op DHEA. En...toe raak sy spontaan swanger!!! My FS het voorgestel dat ek vir so 6 weke ook DHEA gebruik na ons miskraam om my eierselle se kwaliteit te verbeter, maar daar is nog bietjie kontroversie oor DHEA en endometriose.

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

10 years 8 months ago #270017 by Hopeful
Hi Jooste ( en al die ander wat my dalk nog onthou )

Ja ek het gesien op jou signature gister. Ek is so bitter jammer om dit hoor ek besef jou pein is natuurlik baie groot ( DRUKKIES VIR JOU )

Dit is well wonderlik dat julle nog n baba will he. Shoe om te dink toe ek begin gesels het hier was daar dae wat jy moedeloos gevoel het, IVF wat nie gewerk het nie en wat jy begin wonder het of jy OOIT n baba sou he en nou proebeer julle al vir nommer 3!!! God is werlik amazing.

Ek will aan die ander dames wat nog proebeer net se, daar sal altyd hoop wees binne God se plan ( ek het dit verpes toe ek proebeer swanger raak het en mense dit gese het ) kyk na jooste se storie en meskien gaan lees van haar ou posts ( of myne ) en sien hoe ons begin glo het na soveel jaar dit nie sal gebuer en toe werklik seen God ons. Ek weet dit maak seer om die sukses stories te lees ( al is mens bly vir daai dames ) en daar was teie wat ek glad nie oor ander mense se sukses wou weet nie wand dit het vir my onregverdig goevoel ( hoekom hulle en nie ek nie ) maar tog is dit goed om die sukses stories te lees en te weet daar is hoop. :heart: :heart: :heart: :heart: My hart is by elkeen van julle hierdie is bitter moeilike pad en glo my die dames hier is al wat my "sane" gehou het. Niemand het verstaan soos die dames op die blad nie.

Ja Jooste die teid vleig verby, die tweeling het gister 2 jaar oud geword ek kan dit ontrent nie glo nie en weet nie waar jeen daai twee jaar is nie.

My hart is baie seer oor Zarah, het iemand kontac met haar?? is sy okay? wat van van die ander "ouer" dames weet jy dalk n kort update oor hulle?

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

10 years 8 months ago #270001 by joo~ste
HOpeful!!!!
So lekker om jou naam te sien!!!!! :woohoo: :woohoo:

Ek het ook so 'n rukkie terug weer hier kom rond"hang". Ons besig om vir Nr. 3 te probeer. Het na 6 maande self swanger geword (Weer terwyl ek nog nr 2 geborsvoed het), maar op 12 November (8 weke) die baba'tjie verloor. :cry: :cry:
Nou is ons weer besig om te probeer.

HOe gaan dit met jou!?? Jou 2ling!!??

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: