× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 5 months ago #222331 by Snoekie
Hi Girls,
Jooste,
Ek is sooo jammer dat dinge nie gaan soos jy gedink het nie en dat jy nie gestim het op die meds nie, Maar miskien het God grootter plan soos om jou 'n BFP te gee met die IUI, dan het julle geldjies gespaar wat julle kan gebruik op die baba'tjie.
Ek bid in elk geval vir julle, want dit is nooit maklik of lekker as mens die teleurstellings kry nie.

Lynkie,
Ek het nie woorde vir jou storie nie. Ek het al paar keer jou signiture gelees, maar mens besef nie wat gebeur het nie. Ek kan net se ek bid dat jy jou BFP binnekort kry. God se wonderwerke het nie ouderdomspeperkings nie. :heart:

Zettie,
Ek is so ongelooflik bly vir jou groot vet Follies! Nou moet julle lekker besig wees vir die volgende paar dae!

Hopeful,
Hoe het dit gegaan met julle afspraak? Sal noggal graag julle album wou sien, ek weet sommer dat dit baie spesiaal sal wees. En die cot, ai die cot. Ek kyk altyd na hulle as ek in die winkels rond loop. Ek is baie bly jy kon ene kry waarvan jy hou... Nou moet daai antie nog net vir julle klein baba'tjie om in die cot te sit!

Klippie,
Dit is lekker om van jou te hoor.

Hexy,
Hoop dinge raak gou weer rustig daar aan jou kant, sodat jy weer kan gesels met ons.

Ek moet nou eers hardloop.
Julle almal is diep in my hart, vlak in my gedagtes en hard in my gebede.

AFM,
Ek is nou 9DPO. En ek begin nou brand om te POAS. Ek kan eers toets volgende week Maandag of Dinsdag. So nou wag ons maar nog 'n week!

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:
The following user(s) said Thank You: Lynkie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 5 months ago #222329 by Lynkie
Zettie, die Ovidrel het verseker 'n invloed op die OPK. Dit gee selfs 'n positief op 'n HPT. En as ek reg is bly die Ovidrel tot sewe dae in 'n mens se sisteem, daarna kan jy weer toets. :)

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 5 months ago #222327 by Lynkie
Jooste, ek was net so oor die 28 weke, het op 24 weke uitgevind daar's fout met die plasenta (plasentale ontoereikendheid). Plasenta het vasgegroei aan my baarmoeder en het die werking beinvloed. Ongelukkig is daar niks wat die medici kon doen nie en ons is die opsie gegee op die swangerkap te beeindig. Ons kon dit net nie doen nie want het reeds op 17 weke 'n amniosintese toets gedoen en alles was normaal. En hoe beeindig 'n mens 'n swangerskap as jy reeds jou dogtertjie binne in jou voel lewe en op sonars sien rondbeweeg en weet sy's normaal?

Ek het nog vir 4 weke geloop met die hoop dat sy verder sou ontwikkel, maar terselfdertyd het spesialiste gesê dat sy moontlik binne in my sou doodgaan. Het soveel spesialiste besoek en op aanbeveling van 'n neorologiese pediater 'n nood keiser laat doen op 28 weke.

Dit was vir ons die moeilikste tyd in ons lewe.

Ons dogtertjie was so volmaak geskape, en geglo ons gebede is vehoor. Sy't vyf dae gelewe en het so sterk gelyk... was nie eers nodig vir 'n ventilator nie. En sy't gereageer as met haar praat het my pinkie vasgehou en gedruk as ek haar naampie genoem het het. Die MRI het ook gewys haar breintjie is normaal en daar was geen breinskade nie. Was net te klein, nie eers 500g geweeg nie.

Ongelukkig weet familie en vriende dat ons hard probeer en almal gee raad en dink IVF is die antwoord. Almal se raad is laat plant twee in dan is julle sommer klaar met een slag....

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 5 months ago #222322 by zettie
2Ok dit is 1 uur in die nag en my kop op hol help help help................................................... Ek het vanoggend Ovadril gespuit en vanaand positiewe OPK gekry is dit vals asgevolg van Trigger of hoe werk dit ????????? Het vanaand geBD en sal more oggend en aand en so voorts aangaan tot so saterdag om veilig tewees

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 5 months ago #222312 by joo~ste
Lynkie
Hoe ver was jy swanger toe jou dogtertjie verlede jaar gebore is? Ek het nou eers weer deur jou signature gelees en besef dat jy eintlik al deur so baie is! :cry:

Het jy vir vriende en familie vertel dat jy tans besig is met behandeling? Ek het vir niemand gese nie. As ek net dink dat ek vir my ma of iemand moes se en dan nog gister terwyl ek so baie sleg gevoel het na die teleurstellende resultate nog met haar ook moes praat en moes vertel wat gaan aan...dan sal ek dit nog erger vat. Ek kan skaars met my eie emosies klaarkom...wat nog te se van almal anders s'n.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 5 months ago #222306 by Lynkie
Ek glo aanhouer wen .... en ons BFP's is om die draai. :) Ek vat maar nou net dag vir dag!
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

2012 Feb - IVF # 1 = BFN

14 years 5 months ago #222303 by joo~ste

Ons sal volgende maand presies 3 jaar besig wees met hierdie TTC pad wat ons stap. Soms wil ek myself so HARD EN AANHOUDEND skop dat ek nie in my 20's al probeer het nie. Maar nou ja...is eers op 28jr getroud en wou nie dadelik begin met 'n gesin nie. Gewag tot 32jarige ouderdom...en gedink dit is verseker nog meer as genoeg tyd om 'n gesin van 4 kiddies te he voor my 40'ste. En kyk nou....3 jaar later ...en hier kook niks.. :(

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:
The following user(s) said Thank You: Lynkie