× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 5 months ago #222289 by joo~ste
Lynkie
Okay...genoeg gesanik

Vertel my eerder...waar trek jy in jou siklus en hoe voel jy?

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 5 months ago #222284 by Lynkie
Jooste, moenie jammer voel of dink jy sanik nie. Ons is hier vir mekaar en dis goed dat jy daaroor praat(skryf) en dit van jou gemoed af kry.... ons fokus nou saam jou op die positiewe... jou opkomende IUI :woohoo:

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 5 months ago #222282 by joo~ste
Hopeful
Dankie ...waardeer jou woorde -

Klippie
Dankie vir jou begrip. Ek onthou nou dat jy ook swak gestim het verlede jaar. Dit is so horrible, ne!? Het jou FS vir jou antwoorde gegee waarom dit soms gebeur? Ek het GEEN vertroue in IUI nie. Het dit mos al gedoen, sonder sukses. Dit voel vir my soos 'n 2de...nee wag....Laaste troosprys in die pakkie. Die enigste rede waarom DH my geforseer het om met die FS se voorstel te gaan is omdat ek vermoed hy so desperaat is om my beter te laat voel en ons al so baie geld spandeer het op vervoer en meds en FS afsprake. Die geryery kry my onder. Spuit vanaand trigger...moet Donderdag 4am ry sodat ons 8am betyds die semen monster by die lap kan he...en doen dan 10am IUI.

AI julle! Ek is so jammer oor my gesanik hieroor. Ek voel net so misrabel...en ja, KLippie..ek is so opgepof soos 'n kokketiel in die winter!

Ek moet dankie se vir:
- Ek het 2 follies
- My man se semen is "potent"
- Ons het werke wat ons toelaat om weer Donderdag in die pad te val
- Die FS is so sensitief met my
- My man is so mooi met my
- IUI is 'n opsie
- ons het reeds ons IVF vir April bespreek
- Julle almal hier is so ondersteunend, al worstel ons almal met dieselfde hartseer

Ek probeer so uitfigure wat verkeerd gegaan het en google alles....en niks wat ek lees stel my tevrede nie. Toe blaai ek die christelike almanakie wat op my lessenaar staan om en toe staan daar by vandag:
- "God se kinders hoef hulle nie moeg te maak oor dinge wat hulle nie verstaan nie. Hulle kan maar net in God se arms rustig raak en op sy antwoord wag. - dit is geskryf na gelang van Ps 131:1-2 wat se:
" Ek maak my nie besorg oor groot dinge nie, dinge wat bo my vermoe is nie. Ek het rus en kalmte gevind. Soos 'n kindjie wat by sy moeder tevredenheid gevind het, so het ek tevredenheid gevind"

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 5 months ago #222276 by klippie
More dames

Jooste, ek is so jammer! Weet presies waar deur jy gaan - dit het met my 2de IVF ook gebeur laas jaar. Partykeer stim 'n mens net nie soos jy moet nie, moenie jouself verkwalik nie!

2 Follies is nog steeds great nuus! As ek reg kan onthou, het julle nie 'n manlike faktor probleem nie, wat beteken IUI gaan uitstekend werk! Dis 'n baie goeie roep van die FS om te verander na IUI - in my opinie is dit nie die moeite werd om 'n ER prosedure te doen vir net 2 follies nie, ten minste spaar jy die hospitaalkoste!

Hou net moed. Ek weet hoe jy voel, opgeblaas, vol hormone. Wees net rustig, die IUI sal goed uitdraai.

Sterkte ***** hugs*****

Hallo al die ander dames!

14 years 5 months ago #222264 by Hopeful
More julle,

Jooste ek is so jammer om dit te hoor, soos die ander se daar is nog die IUI en dalk kry jy jou BFP en dan kan jy n bitter mooi baba kamer maak met die res van die geld.
Ek dink aan jou en besef dat hierdie n baie seer terugslag is vir jou en DH. Julle is in my gebede. (((drukkie)))

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

14 years 5 months ago #222263 by joo~ste
More julle

My hart is nou nog in stukke. EK kan dit nie glo nie en ek worry oor my swak reaksie op sulke hope fertility drugs. Intussen is ek vol hormone...en bokkerol om daarvoor te wys...en huil die hele tyd. DH is raadop.

(Okay...ek weet ek het nie bokkerol om daarvoor te wys nie...maar 2 follies is 'n REUSE teleurstelling!)

Lynkie / Hexy / Zettie: Die FS was net so geskok in my swak reaksie. Hy het na al my vorige resultate gekyk en wou dadelik weet wat ek anders gedoen het hierdie maand. En... :blush: :ohmy: ...ek het minder geslaap die maand. Dit mag dalk alles daarmee te make he. Ek het nie meer as 4 - 5 ure meeste dae van die week vir die laaste 2 weke geslaap nie. Dit gaan SO besig by die werk en ek het gedink dat as ek ekstra hard werk, kan ek die 2ww na die embie transfer by die huis gaan rustig wees en net oggend werk. Wel....en nou wil dit lyk of ek myself totaal en al in die voet geskiet het met my idee! Ek huil sommer verder!! :cry:

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 5 months ago #222255 by Lynkie
Jooste, ek is so verskriklik jammer, darem is daar twee follies en 'n mens het net enetjie nodig. Ek hou vir jou stuif duim vas dat die IUI gaan werk. Dis darem nog nie verlore nie. :) Ek weet dit gaan jou nie laat beter voel nie, maar ek het ook swak gereageer op die meds, en ek meer ampules as jy gebruik. Ons het toe maar besluit om voor te gaan al was daar net 3 mature follies. Weet net ek dink aan jou en bid vir jou dat IUI gaan werk. :)

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN