Goeie more Goeie more
Ek hoop jul ALMAL het 'n heerlike vrydag, ons gaan bietjie kaap toe (oceans hardloop), so ek gaan vir hele rukkie na kan kom kuier nie.
Jooste vriendin,, ek wil net se baie baie baie sterkte met als wat voorle wees verseker van my gebede en ek glo vas in daardie bfp, indien dit in die Here se plan vir jul is, ek bid kliphard saam jul.
Hopeful - geniet jul vakansie ongelooflik baie. Frankryk het nou maar net 'n bekoring wat mens verstom laat. Ek hoop jul gaan bietjie na die berge toe want jul sal verseker nog baie sneeu kry. Geniet dit ongelooflik baie en onthou dis jy en dh se laaste vakansietjie saam so maak die beste van elke oomblik.
Lynkie sterk staan vriendin,, jou bfp is nie ver.
Strik -- sterkte met gynie soek!
ruby, blommie, snoekie en AL die ander jul moet heerlike dagi he.
ps - oppad terug van ons trippie gaan ek ook my nuwe fs sien ... moet se nogal opgewonde.Ek t jul mos vertel ek besig om so erg op my spanning te let en glo ek raak elke dag al hoe meer ontspanne hehehheheheh (wat ookal), maar Jooste vriendin jy het nou die dag iets gese wat my al baie jare pla. Is ek reg vir kids? Sjoe, dis so 'n groot vraag met 'n ongelooflike omvang van betekenise. Ek se nou die dag vir my fisio, miskien voel ek so omdat ek bang is vir "terugslae" bedoelende bfn, miskien is dit mens se liggaam se reaksie om trauma te verwerk. Maar ek weet so wat jy bedoel. Almal se jy gaan op punt kom wat jy reg voel, my vriendinne het dit 5 jaar terug vir my gese, en ek moet eerlik wees in afgelope 5 jaar het my gevoel nie verander nie, ek glo ook nie dit sal ooit nie.
Nou skryf ek weer lekker klomp nonsens..... want ek self weet nie wat ek wil se nie. natuurlik wil ek 2 pragtige gesonde babbatjies he, (wat baie slaap, baie soet is en net doen wat mamma en pappa vir hul se)
Girls laat ek gaan.
Bye bye