× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 1 month ago #89727 by Lia
More more girls,

Ek is bly om te report, ons God is Groot !!

Ek is nogsteeds ok op die oomblik en ek glo en vertrou baba is ook ok. Goeie aarde ek dink nie ek het al in my lewe so baie gebid nie. As ek iets voel dan hol ek toilet toe en bid dat daar niks sal wees nie, as daar is, bid ek dat dit sal weggaan en as daar nie is nie, bid ek net dankie dankie dankie. Ek is so verlig en glo nou meer as ooit dat dr. Pentz op ons pad gesit is vir rede. Met my vorige miskraam het gynie my op 1 Utrogestan 'n dag gesit, hy het my sommer op 6 'n dag gesit en lyk my dit saam met God se genade het gewerk.

Ek nou steeds dag vir dag met meer geloof. My man wil steeds niemand vertel nie, ek moes noodgedwonge my suster wat die naweek saam my gebly het vertel en hy haar tot doodse stilte gesweer. So dit was regtig 'n seen om soveel ondersteuninge sms'e van julle af te gekry het. Julle is great mense !!

En my baas is ook darem ok hierme.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 1 month ago #89726 by klippie
More dames!

Ek het gou kom inloer vir nuus oor Anje - girl, hoe gaan dit? Jy moet nou baie rustig wees. Ons het groot geskrik en baie oor jou geworry. Maar ek is bly alles lyk beter. Sterkte girla!

Sjoe, maar dis koud vandag!

16 years 1 month ago #89725 by sexy~hexy
Ag lekker, my DH het Sondag en gister gewerk, en werk weer vanaand en more-aand nagskof :S

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 1 month ago #89724 by Strik*kie
Anje sien jy is op, hoe voel jy girl???????? So bly als is ok.

16 years 1 month ago #89721 by Strik*kie
L0L Ek is ook so as ek wil skoonmaak of regpak moet ek dit dadlik doen anders kry ek daai rustelose geirriteerdheid aan my he he. Het planne gehad om my kombuiskas reg te pak maar so het ek en dh net saam gekuier en flieks gekyk. ;)

16 years 1 month ago #89718 by sexy~hexy
Ja nee Strikkie, as die gier my vang moet ek iets doen...en snaaks hoe mens se liggaam vir jou se maar hy kan nie dit doen wat hy altyd gedoen het nie...want ek het maar net die normale gedoen soos wasgoed was en huis uitvee en kaste regpak en skottelgoed was...no rocket science :D

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 1 month ago #89717 by Strik*kie
Heloo Hexxy, jong jy was lyk my baie lus vir werk die naweek :lol: Pas daai hoesie op dat nie erger word nie, jy het nou kosbare bondeltjies om na te kyk.