× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 2 months ago #74797 by Laliek
Thanks julle

Klippie ek het bietjie vicks in 'n bak kokende water gegooi en met 'n handdoek oor my kop gesit sodat ek my neus kan stoom - dit help ook net vir rukkie. Ek is ongelukkig 'n ou sinus sufferer en kry dit elke jaar omtrent die tyd so erg, as dit so droog en winderig is. My gewone antibiotika wat ek drink augmentin is te sterk en sal inmeng met clomid - so ek sal of moet suffer vir nog 'n ruk en WEER dokter toe gaan of ek sal moet tande byt en uithou tot IUI oor is en alles homeopaties probeer wat daar is :(

Anje - my geld is op jou volgende week :silly:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 2 months ago #74794 by Ansa_S
Hallo julle probeer nou vir die hoeveelste keer om iets te post!

Geluk Driekie, soo bly vir jou!
Charlaine - happy bday.

VB ek het ook van die clomid erger gemenstrueer as ander maande en ook baie klonterig.

AFM: AF missing alweer en nogsteeds, twee toetsies gedoen en BFN.
Dr Roodt gebel, kry weer provera en Clomid maar hierdie keer 100 mg.

Nie hartseer dat ek nie swanger is nie, maar wel omdat dit lyk of ek nie meer normaal menstrueer as ek nie clomid drink nie. Het my ogies al lekker dik getjank daaroor!

Het nie krag eers vir die apteek vrou nie, hul gaan sommer my meds by my ma se huis deliver.

Is nogsteeds aan die blaf, bors is maar benoud en so aaklige nat hoes. Wil nie dokter toe gaan nie, want daar sal ek net sit en tjank en nie eers vir hom kan se hoekom ek daar is nie!

DH is onsteld omdat dr my nie vir bloedtoets stuur voor ek met provera begin nie, maar my man glo glad nie aan die piepie toetse nie.

So jammer vir lang post, maar ek het 'n kak dag, en ek moet my nog regruk voor my man hy die huis kom want hy hou nie daarvan as ek so huil nie!

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

16 years 2 months ago #74793 by klippie
O wee Lalie, dan is jy regtigwaar opgeblok! Sjame, ek weet hoe seer dit is hoor! Het jy al Viks onder jou neusgate gesmeer?

16 years 2 months ago #74792 by Driekie
STRIIIIIIIIKKKKKKIIEEEEEEE!!!!!!!!Nou net gewonder waar is jy!!!!Baie dankie jong!!!Nou is dit definislis jou beurt!!!!!Ys is nou gebreek vir die D'....S!!!!!

16 years 2 months ago #74790 by Lia
Cornel jy hoef nie te stres daaroor nie, jy is darem al verby jou 7 weke merk, ek dink jy sal ok wees.

G, ek wil nie te veel in my simptome in lees nie, jy weet mos dit kan enige kant toe gaan. Ek kan wel se, my oudste yorkie weier die laaste 3 aande om by my te sit, sy gaan sit op pappa se skoot, iets wat sy nooit voorheen gedoen het nie (sy is baie erg oor my gewoonlik). So ons hoop maar sy weet iets wat ek nie weet nie....lol. O, en my man is oortuig ek is swanger. Sal maar sien.

Hehe, lekker lag ek nou vir die grappie.

Charlaine, nou wanneer gaan jy dan toets? Maandag?

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 2 months ago #74789 by Laliek
Klippie ja dis ACC200 - ek het van dit! En dit werk nogsteeds nie, my arme ou sinus holtes is al so seer van al die geblaas en geblok, sorry tmi lol, ek hoop maar dit gaan weg binne volgende paar dae :angry:

16 years 2 months ago #74788 by Driekie
Hi Lalie - shame man - ek hoop jys woerts warts beter!!!!!

Ek weti of Anje meer op is nie...jyt mos gevra of ons al vir Markus gese het...WEL...toe dh my by die dokter kom kry en werk toe bring het ons vir Markus vertel dat "Mamma nou n babatjie in haar magie het"...eerste ding wat die klein klits doen is na my maag wys en baba se en toe trek hy my toppie op om na my maag te kyk...ek sal hom nou so met tyd leer van die dinge...wou hom sommer opvreet!!!!!