Strikkie het aan my genoem sy gaan twee dae in ICU wees, daarna gaan sy na 'n gewone saal geskuif word, en ek het haar gevra om my te sms sodra sy weer kan....
Pais, ek weet baie ouers redeneer so, hulle is nou klaar in die gewoonte van 'n baba, betaal klaar vir doeke, so hulle hou net aan daarmee...waar bv soos ek, waar Jayden nou al 5 word, ek dink die skok van my lewe gaan kry as ek nou weer moet begin melk en doeke koop
Zettie, ek weet darem nie so mooi nie....hoe lank is jy nou al besig met die monitor? Volgens my moet die FS mos sien die follies groei nie, en al klaar besluit het hy gaan jou die trigger shot gee of aanvullings om follies te laat groei!! Ek meen SERIOUSLY, wie het geld om vir hoeveel dae aaneen bloed te trek en dit te betaal??? Wat van as hy dit nou elke siklus wil doen???
Hi Morgan...sjoe jong, mens skrik groot as hulle so skielik koors kry. Mens is mos maar altyd bang vir koorsstuipe, so hoop haar koors bly nou onder beheer
Jip, Jayden moes basies als self doen - maar 'n volwasse kon handjie bysit...so hy het vuur gemaak en vleisie gebraai...dan is hulle beoordeel op hoe hulle dit gedoen het, hulle tafel en dan die finale produk

Ek was tog so 'n trotse mamma hoor....Hy het 'n sertifikaat en R50 gewen nogals!!