Hi Sexy Hexy

(oulike naampie)
Dankie vir die verwelkoming.
Ek het nog nie kiddies nie maar smag na een. Ek het nog nooit 'n normale menstruasie siklus gehad nie behalwe as ek op voorbehoed was. Dokter het my op verskeie medikasies gehad om my te help met menstruasie en toe vir 2 siklusse om te ovuleer.
Die laaste 2 siklusse het ek wel geovuleer. My vorige siklus was 34 dae maar ek het op dag 19 geovuleer. Die maand is ek nou op dag 34 maar ek het reeds op dag 15/16 geovuleer.
Ek was 11 dae na ovulasie vir 'n swangerskap bloed toets, wat negatief was. Die dokter reken dit was dalk te vroeg want dit kan die eiersel 12 dae vat om vas te heg aan die baarmoeder dan kan mens eers 3 dae daarna swangerskap hormone optel in jou uriene.
Ek is baie onseker op die stadium van dinge. Ek het meer begin eet want dit voel of ek net nie vol kan raak nie. Ek het ligte hoofpyne gehad vir 'n paar dae en seker nou al omtrent 'n week en 'n half het ek baie baie ligte krampe in my baarmoeder, eierstok area.
Borste was baie seer vir 'n week (seker net hoe progestoroon) toe het dit gedaal en die laaste 3 dae is dit sensitief maar nie regtig iets oom oor huis toe te skryf nie.
Ek besef dat menstruasie wat kom en swangerskap eienskappe so baie dieselfde kan wees so ek wil myself nie te deurmekaar maak nie.
Ek werk voltyds, ek is 'n Quantity Surveyor.
Dankie vir die belangstelling.