Hi Julle
Alweer 'n dol dag vir my. Ek is nie heeldag op kantoor nie, so het nou eers lekker opgevang.
Zettie - welkom hier by ons.
Klippie - hahahahahaha vir kloon jouself. Ek gaan volgende keer dit probeer.
Jooste, Klippie en al die ander
Die naweek was vir my noggal baie moeilik. My vriendin het haar seuntjie se eerste verjaarsdag partytjie gehad. Eestens was ons so met 'n nagedagte genooi. In ons vriendekring is ons 3 paartjies, en die ander 2 het altwee al hul eerste kind. Sommer 3 maande na hul troues, whoop en hulle is swanger. Hulle het al selfs gese: " Ja, dis mos nou anders vir julle want julle het nie kinders nie" Dan wil ek teen die mure uitklim.
So die naweek met die verjaarsdag partytjie was nie baie maklik nie. Het my verkyk aan hoe oulik haar seuntjie is, en hoe lekker hy met sy presente speel. Het my laat besef hoe seer my hart nog binne is.
Gewoonlik as iemand vir my vra..... so het julle nog nie kinders nie? dan se ek sommer vir hulle: jong dis mos nou nie iets wat mens deur die pos kan bestel nie. Dit laat hulle gewoonlik so bietjie ongemaklik voel en dan word die onderwerp verander.
Ek voel vandag baie depressed, hopelik is more weer beter.
En ja, ek kan ook doen met bietjie gewig verloor.
So Klippie , en wie anders ook nog lus is, kom ons begin volgende week. En dan elke Maandag weeg ons, en dan kom post hoeveel ons verloor het, of opgetel het. Ek is seker dit sal help met motivering. Ek verloor gewoonlik my motivering hier by dag 3. Wat se julle????????
Lekker aand julle, chat more weer.