More dames! Hoop julle het 'n lekker naweek gehad - ek herstel nog van die bokke se gatskraap

Sjoe, dit was stresvol!
Okay, so oor die IVF - dis glad nie erg nie. Die medisyne en inspuitings is maar basies dieselfde as IUI, ook die sonars. Die egg retrieval ("ER") is glad nie erg nie. Dit word in die hospitaal gedoen onder sedasie, so jy slaap vas en kan niks onthou nie. Die volgende dag voel jou maag of jy 316 situps gedoen het, dis al.
Die embrio transfer ("ET") 5 dae later is niks erg nie. Dis ook amper soos 'n papsmeer, met jou voete in daai stiebeuels en so aan. Maar niks is seer nie en DH is heeltyd by so niks erg nie.
Die rede hoekom ek IVF nou verkies is ons spesifieke "male factor" probleem. DH het swak morfologie, maar die "fragmentasie" is ook 'n probleem. Die fragmentasie het te doen met die "binnekant" of boustene van die sperm. As hulle 'n SA doen, kan hulle beide morfologie en fragmentasie check, want hulle kan sperms oopbreek en dissekteer soos hulle wil. MAAR, met IUI en IVF "was" hulle die sperms, dan kan hulle net die mooiste en vinnigste sperms soek, hulle kan dit nie "oopbreek" om te kyk watter het die beste fragmentasie nie, want dan kan hulle hom nie weer gebruik nie. So, hulle kies die sperms wat mooi lyk, maar weet nie wat binne-in aangaan nie.
Ons het nou IVF gedoen met ICSI - m.a.w. hulle spuit die sperm by die eier in. Ons het nog steeds nie goeie bevrugting gekry nie, want alhoewel sy die mooiste sperm gekies het, kon sy nie sien of daar fragmentasie-skade is nie. So basically kon ons 10 IUI's gedoen het, dit sou heel waarskynlik nie gewerk het nie. IVF het nou wel BFN gegee, maar dit het baie antwoorde ook gegee. DH het operasie gehad wat moontlik die fragmentasie sal verbeter, maar selfs al is dit nie beter nie, weet ons nou met die volgende siklus IVF om meer te stimuleer sodat daar meer eiertjies is...selfs al het ons dan weer net 20% bevrugting, 20% van 20 is meer as 20% van 10.
So dis hoekom ek bly is ons het die IVF gekies, ten minste het ons nou antwoorde. Sjoe, dis 'n lang post, maar nou weet julle ook!