Hi Jooste - ek verstaan al jou vrae! dis menslik!!

as ek mag vra: ek verstaan jy het nou al al die nodige medisyne gehad van inspytings en en en en, is daar 'n rede waarom jul nog nie 'n iui gehad het nie?
as ek iets mag voorstel sal ek werklik se (jul betaal reeds vir die dokters afsprake, scan, inspytings als) doen dan een keer net iui by en kyk - sover ek kan onthou is my iui nog elke keer so ongeveer (R1500) ekstra, dis nou lab vir sperm wash en insimenasie.
Maar soos jy se mens kan nie sulke besluite op dag 1 maak nie - ek dink regtig aan jou!!!
soos ek nou die dag vir hexy se, elke omstandighede verskil en soos jy se hoekom moet jy R30 000 betaal vir iets wat dalk nie eens nodig is nie. maar ai mens wil antwoorde he en darem resultate

baie sterkte met die naweek - hoop jy het jou bubblebath, sjokelade sjampers en maandag sommer weer baie nuwe pva's. STERKTE
ek gaan ook vrydag weer vir dr strikdas sien oor pva - hy het mos ivf voorgestel so ek en dh beplan dan nou ivf vir einde november, maar sodra ek met hom gepraat het sal ek jou kom vertel miskien is daar ietsie wat jy kan "gebruik"
strikkie baie sterkte met jou operasie maandag!!!!!!
ankia geniet die laaste naweek as "werkende" mamma vir 'n rukkie. jy kan seker nie wag vir vrydag nie

pas jou mooi op.
Klippie terwyl almal jou vra oor ivf,

ek is so so bang daarvoor,, is dit nie BAIE seer nie,(die inspytings van elke dag en so aan pla my glad nie) - ek verstaan as hul eiertjies "harverst" is jy onder ligte sedasie - beteken dit (jy voel niks???) en as hul die embrio's terugplaas??? ek het my nog nooit as kleinserig gesien nie,, maar iui is vreeeeeeeslik erg, traumaties vir my elke keer! Goed darem nou nie so erg nie - maar ek hou regtig net NIKS daarvan NIE. en is nogal rerig skrikkerig vir ivf.
hi Morgan en Cisca
Geniet jul almal se naweek vreeslik!!!