× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 1 month ago #199410 by Feetjie
Goeie naand

AG nee Cisca,,, eks vreeslik jammer om te lees waardeer jy die laaste week gegaan het!!! Ek dink aan jou en jou man!!! baie baie sterkte met die herstelproses. Hoe voel jy vandag - bedoel nou fisies???

Ek wil graag die draer van positiwiteit wees vir jul week - ek gaan op veldskool mmmmmm so miskien het ek eerder positiewe gedagtes nodig ;-)

Ek het gisteraand weer met klomp girlies gepraat oor kinders, nie kinders ens ens.
Die een egpaar het 'n kind aangeneem (vrou moes vroeg al histerok) kry. ander egpaar het dogtertjie van 6 maar kan tot nou toe ook nog nie swanger.
Wel, die een vroutjie vertel my toe van haar baas. Hul was dink ek by dr strikdas, hul het 6 of 7 ivf deur gegaan (ps - ek weet nie hoe doen jy dit en bly nog "emosioneel normaal" nie) maar wat ek wil se - die laaste ivf het ook nie gewerk nie. Die man het toe besluit hul moet net nou 'n jaar 'rus' en dan kan hul weer verder gaan. Binne 3 maande het die vrou op natuurlike wyse swanger geraak. Die baba dogtertjie is die week gebore.

ek weet jul almal ken ook tonne sulke stories - dit bly maar net nog altyd raaisel vir my. HOE kan dit gebeur?? dan kom ek maar seker tot my punt. Ons almal moet net nie ophou glo dat daar 'n groter prentjie is nie. Moet nie moed verloor nie. Daar is iemand wat jou gebede en behoeftes hoor en ken. Glo daarin!!
Vir my en my man vat die hele "kinder-ding" seker die meeste aan ons huwelik - sjoe!! ek weet nie van jul, maar hierdie paadjie is nie vir sussies nie. En ek dink die moeilikste stap is om te bly glo en nie moed te verloor nie.

Klip, die vriendin waarvan ek in 'n post al vertel het, se man het ook (ek dink) selfde operasie as jou man ondergaan,,, (dr het vir hul gese met ivf het hul net 10%) wel, man was vir operasie en binne 2 maande was sy ook natuurlik, sonder enige enige meds of wat ook al swanger!!!!
Ek wil graag vir jou se ek dink aan jul!!! ek hoop af kom eers maandag (of sommer glad nie) en dan begin ek sommer nou al met als in my duim vas hou vir hierdie keer.

Jooste - ek sien daardie 2 strepies al nader kom ;-)

Geniet jul week!!
Baie baie sterkte vir elkeen van jul!!

Ankia - sterkte met laaste rukkie!!

Anje - L is pragtig!!!!
The following user(s) said Thank You: klippie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #199378 by klippie
Hallo!

Ek is nou so verveeld op 'n Saterdagaand, toe kyk ek maar wat gaan aan hierso!

Cisca, ek is so jammer oor wat jy alles moet deurmaak, dis baie erg en sommer goor! Om jou gerus te stel, ek dink Nelria wat hier by ons groepie was het ook swanger geraak met 1 buis - daar is hoop! Wow, dit klink of jy 'n vreeslike lekker werk het!

Ankia, hoe is die dokter - voel jy gemaklik? Dis nou jammer julle kon nie 'n scan kry nie!

Hallo al die ander dames!

Okay so julle moet duim vashou - AF moes al Donderdag begin het, wat beteken ek sou die FS op CD6 gesien het, so as ons IVF wou doen sou ons nog moes wag vir nog 'n hele siklus. Wel, AF is nog nie hier nie, so nou hoop ek sy kom Maandag, wat beteken ons sien die FS op CD2, dan kan ons dadelik met nog 'n rondte IVF begin!

Julle moet saam met my duim vashou!

15 years 1 month ago - 15 years 1 month ago #199280 by joo~ste
Anje!
Dankie vir jou inspirasie. Ons het dit verseker hier nodig....want ons maak letterlik beurte om moedeloos en negatief te raak. Ek dink ons almal benodig nou 2 strepies!! Jou dogtertjie is pragtig.

Ankia
Ek is bly dit gaan goed met jou baba. Jammer nou dat hulle nie 'n scan gedoen het nie.

Cisca
Sjoe! Dit is vreeslik waardeur jy die laaste ruk moes gaan. Ek is regtig jammer daaroor. Ek het ook al van heelwat vrouens gehoor wat natuurlik met net 1 buis swanger geword het. My FS het ook vir my vertel dat die liggaam so wonderlik is, (en onthou...alles le mos op 'n hoop gedruk daar binne)...dat 1 buis soms eierselle van beide eierstokke kan opvang. Dit lyk nie regtig daar binne in ons soos op die prentjies met die baarmoeder en die 2 eierstokke en dan die 2 buise regoor die eierstokke aan weerskante nie. Alles is maar redelik op 'n knop...en le tussen ander organe (derms) ens. Ek het foto's gesien van my eie uterus, buise en eierstokke na my lap en mens kan letterlik nie glo hoe klein die ou goedjies regtig is nie. So...vasbyt!!! Ek hoop jy word vinnig gesond en dat jy 'n dokter het wat jou kan help met raad as julle weer begin TTC. Ek het jou nou gou "gekarma". Weet nie lekker wat dit regtig beteken nie...maar ek dink dit beteken goeie geluk!!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 1 month ago #199227 by Goggatjies
Wow Cisca - sterkte - jammer om te hoor
My skoonsus het met net een buis swanger geraak, en daar is baie mense wat al swanger geraak het met net een buis.
Sterkte

15 years 1 month ago #199192 by Cisca
Hallo almal

Was nou lekker om al die positiwieteit te lees, veral na die afgelope 4 dae. :)

Ek het nou pas van die hospitaal af huis toe gekom. Ek het mos genoem dat ek sondag en pyne gehad het en bietjie spotting, en het maar net gedink dat ek OV, want dit was 3 weke na die MC. Wel..... Dinsdag by die werk was als nor fine, het in my kar geklim om 'n paar winkel besoeke te doen ( Ek werk in "sales" vir Cadbury ) so 10min later het ek so baie pyn gehad dat ek geskreeu en gehuil het soos nog nooit te vore nie. My man het my toe kom haal en dadelik ER toe geneem. Na klomp toetse en dinge kom ek toe uiteindelik 16:30 by my gynea uit. Hy het toe bloods laat doen en toe is die telling weer hoer as met die "miskraam". Hy het toe in inwendige sonar gedoen en bevestig dat dit 'n buis-swangerskap was. Net daar en dan in die hospitaal inge-'book' en 18:00 gesny. Die swangerskap het in die regterbuis vas bly sit en met gevolg het die buis toe gebars!! Hulle het 300ml se bloedstolsels uitgehaal asook die regterbuis moes verwyder. :(
Nou, na 4 dae in die hospitaal, het ek 1 falopian tube oor, 'n 15cm lange sny oor my buik ( net soos met 'n keiser), en 4 weke siek verlof want ek mag nie bestuur nie. :(

Enige iemand swanger geraak met net een buis? Dis vir my baie erg. Weet nie of dit my al heeltmal getref het nie want die 'drugs' hou my nog lekker "high".

Hoop dit gaan beter met julle!!

Baie geluk Lalie!!!!

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

15 years 1 month ago - 15 years 1 month ago #199189 by Goggatjies
So ek het gepost - weet nie waarna toe dit gegaan het nie

Was by dok, alles gaan goed, sy het nie scan gedoen nie
dit gaan goed met A

Anje - l is pragtig - ek is seker haar pa het sy les geleer - hehe

William is beter, gaan more sy sweeties koop vir sy verjaarsdag, kan nie glo hy word 3 in minder as 'n maand nie

Lekker dag

15 years 1 month ago #199131 by Lia
O en voor ek vergeet, ek moet net gou deel. Ek het al baie vir my man gese om nie vir L in die lug op te tel na 'n voeding nie en gisteraand vind hy uit hoekom....lol....sy het in sy gesig gepuke....hehe, ek het lekker gelag.

Mag julle 'n wonderlike naweek he !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!