× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 1 month ago #198786 by klippie
Hallo almal!

Dankie vir al die boodskappies vir DH. Hy cope goed, ek is so trots op hom. Hy het 'n yslike sny wat hulle met stapels toegemaak het, nie steke nie, so dis bietjie seer. Ons gaan nou Dinsdag die FS sien en DH gaan volgende vrydag sy opvolg. Hy sal seker eers oor 3 maande 'n verbetering kan sien, maar ons gaan nie nog 3 maande wag nie - gaan sommer elke maand probeer, miskien IVF miskien self. Erens sal iets reg werk!

Lalie se seuntjie word vandag gebore! Na haar is dit net Ankies vir die jaar, en dan is daar groot droogte, so ons klomp sal moet plan maak, anders is daar geen action volgende jaar nie!

Hexy, ek het gesien van Driekie, dis baie sad. Buiten werk vir haar DH, weet iemand of is daar iets spesifieks wat sy nodig het? Ek wil nie so openlik op FB vra nie. Ek wens sy wil bietjie hier op moomie weer kom stoom afblaas.

Hoop julle het 'n lekker dag!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #198770 by sexy~hexy
More almal

Net sodra mens dink nou gesels almal weer lekker, raak dit doodstil :D

Hoe gaan dit met almal?

Jayden het ons vanoggend half 6 wakker gemaak met :X Gelukkig was DH by die huis, want ek kan nie puke skoonmaak nie, dan wil ek self :X. Hy is vandag by die huis, hoop dis net 'n 24hour bug.

Klippie, wat is nuus? Moet DH later weer gaan vir toetse?

Ek sien Morgan het 'n email gestuur op FB van VB se man wat oorlede is...dis regtig so tragies.

Weet nie of julle gisteraand Driekie se post op FB gelees het nie? Dames, is daar nie iets wat ons kan doen om haar te help nie? Julle wat daar bo in Jhb bly, ek weet dis altyd makliker gese as gedaan, maar kan iemand haar en haar man nie help soek vir werk vir hom nie? Ons almal is al deur dik en dun hier op Moomie, en ek dink sy het ons almal nou regtig baie nodig. Asb dames, kom ons kyk wat ons kan doen??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 1 month ago #198440 by Goggatjies
Goeie More

Feetjie - sterkte, een van die dae is almal van julle swanger

Gaan goed, ek moet nou iets gaan soek om te eet, is lekker honger vanmore

Lekker dag

15 years 1 month ago #198398 by sexy~hexy
More almal

Sien julle gesels te lekker :) Bly om te sien hier gaan weer ietsie aan op die forum LOL

Feetjie, ek weet dit is baie moeilik om te "just let go". Maar glo my, as jy dit eers gedoen het, voel dit so lekker, jy wil nie ophou nie (ek dink Jooste kan ook getuig). Geen ticker, geen dae tel, geen temp vat, geen OPK, vat elke dag net soos dit kom. Jy moet nie eens probeer uitfigure waar in jou siklus jy is. It's hard to break old habits, maar dit kan gedoen word!! Sterkte en fxfxfx.

Ag lekker vir die wat sneeu ervaar het :) Geniet dit maar vir my part ook!!

Nie veel nuus aan my kant nie, sien uit na die naweek, vriende van Jhb kom kuier dalk vir ons, so dan kan ons weer lekker kuier :)

Geniet die Woensdag :evil:

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 1 month ago #198380 by joo~ste
Hi Feetjie!
Ek het nodig gehad om jou post vanaand te lees. Dit is sulke stories soos joune wat my sommer weer nuwe moed gee om aan te hou. Ek weet dat jy nou nog nie 'n boepensie het nie...maar die blote feit dat jy nog kan "positive think" ten spyte van 5 IUI's...dit wil gedoen wees!

Okay...dan begin ek saam met jou glo-
eers klippie...dan strikkie...dan ek, jy en ciska...he he....kom ons bid hard saam vir dit - en dan kyk ons hoe gebeur wonderwerke!!! :cheer:

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 1 month ago #198325 by Feetjie
Ag neeeee JUL kry die "mooi" sneeu en ons die KOUE! ;-)

Goeiemiddag jul almal!!

Hi Klip - Ek's baie baie bly jou man se op was ok! ek hou sommer styf duim vas dat alles nou sommer net glad sal verloop van hier af!!

Jooste - Ek dink baie aan jou

Ciska - Hi lekker om weer van jou te hoor!! Ek is bitter jammer oor wat gebeur het!! Ek stem saam met jou en Jooste, Gids hoekom kan mens nie dit ook net so eenvoudig beheer en beplan soos als anders nie<<< Ai ai ai ai! MAAR ek't nuwe moed vir ons.

Ek "sien" ;-) Klippie gaan voorbok wees, dan Strik dan ons 3tjies!! Dis nou nie meer VER nie!! (ekt iewers iets van positive thinking gelees) hiehiehiehie.

Strik - STERKTE!! geniet die sneeu!!!!

Ankia - ek hoop jy word sommer gou gesond.

Hi Hexy - dis seker heerlik met jou man by die huis.

dnkie vir die terugvoer oor homeopate. Ek het toe DH ook verlede week by haar gehad ;-) wel ,, hul tweetjies het meer oor my gepraat as wat hul hom moes bespreek ;-)
Sy se ook als lyk meer as reg met hom, het nie eers vir hom "tee blaartjies gegee nie".
Sy sê ek is net te obsessed en emosioneel en moet relax. mmmmm nou vra ek jul weer, maar HOE?? ;-) ek drink maar die pilletjies wat sy my gegee het - dis niks vir fertiliteit nie net vir gesonde liggaam.

Ek en DH het ook nou tot "vergelyk" gekom. Hy mos erg teen iui en ivf. So na die 5de mislukte iui het hy gese - dis nou klaar!!!!!!!!
Ek't vir hom gese ek sal vir jaar (my bes probeer om te ontspan en dit sy manier te doen) MAAR as daar nog niks teen vlg jaar Mei gebeur het nie sal ons ernstig dan aan ivf moet begin dink.

So ek sal nou maar vir vlg paar maandjies probeer probeer probeer om net te "ontspan" te fokus op sport, vakansies ens ens ;-) en dan kyk ons wat gebeur.

Ciska en jooste --- sterkte vir jul. Ek weet presies hoe jul voel!!!!

Ek het nou die dag op die oulikste sê goed afgekom oor wat mense altyd vir jou s♠ ivm infertiliteit - ek sal bietjie soek dan kom post ek .

Hoop jul almal het heerlike aand met groot bekers sjokelade!!!!!!!

15 years 1 month ago #198277 by joo~ste
Hi Strikkie
Het jou gepm.

Ek is nou lus vir warm sjokolade....ekstra soet..ekstra romerig...en ekstra groot!!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: