Hallo Almal!
Hoop dit gaan goed! Ankia - laat weet hoe het dit gegaan by die Midwife!
Jooste - Ek stem 100% saam!
So DH word vanmiddag gespoeg en plak, ons moet twaalf uur by die hospiepietaal wees. Nerves nerves nerves!
Wie van julle is goed met rekenaars - strikkie?? - ek het bietjie raad nodig (sorry dis lank). In die verlede was ek op outlook 2007. Ek moet omtrent al my werks-e-mails uitprint. So, reply ek op 'n bestaande e-mail thread, maar as ek 'n e-mail wou print (terwyl dit oop is), dan print ek nie weer alles nie - ek highlight net die laaste e-mail, of daai gedeelte wat ek wil print, dan kom daar so skermpie met opsies, dan kies ek die kolletjie wat sê "print selected". Dan print hy net dit wat gehiglight is en nie al 31487 replys nie.
So nou is ek op outlook 2010, maar hy gee nie meer vir my daai opsie van "print selected" nie. Hy sê nou net "memo" style. Nou print ek maar elke keer dan net page 1 (van die hordes), maar dis nie lekker nie, want van die goed is dubbeld in my leêrs en ek like dit niks.
So hoe maak ek om in outlook 2010 iets te hightlight dat dit net die gehiglighte deel print? Dankie