× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 months ago - 15 years 2 months ago #197613 by joo~ste
Dankie Strikkie!
Ek is ook bly dat ek beter voel. Ek is so jammer dat dit met jou sleg gaan. Ek kan met oortuiging vir jou se dat ek presies weet hoe jy voel. Die laaste ruk was nie vir my lekker nie en ek besef ook nou dat die tye wat ek op meds is nie vir my goed was nie. Ek is meer buierig en emosioneel en alhoewel Clomid en Femara nou nie regtig sulke erge fertiliteits behandeling is soos die vrouens wat IVF en IUI doen nie .....besef ek nou dat die spanning en die afwagting elke maand as 'n mens op meds is, tog 'n negatiewe uitwerking het. Verder help dit nie dat ek heeltyd moet hoor dat daar nie regtig 'n mediese rede is waarom ons nie kan conceive nie. Ons moet eers meer aggressiewe behandeling oorweeg voordat ons beter sal weet wat loop fout.

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:
The following user(s) said Thank You: Strik*kie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #197524 by Strik*kie
Hi julle

Jooste, welkom terug, bly jy voel beter oor alles :)

Lalie, die tyd vlieg so kannie glo jou mannetjie is al amper hier nie! SJOE!

Ankies, een van die dae se ons dieselfde van jou, dan is juffrou al hier. Hoop jou uif word vinnig uitgesort.

Klippie, nou verstaan ek, hoop die knip en plak werk!! FX

Dankie vir die b/skappies, sal weer een van die daggies + wees oor als :)

Lekker nawekie vir almal!!

15 years 2 months ago #197523 by joo~ste
Ankia
O, dit is darem goeie nuus. Sterkte met die van verandering....deesdae is alles mos 'n issue as dit kom by identiteit. Hoop hulle help jou in 'n japtrap.

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #197406 by Goggatjies
Jooste ek kan nog UIF eis, ek meot net my van by die bank gaan verander, want my ID book is een van en dan die bank 'n ander van, so ek verander dit net en dan stuur ek die vorms deur en dan behoort alles reg te wees

15 years 2 months ago #197403 by joo~ste
More julle!
Koelerig hier by ons vandag...maar darem beter as die laaste week se erge koue.

Ankia- beteken dit dus dat jy glad nie UIF sal kan eis nie? Dit is 'n bummer-

Laliek- mensig maar die tyd het gevlieg. Ek kan skaars glo dat jy binnekort jou babatjie in die oe gaan kan kyk. Dit moet seker so 'n exciting gevoel vir jou wees.

Klippie- sterkte met jou man se op. Dit kan nie lekker vir hom wees nie...ek hoop dit is 'n reuse sukses en dat hy darem nie te seer het nie. Dalk moet jy roompies aansmeer....he he.... :silly:

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #197376 by Goggatjies
Goeie More

Hi Jooste, girla vat jou tyd. Wees rustig en weet dat hy die regte besluit vir jou maak en niemand anders nie

Hallo Laliek - kan nie glo boetie kom al oor 6 dae nie

Gaan goed, so bly dit is Vrydag, ek het so paar goedjies om te doen die naweek, moet gaan groceries koop en dan bank toe gaan - my van is nog nie verander vandat ek getrous is nie en die UIF gaan dit nie so aanvaar nie. Dan moet ek by ons stoor kamer uitkom, moet die pram en bad en sulke goed gaan haal.

Lekker daggie

15 years 2 months ago #197317 by Laliek
Hi julle!

Ek was weereens so lank terug hier gewees - die porridge brein van my hou my ekstra besig omdat dit nou 2 keer langer vat om dinge te doen :laugh:

Ek loer nog gereeld in en hou op hoogte met almal van julle

Klipster - baie baie sterkte vir jou man se op Maandag en ek hoop jy vat sommer soos 'n goeie ou Toyota daarna!! Exciting!

Hexy - bly jou klein man is beter. Hoe gaan dit nog met jou?

Strikkie - ek is jammer om te hoor jy is nie op 'n goeie plek nie. Groot groot groot drukkies vir jou

Jooste - ek is bly jy is nou op 'n beter plek, 'n break doen mens partymaal die wereld se goed en jy kom dit eers agter as jy klaar die break gehad het!

Feetjie - weet jy wat, my filosofie is probeer alles wat jy kan wat jou sal moed gee om aan te gaan te probeer moet ttc! Beproef alles - you never know!

Ankies - halllooo weer :lol:

Hoe gaan dit met Anje, Morgan, Marie, Tienka, Ansa?? Ek hou nog so up to date op facebook met meeste. Ek kan nie glo almal se babatjies is al so groot nie, Paisley se Rikus kry al sy tweede tand sien ek!

Dit gaan goed met my verder, ek raak nou net baie ongemaklik en baie excited. Ek het hierdie week van die huis af gewerk, was so lekker. Ek gaan more oggend gou in vir so 2 ure net om gou alles oor te handig en dan more middag het ons ons finale check up by dokter en dan is ek nou offisieel op maternity leave. Het nog hele paar goed om te doen soos spring clean ens voor volgende Donderdag maar gelukkig kom my oust in volgende Dins om te kom spring clean!

Ons ou baba seuntjie Cameron word volgende Donderdag middag 14h00 gebore met keiser. Hy's nogal 'n groot mannetjie, was 2 weke terug al 3.2kg en hy's blykbaar lank. Ek sal foto's op facebook oplaai sodra ons kan en ons tydjie het!

Lekker naweek vir julle, sal weer so vinnig kom inloer voor ek ingaan volgende week!