× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 months ago #197304 by joo~ste
Hallo julle!
Ek was lanklaas hier en voel amper skuldig daaroor, want die laaste keer het julle my so mooi moed in gepraat na my hart in stukke was oor my 2 vriendinne en hulle 2de swangerskappe. Ek was vir 'n paar dae nie op 'n goeie plek nie, was toe weg vir 'n heerlike 10 dag vakansie saam met my man en my skoonouers...en het heerlik uitgerus!

Moes hierdie maand weer teruggegaan het FS toe, maar was nie lus nie en oorweeg sommer om volgende maand ook uit te sit en dinge rustig te vat. Ek is op 'n baie beter plek na die ruskans en wil nie nou dadelik begin met die Menopur inspuitings nie. Sal eers later die maand besluit daaroor.

Cisca, ek is jammer om te hoor van jou MC. Ek hoop jy voel al bietjie beter? Dit is baie sleg om so iets te lees. Jamr!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #197169 by Cisca
Hi almal

Klippie - Baie sterkte vir Maandag, dink aan julle!!

Sexy-hexy - Bly Jayden is nou weer beter. Dink net, more aand slaap jy weer lekker warm langs DH.

Strikkie - Jammer dat jy in 'n bad spot is. Is nie lekker nie, ek weet.

AFM - Ek is maar ook nog nie lekker nie. Weet glad nie eers wanneer on AF te verwag nie, na die MC nie. Kan mens aanneem dat AF nou weer so +- na 28 dae sal kom? Het gewoonlik 'n 28 dag siklus. Haat dit on nie te weet nie..... URGGH!!!!

Verder by die werk is dinge maar dieselfde, more is weer Vrydag en dis weer vroeg opstaan vir my! Maar gelukkig beteken dit weer vroeg huis toe en lekker naweek!!!

Hoop julle het 'n lekker dag verder.

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

15 years 2 months ago #197167 by klippie
Hallo almal!

Sjoe dit kan nou regtig somer word, want ek is nie 'n winter mens nie, en die aande is so boring, mens kan niks doen nie - net TV kyk :-)

Kan julle glo Lalie se babatjie word volgende week gebore - die tyd vlieg darem!

Ankia - as jou klein A 2 weke voor is, dan is jy eintlik al 33 weke en dan raak die tyd al hoe minder en minder! :-)

Hexy - nog net een slapie!

Strikkie - om jou vraag te antwoord - die spataar veroorsaak ekstra hitte en dit veroorsaak dat die swemmers nie mooi gevorm is nie. Hopenlik raak hulle in shape na die op!

Hoop julle het 'n lekker dag!

15 years 2 months ago #197103 by Goggatjies
Goeie More

Klipster - sterkte met DH se nip en tuck Maandag. Ek is seker dit gaan 'n groot sukses wees en dan is jy sommer cchop chop swanger.

hallo strik

Hi Hexy, so bly DH is more alweer by die huis, ek is seker jy het hom verskriklik gemis. Ek is bly J voel ook beter.
Ek weet glad nie wanneer Ansa weer begin werk nie, ek kon sweer dit moet Aug wees og so iets.

Verder gaan dit goed met my, kan nie kla nie, moet weer Maandag die Midwife gaan sien, en dan gaan ek ook volgende Vrydag die back up gynie sien

Lekker daggie

15 years 2 months ago #197054 by sexy~hexy
More almal

Dankie vir al die navrae, Jayden is weer sy ou self. Dink hy het maar net ietsie ge-eet wat sy magie omgekrap het. Hy is so bly die skool het weer begin, kan sien hy geniet dit regtig.

Ai, maak nie saak of mens vroeg of laat gaan slaap nie, opstaan wil mens nie opstaan in die oggende!!! Met die dat DH nie die week hier is nie, is ek nie lus vir alleen tv kyk en koud kry nie, so 8uur is ek al in die bed. Darem nog net een slapie :)

Klippie, sterkte met DH se plak en knip Maandag...hoop regtig dat dit nie te laat is nie, en dat julle sommer gou-gou kan begin met TTC en suksesvol sal wees!!!

Strikkie...jammer om te hoor jy is op 'n bad spot op die oomblik. Mens wil nie te veel karring nie, elke persoon ervaar dinge anders, maar ek moet dit maar net weer ingooi - het DH hom al laat toets? Dinge kan regtig nie so aangaan nie, en soos Hayley gese het, gaan nogsteeds vir die FS afspraak, dan sal julle dalk vir eens en vir altyd antwoorde he op die vrae en elke maand se teleurstelling. Sterkte vriendin....(((hugs)))

Hoe gaan dit verder met almal??

Wonder wanneer begin Ansa te werk? Al die mammas moet weer bietjie fotos kom post, en ons het ook nog nooit regtig julle nursery pics gesien toe julle swanger was.....soek weer bietjie fotos!!!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 2 months ago #196906 by Strik*kie
Klipper, ek hoop dis groot sukses en dat jy dan vinnig preggies raak. Wat se dr wat is fout? Is dit agv die infeksie dat die probleem daar is?

15 years 2 months ago #196904 by klippie
Middag almal!

Wou net gou kom post oor ons PVA - Maandag is D-dag vir DH, dan gaan hulle bietjie aan hom knip en plak :-)
Dr sê daars tagtig% kans op verbetering, op voorwaarde dat dit nie te laat is nie (m.a.w. te veel skade).

Lekker dag!