SH, ouch vir tandarts, maar darem bly julle het vir J saam gevat, hoe vroeer die probleem reggemaak word hoe beter. Shame, kry hom jammer om dit onder narkose te laat doen, maar dis dalk beter so. Bly jy kon die medies uitsorteer. Dit suck oor die bloed, ek sal baie vies gewees het.
Ankies, whoooohoooo, sal nogal wil sien hoe akkuraat daardie toets is. PS: Ek dink ook dis ‘n dogtertjie.
Morgs, SH en Ankies, hehe, dankie vir die advies. Ek het ook eers gedink om dit net met Skip te was, maar jy weet mos hoe mense goed in jou kop in kan praat. My bediende het toe sommer Dinsdag uit haar eie uit van die goedjies met die hand gewas – maar in toekoms sal ek die delicate of die baby cycle gebruik. Iemand het my vertel van ‘n woolies seep wat die klere lekker sag maak, sal gaan loer daarvoor.
Ansa, geniet jou scan !!! Kan nie wag vir die phodies nie.
Ella, wow, ek sit hier en kry hoendervleis !! Dit is wonderlik – ek bid saam dat dit gou gebeur.
Elrike, hou van jou haarstyl, ek wik en weeg baie om myne ook kort te laat sny.
HI Chanz, welkom hier en baie baie sterkte met die IUI. Is dit jou eerste IUI ? Ja hier is dames vir wie IUI gewerk het, ek hou styf duim vas dat dit vir jou ook werk, dan tel ons die dae saam jou af om te toets.
Sjoe Marie, dit was nou lekker om van jou te hoor, ek is bly dit gaan so goed met julle en klink of E ‘n wonderlike ouboet gaan wees.
Drixter, het gewonder waar jy is. Lyk my ons is albei lekker besig, tyd raak nou min. Ag Markus is die cuteste !!
Aaaah Lalie, dis wonderlik om baba vir die eerste keer te voel !! Geniet dit, jy gaan nou sien, sodra jy net gewoond raak aan een tipe beweging dan het sy al gegroei en maak nuwe bewegings. Sy gaan nou letterlik oornag groei – jou pens ook – geniet dit want dit gaan regtig vinnig verby. PS: Pasop net vir te veel klere koop, op jou babyshower gaan jy BAIE klere kry, ons het darem nie baie gekoop nie en met babyshower het ek so baie gekry het omtrent nie nodig om nog te koop nie.
Cornel, julle moet die vakansie so baie geniet !!! Dis darem nie meer ver nie.
Strikkie, ek weet nie of ek dit iewers gemis het en of jy dit nie genoem het nie, maar het jy toe besluit op ‘n gyne?
Slakkie, het nou net oor jou gewonder, jip nog net ‘n paar wekies oor. Miskien bring ons klompie geboortes geluk vir julle en voor jy weet is jy swanger met die IUI in Mei.
Wonder wanneer hoor ons weer iets van Klippie?