× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 7 months ago #152001 by elrike02
Dankie julle, sal hom maar gou dr toe vat...

Liz, toemaar, my skoonma het dieselfde ding gese, en gese sy wil tog nie nou-al ouma word nie. Ek het haar sommer reguit gese, maar "dit is nie vir Ma om te besluit nie!" Nou is sy gek oor Luwan! Sy kan nie genoeg van hom kry nie! Dink dit is maar net hulle voel nog nie lus om ouma te wees nie, maar as dit so is, dan is hulle vrek bly! My skoonsussie se baba kom einde Maart - My skoonma is in die 7de hemel! Sy vra nou die dag wanneer kom my nr 2?

Nou ja, dat ek gou gaan kyk of Luwantjie ok is!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 7 months ago #151997 by Strik*kie
Hi julle

Sjoe dis bedrywig by ons, het maandeinde en bitter deurmekaar.

Gaan nie personals doen nie, biejie aan die gang.

Ek moet ' vriendin s shower reel en dit le soos berg voor my, :(

Dink af sal later vandag haar gesiggie wys so wag nou maar (on)geduldig.

15 years 7 months ago #151992 by Ansa_S
Ek het 'n lys gemaak vir my ma waarop skoonfamilie, en vriende is. En gese dis al wie genooi moet word behalwe as sy iemand wil bysit aangesien sy dit reel!

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

15 years 7 months ago #151980 by Lia
Hi Liz, miskien is jou AF laat juis omdat jy wag vir haar. As sy nie Maandag hier is nie, toets weer en laat weet ons hoor. Moet jou nie steur aan jou MIL nie, glo my as baba eers daar is, sal sy net so opgewonde wees.

Strikkels, waar is jy ?

Girls, ek het net vinnig kom in loer, ek groet nou weer.

Tata

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 7 months ago #151972 by Lia
Ansa, my sussie het my babatee in samewerking met my man gereel, hy het die invites opgestel en ek is nie seker presies wat sy beplan nie, maar sy doen die res. Hulle het dit by 'n koffie plek gereel, Rx neergesit vir 'n sekere hoeveelheid drink goed en eetgoed en op die invites gese dat daar sal eetgoed en drinkgoed wees, maar vir iets anders / ekstra is vir hul eie rekening. My man en sussie het hul eie lysie van gaste opgetrek en ek het net name bygesit wat hulle nie gehad het nie. So ek weet wanneer my babyshower is en wie genooi is, maar nie seker wat die beplanning is nie.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 7 months ago #151969 by Liz
Hallo julle!

Ai, ek moes nou eers giggel oor die babyshowers..... Elrike, jy's omtrent gelukkig om 4 te kon kry! :lol: Ja julle, dis soos kombuistees ook, ek het maar net laasnaweek gekyk, daar is altyd iemand wat uitgesluit word oor ander mense simpel besluite neem en die storie wil oorvat.

Slakkie - al enige nuus?

Jammer ek is so stil, dis dol hier by die werk (en die internet is so bietjie geblok, maar ek weet hoe om dit te unblock.....as niemand kyk nie!) :P

Marie- die kamer lyk erg stunning!!! Wow!!! Dit lyk kompleet soos uit 'n tydskrif!

Hi Cornel - lanklaas met jou gesels! Hoop dit gaan goed daar in die verte!

Hallo aan al die ander wat ek nie nou hier noem nie!!!

AFM: AF wil nou net nie opdaag nie, was veronderstel om Maandag/Dinsdag te gewees het. Ek het Dinsdagaand ge-POAS, maar dit was 'n BFN. Hierdie waiting game maak my klaar!!!! O ja...ek voel so seergemaak.....die naweek het my skoonouers saam met ons in ons kar gery, en DH vra toe vir skoonma hoe dink sy sal die kar met babastoeltjies in lyk. Sy't hom net een kyk gegee en gesê: "Net nie gou nie!". Watter vrou van in haar 60's wil nie graag ouma word nie?? My ma, aan die ander kant, kan nie wag nie. Maar nou ja, dis nou maar haar probleem......

15 years 7 months ago #151968 by Lia
Oi Slakster, kry ek sommer 'n hoop opgewondenheid hier binne my. Jong jy moenie te vroeg toets nie en in dieselfde sin, gaan koop nou vir jou 'n Ferrari toets en toets more oggend weer, weet nou nie of ek sal kan uithou vir 2 dae nie. PS: Pentz het gese ek kon die Maandag toets, het die Vrydag voor dit getoets en 'n super ligte strepie gekry. Ek hou styf duim vas !!!!!!!

Elrike, ek stem miskien moet jy hom dr toe vat, voorsorg is beter as nasorg - ek is maar 'n paranoiese mens. Hoop nie dis ernstig nie.

Ankia, yuck !! Dink ook dis die ontbyt ding, jy kan dit nie mis nie jong. Sterkte

Karin, toemaar dis nie meer lank nie.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!