Hallo Julle,
Lagogies, hoe voel jy? Die griep al beter?
Hope - DHEA is 'n aanvulling wat die FS voorgeskryf het wat ek neem, met die hoop om MEER folicles te kry wat bruikbaar is vir IVF. Ek kry gewoonlik so 4-5, waarvan 3-4 folicles bruikbaar is... en die ander hou nooit so ver om gevries te word nie. Dis maar net om kanse te verbeter. Ek drink dit 3 maal per dag, en geen simptome van dit nie. Die FS se, hoe langer mens dit drink hoe beter is die kanse vir meer follies. Dit is 'n Skedule 5 medikasie (as ek nou reg onthou), so jou FS moet dit voorskryf. Dis nie so duur nie, so min of meer R250 per maand.
Betti - Baie sterkte met jou keuse, ek hou Styf duimvas. Soos Lagogies gese het, dis hoe dinge gewoonlik werk. Net 'n bietjie van positiewe nuus...ek weet van 'n dame wat al 5 keer IVF probeer het, maar so 5 maande terug het sy besluit om donar-eiertjies te gebruik... en sy het met daardie sieklus swanger geword! So, hou net aan en bly positief.
Om af te sluit... ek het vanoggend gehoor van iemand (by Aevitas CPT), wat al vele kere probeer swanger raak het..sy was baie emosioneel (soos mens kan verstaan) en het so 8 maande breuk gevat. Sy het 3 weke terug IVF gedoen en sy is nou Swanger! So lekker om sulke nuus te hoor - hopenlik is dit een van ons sommer gou!
Lekker dag, julle!